טריגר: כמעט התקף חרדה
נ.מ. לואי:
אני והארי שכבנו, כאילו, שכבנו עשינו סקס, זה היה מדהים לא אשקר, אני מרגיש אליו משהו אני גם לא אשקר, אבל אני לא יודע מה זה, ואם גם הוא.
״היי לו?״ קולו של הארי נשמע מעליי ששכבתי עם ראשי על חזהו ״כן?״ עניתי ״אתה יודע.. אמ... שאמרתי מקודם שאני מצטער, אני לא מצטער יותר, כי.. מה שקרה, טוב, לא קרה״ הוא אמר והתבלבלתי עוד יותר ״אתה יכול להסביר לי מה- כמעט קרה?״ שאלתי והוא בלע את רוקו ״אתה מבטיח שלא תכעס?״ הוא שאל והנהנתי ״אממ, אני, התכנית שלי הייתה לזיין ולזרוק אותך, אולי״ הוא אמר והרגשתי חלק בתוכי נשבר ״אבל! אני לא רוצה את זה יותר, חשבתי שאחרי שאני אזיין אותך הרגשות המסובכים האלה יעלמו, אבל הם לא, ואז הבנתי שאני רוצה אותך״ הוא אמר וקמתי מהמיטה ״אתה רוצה אותי!? הו- הוא רוצה אותי שמעתם?!״ צעקתי בכעס ושמתי את הבוקסר שלי ״לואי בבקשה-״ הוא נקטע מעצמו, קם ושם עליו בוקסר ״אל, תגיד לי בבקשה! הארי, רצית לזיין ולזרוק? אני אזרוק את עצמי!״ אמרתי ושמתי את בגדיי ויצאתי אך הוא עצר אותי בדלת ״לואי, לא עשיתי את זה! אני אמרתי לך מה קרה!״ הוא אמר וגילגלתי את עייני ״העיקר הכוונה הארי, העיקר הכוונה״ אמרתי ויצאתי משם בריצה ״היי לואי, לאן אתה הולך מה קרה?״ שאלה ליאור שישבה בסלון הענק ״תשאלי את אח שלך״ אמרתי יוצא משם והולך ברגל לביתי, יותר רץ.
נכנסתי הביתה מתנשף שפיזי ולוטי יושבות על הספה ומדברות ״הו- היי לו, מה קרה?״ פיזי אמרה ונאנחתי ״הרבה, יותר מדי״ אמרתי, מתנשף ומנסה לא לקבל עוד התקף חרדה ״מישהי- יכ-לה- להב- יא - לי את ה- מ-משאף?״ גימגמתי לא מצליח לנשום ופיזי רצה למטבח, לארון תרופות שיש שם משאף אחד שלי וחוזרת איתו, לאחר שלקחתי מהמשאף נרגעתי ״עכשיו אתה מוכן להסביר מה קרה?״ לוטי שאלה והנהנתי, מסביר להן הכל.
—
לאחר שהסברתי להן הכל, פיזי דיברה ״לואי זה משוגע, אתה בסדר?״ היא אמרה ונאנחתי ״אני לא יודע, חיבבתי אותו, ועכשיו מה שקרה..״ אמרתי והסתכלתי על לוטי שהסתכלה עליי בהלם ״חתיכת״ מכה ״מטומטם״ מכה ״מה״ מכה ״יש״ מכה ״לך?!״ היא צעקה ונתנה לי עוד מכה ״אווץ! מה לעזאזל?!״ צעקתי ״אתה חתיכת אדיוט, למה הלכת?! הוא אמר לך שהוא רוצה אותך! יותר מזיון!״ היא צעקה ״אבל, הכוונה לוטי! הוא התכוון לשבור אותי!״ החזרתי ״תחזור אליי שיחזור אלייך השכל״ לוטי אמרה ועלתה לחדר שלי.
————————————————
נ.מ. הארי:
״הארי מה עשית?!״ ליאור צעקה ונכנסה לחדר שלי ״כוסעמק״ קיללתי ״שים עלייך מכנס וחולצה!״ היא אמרה ושמתי מכנס וחולצה מגלגל לה עיינים ״מה עשית ללואי?״ היא צעקה וסגרה את הפרק, הסברתי לה הכל והיא בהתה בקיר, לאחר שניה נתנה לי מכה חזקה בעורף ואמרה ״יצאת זין, אבל אחרי זה יצאת בסדר, אני מבינה למה הוא הלך, הוא כנראה נפגע, תן לו מכה ימים, הוא יתעשת על עצמו״ היא אמרה ויצאה מהחדר, הבעיה היא שאני רעב לעוד מלואי, אני צריך אותו.
————————————————
אני שוב אגידסליחה תזכרו שלרוב אני טובה
ליהיא לחצה עליי לכתוב פרק שוב ביי
YOU ARE READING
Insatiable - larry
Random*גמור* רעבים 💚💙 מכיל: *שפה גסה *מלא תכנים מיניים *עולם תחתון *רצח *מכות, סמים, שתיה *אלימות *אונס *התעללות *לארי לארי לארי וזיאם