רעבים - 41

650 79 41
                                    

נ.מ. לואי:
הלכתי ברחבי הבית ספר לכיתה, אמרתי שאני לא אבוא היום אבל מייק דחף אותי מביתי בכוח, נעמדתי מחוץ לכיתה ו צלצול בדיוק נשמע, הדלת נפתחה והמוני תלמידים משוגעים רצו להפסקה שלהם, כל הבנים יצאו גם הם וחיבקו אותי, רק הארי עמד שם ללא מעש ולאחר שניה פשוט הלך.
״מה קורה מאיט?״ זאין שאל ״אמ, הכל בסדר״ שיקרתי ״אתה לא נראה בסדר״ נייל אמר והלכנו לכיוון הקפטריה ״אני בסדר״ שיקרתי שוב והם ירדו מזה.

(יום אחרי, סוף הלימודים)
יום הלימודים המשעמם נגמר, ויצאתי מהבניין ביחד עם כל התלמידים השמחים, ראיתי את הארי עם איזה בחור ליד המכונית שלו, ואז נגעו בכתפי, הסתובבתי בבהלה וראיתי את מייק ״הפחדת אותי! מה אתה עושה פה?״ שאלתי ״באתי לקחת אותך לבלות, אמרנו שנפגש היום״ הוא אמר וירדנו במדרגות ״הו נכון, מגניב״ אמרתי ובהיתי בהארי שנישק את החבר הזה שלו ״מי זה?״ מייק שאל ״ה-הארי, זה ש-״ ״שבר לך את הלב״ מייק השלים אותי ״כן..״ אמרתי ״תנשק אותי״ הוא אמר והרמתי את ראשי מהר ״מ-מה??״ שאלתי בשוק, ״הוא מסתכל פשוט תעשה את זה, אני לא גיי הכל בסדר״ הוא אמר ופערתי את עייני, הוא שם את ידו על הלחי שלי ונישק את שפתיי, עצמתי את עייני וזרמתי עם הנשיקה, דמיינתי שזה הארי, המגע והשפתיים שלו, עמדתי על קצות האצבעות שלי קצת מכיוון שמייק היה יותר גבוהה ממני, ולאחר שניה התנתקנו מהנשיקה, הסתכלתי אחורה וראיתי את הארי מסתכל בכאב ושוק, ואז לוקח פשוט הולך משם, לבדו. ״ת-תודה? נראלי?״ אמרתי למייק ושנינו צחקנו ״אין על מה, זה רק נשיקה, ואני סטרייט עם חברה״ הוא אמר וחייכתי.
—————————————
נ.מ. הארי:
הלכתי ליד המכונית שלי אחרי יום הלימודים שליאור קצת התייחסה אליי, אחרי הסטירה של אתמול היא הצטערה.. ראיתי את פרצופו המוכר של ריאן מחכה לי ליד המכונית מחויך ״היי בייב״ אמרתי ונישקתי את שפתיו, ״איך היה בבית ספר?״ הוא שאל ״בסדר, רגיל אתה יודע״ ריאן לומד בבית ספר אחר, הסתכלתי הצידה ולואי עמד שם עם מישהו גבוהה, לא מוכר מדי, הם התלחששו קצת ולאחר שניה לא האמנתי למראה עייני, הם התנשקו! לואי עמד על קצות אצבעותיו והם התנשקו בתשוקה, אני לא מאמין, פשוט הלכתי משם, זורק לריאן את המפתחות לאוטו ופשוט הולך משם, ברגל, לבדי.
״הארי״ שמעתי צעקה מאחורי באמצע שהלכתי ברחוב, הסתובבתי ופגשתי בדמותה של לואי, ״היי״ הוא אמר שעצר לידי ״מי- מי זה היה?״ שאלתי אותו והצבעתי לכיוון בית הספר ״אה, זה מייק״ הוא אמר ״מי זה מייק?״ ״מייק, הוא ידיד שלי״ הוא אמר וקיווצתי את עייני ״איך הכרת את מייק?״ תחקרתי אותו ״מייק,- זה לא עניינך״ הוא אמר והנהנתי ״אני מבין, טוב תהנה עם מייק״ אמרתי ובאתי ללכת, אך הסתובבתי אליו ואמרתי ״אני- אני באמת מצטער על איך שדברים יצאו לואי, ואני רק רוצה שנהיה ידידים, אוקיי?״ אמרתי והוא גלגל את עיניו וניסה שלא אראה את זה ״בסדר, ידידים״ הוא אמר והלך.
—————————————
היי שלום
תודו שאתן אוהבות את מייק
פרק שלישי למרתון!

Insatiable - larry Where stories live. Discover now