רעבים - 31

769 85 96
                                    

(אחרי חודש) הפרק מכיל תכנים מיניים מפורטים.
נ.מ. לואי:
הכדורים עזרו, מאוד, אני אוהב אותם יותר מדי, היום אני אנסה לישון בלעדיהם, אצל הארי, אנחנו אצלו עדיין, ניסינו לחזור הביתה, ואבא שלי כמעט הכה את פיזי, מיד חזרו להארי, והגשנו תלונה במשטרה לפני כמה ימים.
״היי הארולד״ אמרתי וקפצתי על הגב שלו, ״היי לולו״ הוא אמר והסתובב, מסובב גם אותי, הוא חייך אליי ודחף אותנו על המיטה, מנשק את שפתיי ״האריי, אחיות שלנו בבית!״ אמרתי והוא נישק את צווארי ״זה לא עצר אותי בהמון פעמים הקודמות״ הוא אמר וצחקתי, הוא נישק את צווארי והוריד את החולצה שלי.

הארי הסתכל לי בעיינים בזמן שהעביר את ידו על איבר מיני ״שיט״ גנחתי והוא חייך ״מה אתה מחייך מטומטם״ אמרתי והוא גיחכ והעביר את ידו יותר מהיר, ״ה-האר-י״ גנחתי והוא חייך שוב, שמתי את ידי על שיערו וסגרתי לאגרוף ״תמשיך אני קרוב״ גנחתי וזרקתי אחורה את ראשי בהנאה , גמרתי על ידו של הארי בגניחה ארוכה, והסתכלתי על איברו של הארי, רורה שהוא עבד גם על עצמו ורואה אותו גומר ומחייך, ״בייב, אתה רוצה לבוא למקלחת?״ שאלתי והוא הנהן, קמתי מהמיטה רץ
למקלחת והוא אחרי, תופס במותניי ומושך אולי למקלחת שאני מצחקק.

יצאנו ביחד מהמקלחת עם שתי מגבות כרוחות סביב מותנינו וחיוכיים ענקיים על פנינו ״היי, אני אלך לבדוק את הבנות ונישן אוקיי?״ אמרתי והוא הנהן. התלבשתי ויצאתי מחדרי ״היי בנות, הולכות לישון״ שאלתי שנכנסתי לחדרן של התאומות ״כן, לילה טוב לו״ הן אמרו ביחד, החזרתי לילה טוב וסגרתי את הדלת, בדקתי את פיזי שכבר הייתה ישנה ואז את לוטי ״היי לוט״ אמרתי ״היי לו״ היא החזירה ״מה קורה? הולכת לישון?״ שאלתי והיא המהמה ״כן, עוד רגע, רואה קצת תחנה 19״ היא אמרה והנהנתי ״אוקיי, תהני, לילה טוב״ אמרתי וחזרתי לחדרי עם הארי ״היי, כולן בסדר״ אמרתי ״הודות לך״ המשכתי וקפצתי על המיטה לידו ״לילה ראשון בלי הכדורים״ הוא אמר והנהנתי ״מקווה שארדם״ אמרתי ונכנסתי מתחת למיטה, שם את ראשי על החזה שלו ״לילה טוב לו שלי״ הוא אמר ונישק את ראשי ״לילה טוב האזי שלי״ אמרתי ולאחר שניה נרדמתי.

הייתי מחוץ משרד הרופא, ונכנסתי אליו ״היי, מר טומלינסון כנס!״ הוא אמר ״היי דר אומאלי! הכדורים לגמרי עבדו! ישנתי כמו תינוק, אך יש בעיה, אתמול ניסיתי לישון בלי ופשוט.. לא הצלחתי! מה אתה אומר שתתן לי עוד לאיזה חודש, ואני חושבת שאחרי כבר אצליח לישון לבד!״ (ה.כ מכורה לאנטומיה של גריי צ׳קקק) שיקרתי ״כמובן מר טומלינסון, אני שמח שישנת טוב, אחרי שהם ייסתיימו , תבוא אליי אוקיי? נטפל בהכל ונסיים עם הנדודי שינה הארורים האלה״ הוא אמר וצחקתי ״כן, תודה רבה דר אומאלי״. אמרתי והוא נתן לי את המרשם, זה עבד .
———————————————
מה קרה פה?!?!?
מה אתן חושבות???
מטרה:
25 הצבעות, 60 תגובות❤️

Insatiable - larry Where stories live. Discover now