רעבים - 35

736 84 90
                                    

הפרק מכיל תכנים מיניים מפורטים, הפעם זה ממש מפורט והיה קשה לכתוב את זה אז תכבדו!
והפרק מוקדש לליהיא הפוחלצית היפה שלי!!! אני אוהבת אותך כלכך ואני רוצה לחבק אותך אוף.
נ.מ. לואי:
חזרתי לבית שלי עם השקית בידי לאחר שנפרדתי לשלום ממייק ״הו, היי הארי״ אמרתי שלום להארי שהיה בביתי נכנסתי אליו ומהר דחקתי את השקית לכיס המעיל הדק שלי ״היי לו״ הוא אמר ונישק את זווית הפה שלי ״מה אתה.. עושה פה?״ שאלתי ״סתם, אסור לי לבקר את חבר שלי?״ הוא שאל בסרקסטיות וגיחכתי ״ברור שמותר לך, רצוי אפילו״ אמרתי והורדתי את המעיל שלי תולה אותו, ״אמ.. אחיות שלך פה? או מישהו?״ הוא שאל והנדתי בראשי ״יופי״ הוא אמר ולאחר שניה הרגשתי את שפתיו על שפתיי, הוא נישק את שפתיי נשיקה רכה וטעימה ״מממ״ מן גניחה יצאה מפי לתוך הנשיקה והורדתי את הסוודר שלו תוך כדי הנשיקה.
הוא עזב את שפתיי שהיו נפוחות ואדומות ודחף אותי על הספה, מוריד את החולצה שלו ואז גוער מעליי, הוא נישק את צווארי ברכות והחזקתי בראשו ובשיער עורפו ״האז..״ גנחתי והוא השאיר סימן סגול וגדול על צווארי, הורדתי את החולצה שלי במזמן שהוא מסתכל לי בעיינים ברעבתנות וחייכתי.
נעמדתי ודחפתי את הארי על הספה, יושב על היריכיים שלו ומנשק את צווארו, ירדתי על ברכיי לרצפה והורדתי את המכנסיים והבוקסר שלו ביחד, חושף את איבר המין המגורה שלו (ה.כ. אמאלה קשה לי דיייייי, וגם להארי קשה שיט ביי) הכנסתי את כל איברו לתוך פי והוא גנח ״לואי-״.
ליקקתי ומצצתי את כל איברו הארוך והוא גנח בלי הפסקה ולאחר כמה דקות גמר בפה שלי, בלעתי הכל והוא הרים אותי ונעמד גם הוא, הוא הוריד את המכנס שלי ואמר לי לעמוד על ארבע (ה.כ. אני באמת לא יכולה).
הארי הוריד את הבוקסרים שלי באיטיות מייסרת ובלי אזהרה נכנס אליי כולו ״פאק הארי!״ צרחתי והרמתי את ראשי בכאב שמהר הפך לעונג, הוא שם את ידיו על התחת שלי ושאל ״אתה בסדר לו?״ והנהנתי ״כן, תתחיל ל-לזוז״ אמרתי והוא זז בתוכי ״פאק״ גנחתי והוא זז באיטיות ״הארי יותר מהר״ ציוויתי עליו הוא אכן זז יותר מהר ״פאק כן תמשיך״ גנחתי והוא נכנס לתוכי יותר חזק, הארי יצא ממני ואנחת אכזבה יצאה מפי ״מה קר-״ לפני שהספקתי לדבר הוא הפך אותי ונכנס אליי מהר שוב ״פאק..״ לחשתי בגניחה והוא הסתכל לי בעיינים ברעבתנות ״לו אתה מדהים״ הוא גנח לאוזני וזז בתוכי באיטיות, הרגשתי את ידו על איבר מיני העומד לגמרי והוא התחיל להזיז אותה, הוא זז בשתי הפעולות יותר מהר וגמרתי על כל הבטן שלו בצעקה ״פאק האז כן!״.
הרגשתי את הנוזל החם שלו בתוכי בפעם השניה והוא יצא ממני ונשכב במרחב הקטן לידי בספה, ואז מעלה אותי עליו שאני שכוב ״זה היה מדהים״ הוא אמר וצחקתי ״אתה היית מדהים״ החזרתי וראשי היה על החזה שלו שהוא שיחק בשיערי ושם מעלינו את השמיכה ״כבר אמרתי לך שאני אוהב אותך?״ הוא שאל בציניות ״כן, אבל אני אשמח לשמוע את זה שוב״ צחקתי וגם הוא ״אני פאקינג אוהב אותך״ הוא אמר וחייכתי נושך את שפתי, ״גם אני פאקינג אוהב אותך האזי״.
————————————————
היי שלום
פשוט פרק סמאט👍🏻
אבל כן פרק הבא וואי וואי....
מטרה: 20 הצבעות ו70 תגובות אני אמשיך עם זה :)

Insatiable - larry Where stories live. Discover now