קשה לי אנחנו בפרק 30, תהנו :)
נ.מ. הארי:
התעוררתי ב12, נישקתי את צווארו של לואי בשביל שיתעורר ״בייב״ לחשתי והזזתי אותו קצת ״בייב, תתעורר״ אמרתי ונישקתי את צווארו שוב, הוא זז ונתן לי מכה בראש, זייפתי שוק ואז ירדתי לבטן שלו, נישקתי אותו נשיקות קטנות ועשיתי כאילו אני מוריד את הבוקסר שלו ״הארי!״ הוא ישר התרומם וצחקתי, עליתי לידו וקפצתי על שפתיו בנשיקה ״אתה אדיוט!״ הוא אמר ונישקתי את צווארו מליון נשיקות והוא צחק (ה.כ. נואשת לחבר צ׳אקקקק) ״לו, לו, לו, לו תתעורר, לו״ נידנדתי לו והוא נאנח בכעס ״בסדר! בסדר בסדר אני ער!״ הוא צעק וצחקתי ״בוקר טוב לולו״ אמרתי ״בוקר טוב הארולד״ (ה.כ. פוחלץ תזדהי) .
ירדנו למטה, שאני רק עם טרנינג מאתמול ולואי עם החולצה שלי ומכנס קצת, אחיות שלו היו שם ״היי לוטי, היי פיזי״ אמרתי וישבתי לידן ״שמח שאתה מרגיש בבית״ לואי אמר והתיישב בין הרגליים שלי (ה.כ. כחול כחול כחול כחול כחול כחול ביי) עם גבו מופנה לבטן שלי ״אתם חמודים״ לוטי החליטה וצחקתי ״תודה אחות של לולו״ צחקתי עליה ״תסתום״ היא אמרה, בזמן האחרון אני והאחיות של לואי התקרבנו קצת...
״היי, אתה יודע שאבא פה נכון?״ פיזי פנתה ללואי ״כ-כן, זה בסדר״ (ה.כ. פוחלץ אני נחנקתתתתת)
״אני רוצה להכיר את אבא של לולו״ אמרתי ולואי הרים את ראשו לכיוון ראשי ונתתי לו נשיקה ״אוקיי לא משנה אתם דוחים״ לוטי אמרה וצחקנו ״מי אתה?״ שמעתי קל גברי, מיד קמתי והזזתי את לואי ממני ״היי, אני הארי חבר של לואי, אתה בטח מארק אבא שלו״ אמרתי והושטתי לו את ידי ״לואי, אתה נמשך לבנים?״ שאל אותו אבא שלו ״כ-כן״ ענה לואי ״והוא לא צריך להתבייש בזה, כן מר טומלינסון הוא נמשך לבנים, אני בן הזוג שלו״ אמרתי ואבא שלו דחף אותי והלך ללואי ״תגיד לי א-״ הוא תפס בחולצה של לואי אך קטעתי אותו ״אל תגע בו״ דחפתי אותו ממנו ולואי נעמד לידי ״לואי בוא, לוטי ופיזי גם אתן, איפה התאומות?״ שאלתי ולואי ענה שהן בבית הספר, והוא יאסוף אותן אליי ״מעולה, בואו״ אמרתי ויצאנו משם, משאירים את האבא הנוראי של לואי לבד.
—————————————————
נ.מ. לואי:
הגענו לביתו של הארי, שהבנות היו בשוק מגודלו וממה שיש שם ״אני חושב שכדי שתשארו פה כמה ימים, כולכם, יש מספיק מקום לכולם״ הארי אמר ומיד הנדתי בראשי ״לא הארי, אני לא אפיל עלייך 5 אנשים״ אמרתי בסירוב ״אתה לא מפיל עליי כלום, כמו שאמרתי יש מספיק לכולם ולעוד גדוד שלם, פרנק ילווה את הבנות לחדרים שלהן, לתאומות יהיה חדר ביחד ואתה תישן איתי לו, אני לא לוקח סירוב״ אמר הארי בהחלטיות ״הארי, איך אני אוכל להחזיר לך?״ שאלתי וחיבקתי אותו ״אתה לא צריך, רק שאתה כאן ואיתי זה מספיק לי״ הוא אמר ונישק את ראשי ״נחזור מחר בשקט להביא לכם בגדים וכל מה שאתם צריכים מהבית שלכם, ונחזור לפה״ אמר הארי ״תודה האז, תודה רבה, בנות תגידו תודה להארי״ אמרתי והארי חיבק את לוטי ופיזי לאחר שבקשו תודה.
אני לא יכול לבקש יותר טוב מזה.
———————————————
אם חשבתן שהסיפור יסתיים בקרוב, לא ולא
יש עוד **** ואפילו ********* כן כן
תחכו ותראו😏
רף: 20 הצבעות
50 תגובות
YOU ARE READING
Insatiable - larry
Random*גמור* רעבים 💚💙 מכיל: *שפה גסה *מלא תכנים מיניים *עולם תחתון *רצח *מכות, סמים, שתיה *אלימות *אונס *התעללות *לארי לארי לארי וזיאם