רעבים - 49

654 78 26
                                    

פרק לפני האחרון!!!
נ.מ. לואי:
העולם סביבי חלש, ראיתי שחור, וצליל היריה הדהד באוזניי, עצמתי את עייני, לא מוכן לראות את הארי, שוכב על הרצפה, עם ירייה בגופו ודם על כולו, עצמתי אותן חזק יותר, מנסה להעלם, לא רוצה את מה שקורה פה, ״לואי! תפקח את העיינים!״ הקול המוכר שאני אוהב נשמע ״הארי?״ שאלתי ופקחתי את עייני, הוא עמד מולי, מלא בשוק, אך לא בדם או ביריות, קפצתי עליו בחיבוק ואז שמתי את ידי על לחיו ״אתה חי!״ אמרתי ונישקתי את שפתיו ״במי ירו??״ שאלתי והוא זז, נותן לי לראות את בן, שכוב על הרצפה, שתי יריות בבית החזה שלו והוא מעול- כנראה מת ״מי ירה בו?״ שאלתי והסתכלתי סביבי, בפתח הדלת, דמות גדולה ומאיימת נראתה ״לואי זה, אבא שלי״ הארי אמר ונאנח ופערתי את עייני ״הו- אמ- היי מר סטיילס אני- אני לואי טומלינסון חבר של הארי״ אמרתי בביישנות ״זה לא זמן להכרות״ הוא אמר בקול קר והלך לעבר בן, עשה משהו עם ידיו ונכנסו שני בחורים גדולים לסניף, לוקחים את בן והרגשתי ידיים גדולות מחבקות אותי ״אתה בסדר?״ הארי שאל והסתובבתי ואליו והנהנתי ״אני חושב אני- אני רק שמח שזה הסתיים״ אמרתי וקברתי את ראשי בחזהו של הארי. ״תבוא אליי הביתה, אולי גם אחיות שלך? נעשה ארוחה עם אחיות שלי וההורים שלי״ הארי אמר וחייכתי ״בסדר, זה רעיון מעולה״ אמרתי ״אתה יודע, זה זמן מאוד מוזר להיות בו שמחים ולדבר על הכרות בין משפחות״ אמרתי להארי והוא צחק.

״קדימה בנות! צריך להגיע לבית משפחת סטיילס בעוד.. 20 דקות!״ צעקתי בבית ״בסדר אנחנו פה!״ קולה של לוטי נשמע, הסתכלתי למדרגות וארבעתן עמדו שם, ״אתן נראות מושלם״ אמרתי וחייכתי אליהן ״גם אתה בסדר״ פיזי אמרה וצחקתי ״קדימה בואו״ אמרתי ויצאנו מביתנו למכונית שלי.

דפקתי בדלת הבית של הארי, והדלת נפתחה על ידי ליאור, ״היי ליאור״ אמרתי וחיבקתי אותה ״היי! תכנסו!״ היא אמרה בחיוך ונכנסו ״היי לו״ קולו של הארי נשמע והוא ירד במדרגות ״היי האז!״ אמרתי וחיבקתי אותו ״עכשיו נוכל להכיר את המשפחות שלנו רשמית, ואחר כך להזדיין שהם ילכו״ הוא לחש לי ונחנקתי מהאוויר ״אמ- או- בנות בואו״ אמרתי והסתכלתי על הארי, מאדים והוא הסתכל עליי במבט ממזרי (ה.כ. משחקי הכס צ׳אק).
״היי גברת סטיילס!״ אמרתי לאמו של הארי והיא חבקה אותי חיבוק חם ואוהב ״היי לואי! אלה בטח אחיות שלך!״ אמו אמרה והצגתי את אחיותי ״כן, זאת לוטי, פיזי, ואלה התאומות פיבי ודייזי״ אמרתי ואמא של הארי חבקה כל אחת מהן, היא אדם מאוד חביב (ה.כ. חן חן לואי, חן חן) ״בואו תשבו ונאכל!״ אמו של הארי אמרה והובילה אותנו לחדר האוכל הגדול.
——————————
היי!
אז פרק לפני האחרוןןןן😟😟
אני נוסעת לאילת מחר אז לא יעלו פרקים עם יום ראשון, טוב פרק.
ביום ראשון יעלה הפרק האחרון כנראה!
אוהבתתתתת

Insatiable - larry Where stories live. Discover now