רעבים - 12

963 89 32
                                    

טריגרים : מכות והפרק מוקדש לשירה שלא קוראת את הסיפור בכלל אבל היא ביקשה הקדשה כי שחר קיבלה ביי
נ.מ. לואי:
כמעט שכבתי עם הארי אתמול, המחשבות רצו במוחי אתמול אם לעשות את זה או לא, שלא הצלחתי להחליט למזלי נכנסו ליאם וזאין, אני לא ידעתי אם אני רוצה לשכב עם הארי, עדיין.
קמתי מהמיטה רק בבוקסר שלי מתלבש ומתארגן לבית ספר, יוצא מהבית לאחר שנפרד ממשפחתי ונוסע לאסוף את שיראל ״היי פרה!״ היא אמרה שנכנסה ״התגעגעתי אלייך״ אמרתי וחיבקתי אותה ״גם אני אלייך בלה בלה בלה יאללה סע״ היא אמרה וצחקתי מתחיל לנסוע לבית הספר.

יצאנו מהאוטו ומחוץ לבניין בית הספר הגדול ישבו סטאן לוק אלינור ומייק ״היי!״ אמרתי וישבתי לידם עם שיראל ״אז מה טומלינסון, הסתובבת עם החבורה של הבלונדיני״ סטאן אמר והתשנקתי ״מ-מה?״ עשיתי את עצמי תמים ״כן, ראינו שיצאת מבית גדול אחרי שגם הם יצאו משם״ הוא אמר ונאנחתי ״לא הייתי איתם בשום בית, אתה יודע שבחיים לא הייתי מסתובב איתם״ אמרתי בחוצפה ושמעתי חיכוך גרון מאחורי, הסתובבתי לאט רואה את שיראל שעצבנית ״אתה יכול ללכת להזדיין לואי״ שיראל אמרה והלכה משם במהרה ״אתם יודעים מה, כן הסתובבתי איתם, ואתם יודעים עוד משהו, היה לי יותר כיף איתם מאשר אתכם, אז אתם יכולים ללכת להזדיין״ אמרתי והלכתי משם, שומע מאחורי את צחוקם וכל מני מלמולים של כולם, הלכתי אחרי שיראל ״שיראל! סליחה אני אדיוט, אני עכשיו אמרתי להם שהם יכולים להזדיין ושהיה לי יותר כיף אתכם, דיי סיימתי איתם את החברות, בבקשה תסלחי לי שוב הייתי אדיוט!״ אמרתי הולך אחריה ״בסדר לואי גאד, כאילו מה אמרת״ היא אמרה ואנחת הקלה יצאה מפי.

״היי״ הארי אמר שנכנס לכיתה וקרץ לי לפני שישב ליד נייל ואני חייכתי לעצמי מחזיר לו היי שקט. —
לאחר שהשיעור נגמר יצאתי ללוקר שלי ״היי לואי״ שמעתי קול לידי ואז סגירת לוקר, הארי עמד לידי לאחר שסגר את הלוקר שלי ״היי הארי״ עניתי פותח את הלוקר שלי שוב ומכניס את הספרים ״מה דעתך לבוא לבלות אצלי היום? אפשר לשחק פלייסטיישן ולאכול משהו״ הוא אמר וליבי חסר פעימה ״רק אני- ואתה?״ שאלתי והוא הנהן כאילו זה מובן מאליו ״אממ..״ חשבתי לעצמי, אם אני אבוא אליו, לשחק פלייסטיישן לא מה שיקרה שם, זה כאילו אני אומר כן לסקס ״בטח,כן אני אבוא״ אמרתי ממשיך להתעסק בענייני ״תהיה אחרי בית ספר מחוץ לבניין!״ הוא צעק לי והמשכתי ללכת שחיוך על פניי ״אז מה אתה עכשיו גיי טומלינסון?״ לוק סטאן ומייק עמדו מסביבי והמשכתי ללכת, הם אחריי ״תעזבו אותי, אני לא חבר שלכם יותר, לכו להזדיין״ אמרתי הולך יותר מהר ״היי טומלינסון עצור!״ צעקת בס נשמעה ואז והטחתי על הלוקרים, שלושתם סוגרים עליי ״תעזבו אותי בני זונות!״ צעקתי, לצערי לא היה אף אחד במסדרונות, כל הכיתות היו סגורות בלימודים ״מה אמרת פאגוט?!״ הוא קילל ואגרופו פגש בעייני ״פאק!״ צעקתי בכאב ״היי!״ צעקה מוכרת נשמעה ואז סטאן היה על הרצפה בזמן שלוק ומייק בורחים ״הארי!״ צעקתי שראיתי שהוא מעל סטאן מטיח המון מכות לפניו ״הארי דיי!״ אמרתי ומשכתי אותו לעמידה, מטיח אותו בזהירות על הלוקר ומחזיק אותו, מסתכל עליו בעיינים ומבטו היה קר, ורע, ״הארי, תסתכל עליי״ אמרתי ושמתי את ידי על הלחי שלו, מוריד את ראשו שיסתכל עליי ״אני בסדר הוא לא שווה את זה, זה בסדר״ אמרתי ומבטו היה של רוצח ״הבנתי, אתה בקטע עם החדש״ סטאן אמר והארי ניסה ללכת אליו אך עצרתי אותו ״דיי! סטאן עוף מפה אם אתה לא רוצה פאקינג למות!״ צעקתי וסטאן רץ משם.
———————————————————————————
מה אתן אומרות, הארי עדיין עם התכנית שלו?
או שזה כבר משהו אחר.
אל תשכחו להצביע ולהגיב אם אהבתם❤️

Insatiable - larry Where stories live. Discover now