רעבים - 46

669 77 29
                                    

הפרק מכיל תכנים מיניים מפורטים.
נ.מ. הארי: (לאחר שבוע)
דלת החדר נפתחה ולואי חזר ״מה הבאת?״ שאלתי ״שוקולד!״ הוא אמר בהתלהבות וצחקתי ״אתה רוצה שוקולד הארי?״ לואי שאל במוזרות וחושניות ״אתה מוזר״ אמרתי והוא צחק ונכנס מתחת לשמיכה לידי.

״הארי?״ לואי שאל ושתה מכוס המים שלו ״כן לואי?״ שאלתי ״רוצה לשכב?״ הוא שאל בנונשלנטיות ״לשכב?!״ שאלתי קצת בהלם, לא יודע למה ״טוב כן, ברור שאני רוצה לשכב, אבל אי אפשר״ אמרתי ״מי אמר?״ לואי שאל והוריד את החולצה שלו בחיוך.
הוא התרומם והוריד את מכנסיו, ואז עלה עליי בזהירות מה שגרם לי לצחוק והוא גלגל לי את עיניו, הוא קירב את שפתיו לשלי והן השתפשפו, התנשמנו בכבדות שנינו אחד לשני, ״לעזאזל לואי״ אמרתי והפגשתי את שפתינו לנשיקה אגרסיבית, הוא שם את ידיו על הלחיים שלי והעמקנו את הנשיקה, בקשתי גישה לחדור לשפתיו והוא פתח אותן קצת, נותן ללשון שלי להכנס ולשלב אותה עם שלו לדקות שלמות עד שלא נותר לנו אוויר, לואי הסתכל לי בעיינים בהתנשפות והרגשתי את ידו על שרוכי מכנסי ה טרנינג שלי, הוא שיחק איתם וגרם לי להיאנח בעצבנות ״לואי למען השם תעשה משהו״ אמרתי והוא חייך והוא את המכנס שלי במהירות, חייכתי ברצון והוא נשך את שפתו למראה הקשה שמתחת הבוקסר שלי, הורדתי את החולצה שלי והוא חייך, הוא חזר על הברכיים שלי והעביר את ידו על החזה, חוץ מהמקום בו היה הקיבוע של הצלע השבורה, הוא היה זהיר למדי וידעתי שהוא דואג לי, אבל פחות כואב לי והמצב משתפר, ״לואי, תזהר פחות, תרכב עליי יותר״ אמרתי והוא האדים וצחק, הוא נישק את צווארי והוריד את הבוקסר שלו, הגוף שלו היה מושלם מיום ליום, שיכולתי לראות אותו כל החיים שלי, ״פאק לו״ גנחתי למראה היפה שלו ושפתי התחתונה הייתה בין שיניי, הוא הוריד את הבוקסר שלי גם , והעביר את ידו כמה פעמים על איברי, זרקתי את ראשי לאחורה בעיינים עצומות ועונג, איבדתי התקשה עוד יותר ועוד לפני שהרגשתי משהו הרגשתי את לואי מסביבי ״הארי״ הוא גנח והתיישב לגמרי ״אני- בזהירות״ הוא אמר ושם את ידיו על כתפיי, ״תזוז לו, מהר״ אמרתי ושמתי את ידי על מותניו, עוזר לו לזוז ומרגיש כמה דק הוא ״פאק לואי״ גנחתי והוא זרק את ראשו אחורה ״כן הארי״ הוא גנח ונישקתי את שפתיו והוא זז במהירות ועומק ״האז״ הוא גנח בחוזקה וגמר על הבטן שלי בצעקה, המשכתי להזיז אותו על איברי והוא גנח גניחות קטנות, שפגעתי בנקודה מסוימת הוא השתתק ופער את פיו, אך שום רעש יצא ממנו ״הארי שם״ הוא אמר והבנתי שמצאתי את הערמונית שלו שוב, חייכתי והוא זז יותר עמוק ופגעתי בנקודה ספור פעמים, ״לו אנ-״ באתי להזהירו וכבר גמרתי בתוכו, הוא יצא ממני ובזהירות נשכב לידי ״זה היה אחד הטובים שלנו״ אמרתי והוא צחק ונכנס מתחת לשמיכה ונישק את שפתיי פעם אחרונה.
———————————————
היי שלום, מקווה שאתם נהנהים, כי עוד מעט טוב אתם יודעים😈

Insatiable - larry Where stories live. Discover now