הפרק מכיל תכנים מיניים מפורטים
נ.מ. לואי:
אני מוכן, אני יודע את זה, אני סומך על הארי, ואני רוצה לשכב איתו.
דפקתי בדלת ביתו הענקית של הארי ולאחר 10 שניות היא נפתחה, שבפתח עמד סנדרס ״היי מר טומלינסון, מר סטיילס בחדרו״ הוא אמר והנהנתי ״תודה סנדרס, שיהיה לך ערב ולילה טוב״ אמרתי עולה למעלה שהתיק שלי על אחת מכתפי.
דפקתי שתי דפיקות על דלת חדרו של הארי ונשמעה צעקת ״כנסו״ מהקול היפיפה של הארי, נכנסתי מוצא את הארי שוכב על המיטה שלו וצופה בטלוויזיה הענקית שבחדרו, הוא מיד כיבה אותה והתרומם, סגרתי את הדלת והסתובבתי אליו ״היי״ אמרתי וחייכתי אליו ״היי לולו״ הוא אמר ונישק את שפתיי, ״לו, אתה בטוח שאתה מוכן לזה?״ הוא שאל והנהנתי ״כן הארולד (ה.כ. ליהיא תזדהי) אני בטוח, אני סומך עלייך ורוצה לשכב איתך, באמת, גם אחרי מה שקרה, אבל רק איתך״ אמרתי והוא חייך ונישק את שפתיי שוב, נשיקה עדינה, לא אגרסיבית, ואהבתי את זה שהוא ככה עדין איתי, הפלתי את התיק מידי על הרצפה ודחפתי אותו עם הנשיקה, הוא נפל על המיטה ואני מעליו, הורדתי את החולצה שלו והוא חייך, ראיתי את החזה המרהיב שלו וחייכתי גם אני.
—
הייתי ערום, מעל הארי, שאיבר מינו בתוכי ואני נע מעליו (ה.כ. קשה לי לכתוב את זה יותר מדי אמאלה) ידי על החזה שלו ושלו על מותניי, עוזרות לי לזוז ״הארי כן״ גנחתי וזרקתי את ראשי לאחורה ששפתי בתוך שיני ״לו״ גנח גם הארי, המשכתי לזוז על איברו של הארי וראשי היה מוטה למטה, עם עיינים עצומות ״אתה פאקינג הדוק״ הוא גנח שוב וזזתי יותר מהר ״הארי!״ גנחתי וגמרתי על בטנו, יצאתי ממנו ונשכבתי לידו, הוא עלה מעלי ונישק את שפתיי בחוזקה, בלי התראה הכניס את איבר מינו לתוכי שוב במהירות, ואת כולו ״שיט!״ צרחתי, העונג לא נורמלי (ה.כ. קשה לי) ״לו שיט״ הוא גנח גם וזז יותר מהר, שידיי שורטות את גבו ״לו פאק״ הוא גנח בחוזקה והנוזל שלו התפשט בתוכי, הוא יצא ממני ונשכב לידי, שנינו מתנשפים בכבדות ומסתכלים אחד על השני, לאחר שניה מתפרצים בצחוק ״זה היה, טוב וואו״ אמרתי מתנשף והוא הנהן ״אני שמח שאתה סומך עליי, ושאתה נותן לי את הגוף שלך, במיוחד אחרי מה שקרה״ אמר הארי וחייכתי, מנשק את שפתיו נשיכה רכה, הוא שם מעליו את הבוקסר שלו ואני את שלי, שנינו ידענו מה עומד לקרות, הוא הסתובב והביא לי כוס מים שכנראה שם פה לפני שבאתי ״ת-תודה״ (ה.כ. ליהיא נחנקתיייי) לקחתי מהתיק שלי את הקופסא הכתומה של הכדורים, פתחתי את הפקק הלבן והוצאתי כדור אחד, שם בסוף הלשון ולוקח שלוק מכוס המים (המילה הזאת איכ מה ה.כ.) בלעתי את הכדור ולא הרגשתי כלום בנתיים, נשכבנו במיטה ושמתי את ראשי על חזהו של הארי, לאחר כמה דקות התחלתי להרגיש עייפות, שעיני נעצמות, ונרדמתי.
————————————————
היי
שלום
אתן שמחות? מקווה שכן כי עם כמה שאני אחת הכחולות בעולם היה לי קשה לכתוב את זה.
אממממ זוכרים שהיה בפורולוג מה הפאנפיק מכיל? זוכרים שהיה סמים? אני אלך פשוט ביי.
YOU ARE READING
Insatiable - larry
Random*גמור* רעבים 💚💙 מכיל: *שפה גסה *מלא תכנים מיניים *עולם תחתון *רצח *מכות, סמים, שתיה *אלימות *אונס *התעללות *לארי לארי לארי וזיאם