טריגרים: התעללות, אלימות, ואונס.
נ.מ. הארי:
המשכתי לנשק את שפתיו של לואי בתשוקה, מנשק ומזיז את שפתינו בהתאם, מחבר ומנתק אותן מליון פעמים, וזה הרגיש פאקינג טוב, אם הייתי יכול, הייתי עושה את זה בכל החיים המזדיינים שלי.
לפי מה שהבנתי, בן לא עושה כלום ללואי, אבל אני עוד אגלה מה הולך פה, ואם בן הבן זונה הזה רק נוגע בלואי בצורה כזאת! הוא פאקינג מ- ״הארי, מספיק״ לואי קטע אותי מחוט המחשבה, קמתי מהמיטה, הוא אחרי ״תשכח שזה קרה, תכחיש כל דבר לזה, בבקשה הארי, זה לא צחוק״ הוא אמר והנהנתי, אני עומד לגלות מה בן פאקינג עושה ללו שלי.
לואי עזב את ביתי ועליתי בחזרה לחדרי, לאחר 10 דקות, קיבלתי שיחה ממספר חסוי ״הלו?״ שאלתי שעניתי ״ה-הארי?״ נשמע קול של בת, דומה לזה של לואי קצת ״מדבר״ עניתי ״ז-זו פ-פיזי, אחות ש-של לו-אי, א-אתה י-יכול לב-לבוא?״ היא גמגמה ומשכה באפה, נשמעה שבכתה ״דחוף בבקשה״ היא אמר ונחלצתי יותר ״כמובן, אני בדרך״.
—————————————
נ.מ. לואי:
הייתי בדרכי הביתה, אחרי 7 דקות הגעתי, לפני שנכנסתי הרגשתי כאב קל בצווארי, שמתי את ידי שם והרגשתי שם היקי ״הארי..״ מלמלתי לעצמי, זה לא יכול לקרות ״לא שיט שיט שיט״ בכיתי ומשכתי בשיערי ״שיטטטט נווו״ בכיתי יותר, ניגבתי את הדמעות ונכנסתי, מודע למה שעומד לקרות, ״בן פה״ פיזי אמרה וראיתי את בן לידה בספה ״פיזי, צאי מהבית בבקשה״ אמרתי והיא רק הנהנה ויצאה, הסתכלתי על בן ובלעתי את רוקי, מזייף חיוך ״היי לו, איפה היית? הברזת מבית ספר״ הוא אמר והתקרב אליי, גורם לי לקפוא במקומי, ״מ-מה זה?!״ צווח ונגע בצווארי בחוזקה, לא עניתי ״פאקינג תענה לי!״ הוא צרח בקול בס גבוהה ונתן לי סטירה, הוא הוריד את החולצה שלי ובעט בבטני, מה שגרם לצווחה עזה לצאת מפי.
———————————————
נ.מ. פיזי:
לאחר שיצאתי, ישבתי על מדרגות חוץ הבית עד שלואי ירשה לי להכנס, אני לא יודעת מה קורה שם שאני ולוטי תמיד יוצאות, אבל אני כן יודעת שלוטי הצליחה להתקין מצלמות בכל חדר בבית, חוץ מהשירותים כמובן, לפני שבועיים, בלי ידיעתו של אבי, רק לי היא ספרה, לאחר שניה שמעתי צרחה של לואי, צרחה של כאב, לא של עונג זה היה ברור, הסתכלתי מהחלון הקטן וראיתי את בן מכה את לואי, ומוריד את בגדיו, הוצאתי את הטלפון שלי מהר ודמעות ירדו מעייני, התקשרתי למספר שהיה שמור אצלי כ- ״הארי חבר של הבנים״ ולאחר שניה ענה *כל השיחה שלהם*
ניתקתי את הטלפון, ונשמעו עוד המון צעקות מן הבית, לאחר דקה, צליל חריקה של רכב נשמע והסתכלתי, ראיתי בחור נאה וגבוהה יוצא מן אוטו הספורט ״פיזי?״ הוא שאל והנהנתי ״הארי?״ שאלתי. שעוד דמעה ירדה מעייני והוא הנהן ״מה קרה?״ הוא שאל ובא לידי ״בן- הוא- הוא מכה את לואי, ו-ואני חושב שהוא עומד לשכב איתו ללא רצונו״ אמרתי והדמעות התפרצו, הארי חיבק אותי ואז הסתכל עליי בעיני ״הכל יהיה בסדר, תשארי פה אוקיי? קר לך??״ שאל והנהנתי, הוא הוריד את הסוודר שלו ונתן לי ״ת-תודה הארי״ אמרתי והוא הנהן, ונכנס לבפנים (ה.כ. תרגעו לא קורה בניהם כלום, פיזי פה גם בת 14).
———————————————
נ.מ. הארי: (ה.כ. כן שוב!)
בעטתי בדלת מה שגרם לה להפתח, על הספה שכוב לואי על הבטן, כמעט חסר הכרה, ומאחוריו בן, שמזיין אותו ללא רצונו ובועט בו ״בן זונה!״ צרחתי ודחפתי את בן מלואי על הרצפה, עליתי מעל בן והטחתי מליון אגרופים בפניו.
——————————————
הבטחתי לליהיא להגיע לפרק 20 היום ואני צריכה לקיים, פרק 20 יעלה היום/מחר
תהיו מוכנים
אה וסליחה על הפרק הזה ביי
YOU ARE READING
Insatiable - larry
Random*גמור* רעבים 💚💙 מכיל: *שפה גסה *מלא תכנים מיניים *עולם תחתון *רצח *מכות, סמים, שתיה *אלימות *אונס *התעללות *לארי לארי לארי וזיאם