אמגגג פרק 20!!!
ליהיא חתיכת קרציה משוגעת קחי פרק איפ איתך , הקליף בשביל לעצבן את ליהיא תהנו מהקריאה (:
טריגרים : אזכור של אלימות, אונס, ופגיעה עצמית.
נ.מ. הארי:
המשכתי להטיח מכות בגופו של בן, הוא לא התנגד, היה נראה שיכור קצת, תפסתי את החולצה שלו ומשכתי אותו, מטיח אגרוף בפרצופו מה שגורם לא לאבד הכרה.
קמתי ממנו מסתובב לספה, רואה את לואי עדיין שכוב שם, ערום, בלי תזוזה, ״היי, היי לו, זה אני הארי, זה אני״ אמרתי וניערתי אותו, הוא מצמץ בעיניו כמה פעמים והייתי טיפה יותר רגוע, הרמתי אותו כמו תינוק, מכסה אותו עם שמיכה שהייתה בסלון ומעלה אותו למעלה, לחדרו.
״היי לו״ אמרתי בקול מרגיע, משכיב אותו על המיטה ומוריד את השמיכה, שם מעליו את השמיכה שבמיטה, ליטפתי את פניו, הורדתי את החולצה שלי, ונשכבתי לידו, שם את השמיכה מעליי, הרגשתי תזוזה, ואז את ראשו של לואי על החזה שלי, עיניו עדיין פתוחות, לא מפסיק לבהות באוויר ״לילה טוב לולו״ אמרתי ונישקתי את ראשו, לאחר 2 דקות הרגשתי נשימות על החזה שלי, הסתכלתי וראיתי שלואי נרדם, ירדתי למטה בשקט, מוצא את בן עדיין מעולף על הרצפה, יצאתי החוצה וראיתי את פיזי יושבת על המדרגות ״היי, את בסדר?״ שאלתי וישבתי לידה ״כ-כן, מה עם לואי?״ היא שאלה בדאגה ״הוא למעלה, ישן, אני אשאר איתו הלילה״ אמרתי ״ו-״ היא התקשתה להגיד ״בן? הוא מעולף על הרצפה, אני לא רוצה להעיר את לואי, וכמובן לא רוצה שהוא יעשה בדיקת אונס, זה יותר מדי בשבילו, יש לך איזשהו הוכחות?״ אמרתי והיא נאנחה והנהנה ״כן, ל-לוטי שמה מ-מצלמות ל-לפני שב-שבועיים״ היא אמרה והנהנתי, ״אני אתקשר לאנשים, עד מחר בן יהיה בכלא, איפה שאר המשפחה?״ שאלתי ״הלכו לבאולינג, הם אמורים לחזור ב8, עוד חצי שעה בערך, אממ, אתה יכול רק, שבן לא יהיה פה?״ היא שאלה והנהנתי ״כמובן, לכי לישון פיזי, אני אטפל בלואי ובבן ו הכל, אוקיי?״ שאלתי והיא הנהנה ונכנסה לבית.
״היי, פרנק? אני צריך לטפל במישהו, כן, תשאירו אותו שם עד מחר, מחר אני אבוא לטפל בו בעצמי, אוקיי, תודה ביי״ סגרתי את הטלפון לאחר שאמרתי להם את הכתובת.
לאחר רבע שעה הגיעה רכב שחור גדול ופרנק ולוקאס יצאו, ״היי, הוא בפנים, תעשו את זה בשקט״ אמרתי והם הנהנו, עשו את העבודה והלכו.
עליתי למעלה לאחר שסידרתי את דלת הבית ואת הסלון, ודלת החדר של לואי נפתחה, לואי עמד שם עם עיינים אדומות בבוקסר שלי, ושפשף את עיניו, ״הארי?״ הלכתי מהר לחדר והכנסתי אותו, סוגר את הדלת ״היי, היי״ אמרתי וחיבקתי אותו, הוא שם את ראשו על הכתף שלי וחיבק אותי חזרה, לא מוכן לשחרר, ״היי לו, איך אתה מרגיש?״ שאלתי והוא הרים את ראשו והסתכל עליי ממצמץ בעייפות כמה פעמים ופותח את פיו לאחר מכן סוגר ואומר ״אני זוכר מה קרה הארי זה- זה לא פעם ראשונה״ הוא אמר ובלעתי את רוקי, לוקח נשימה ומנסה לא להתעצבן ״זה קורה כבר שלושה שבועות, בדייט הראשון הוא היה מקסים וצ׳ארמר, ואז בבית שלו, הוא רצה לשכב ולא הסכמתי, הוא נקט באלימות, ואז א-אנ- הוא שכב איתי ללא רצוני״ הוא אמר וקטעתי אותו ״לו, לו, אתה לא צריך לספר, הכל בסדר״ אמרתי ״אני רוצה לספר, רק לך הארי, אני סומך עלייך אני- פשוט תשתוק ותקשיב״ הוא אמר ודמעה פרצה מעייניו ״הוא איים עליי ש-״ הוא בכה והמשיך ״שאם אספר למישהו, הוא יעשה את מה שהוא עושה לי לכל האחיות שלי ו- הוא הרביץ לי כל יום, לפחות 4 פעמים בשבוע הוא א-״ הוא קטע את עצמו בכך שהשפיל את ראשו ובכה ״היי לו זה בסדר, אני הבנתי כבר לבד״ אמרתי וחיבקתי אותו, והוא שם את ראשו על החזה שלי, ״אני התחלתי לפגוע בעצמי, ולא לאכול הרבה, ארוחה אחת קטנה ביום, ואתה כבר יודע את ה-המשך״ הוא בכה והנהנתי ״זה בסדר, זה בסדר הכל יהיה בסדר, מחר הכל יסתדר״ אמרתי וחיבקתי אותו שוב, הבן זונה הזה הולך לשלם, ובגדול.
———————————————————
אממממ הניחרנהיחרעגכעיירההמןרגנעיהכהריחכג אמממממממ אמממממ ביי
אוקיי הלכתי למות ביי
YOU ARE READING
Insatiable - larry
Random*גמור* רעבים 💚💙 מכיל: *שפה גסה *מלא תכנים מיניים *עולם תחתון *רצח *מכות, סמים, שתיה *אלימות *אונס *התעללות *לארי לארי לארי וזיאם