הארי זכה בפאקינג ג ר א מ י ז
אני לא אחפור, אני רק אגיד שאני ככ גאה בו, גאה בו שאי אפשר להגיד במילים כמה, אני גם גאה במייגן ה מ ל כ ה ו ביונסה ובילי!!!!! אבל אני פשוט כלכך גאה בהארי וכלכך מגיע לו הזכיה הזאת ועוד מליון זכיות. עכשיו לפרק :) 😈
אגב יש פה ספויילר לאנטומיה של גריי אבל אחד ענקי אז דלגו על ההתחלה👍🏻
נ.מ. הארי: (לאחר חודש)
״היי בייב״ אמרתי ללואי שנכנסתי לחדר שלו, הוא היה על מיטתו, גבו מופנה אליי והבטן שלו למיטה ״לו?״ שאלתי וסגרתי את הדלת, התקרבתי למיטה וניערתי אותו קצת ״לולו״ אמרתי והוא הסתובב אליי, דמעות בעיניו ״לו מה קרה?!״ שאלתי בדאגה וחיבקתי אותו ״דרק מת!״ הוא בכה ופערתי את עייני ״מי זה דרק??״ שאלתי, מלטף את גבו ״מהאנטומיה של גריי!״ הוא אמר ונאנחתי בכעס ״לואי! אני חשבתי שמשהו רציני כבר קרה!״ אמרתי והוא משך באפו ״הוא מת!!!״ הוא צעק עליי ״יש לו שני ילדים! ועוד אחד בדרך! ואת מרדית׳ ובגלל המשאית והרופא הזה הכל נהרס!״ הוא בכה (ה.כ. אני בכל פרק נוכחי באנטומיה וכל סרט או סדרה בי לייק) וצחקתי, הורדתי את נעליי בזמן שהוא התלונן שאני ׳צוחק עליו׳ ונשכבתי לידו ״אני מצטערת שדרק מת״ אמרתי והוא נאנח וחייך אליי, מחיתי את דמעותיו וחיבקתי אותו ״רוצה לראות פרינד?!״ שאלתי בהתרגשות והוא הנהן בצחוק ״יש!״ אמרתי ושמתי בטלוויזיה את הסדרה.
—
״לו, רוצה מקדולנדס?״ שאלתי ששכבנו במיטה, צופים בפרינדס ״כן!״ הוא מיד צעק ״אני רוצה המבורגר״ הוא אמר וקפץ מהמיטה וצחקתי ״קדימה, תתלבש״ אמרתי ״אני רוצה את הסוודר שלך״ הוא אמר ונאנחתי ״לואי, כל הארון שלך מלא בסוודרים שלי כבר״ אמרתי והוא נאנח ״אבל אני רוצה את האחד הזה, הוא יפה״ הוא אמר וליטף את הבטן שלי מבעד הסוודר וצחקתי, ״בסדר נודניק״ אמרתי והורדתי את הסוודר ״הכל בשביל הנודניק שלי״ אמרתי ״שבוכה בגלל שאיזה נרקומן נדרס על ידי משאית״ השתעלתי ״הארי!״ הוא צרח (ה.כ.😏) ונתן לי אגרוף בבטן שבקושי הזיז אותי וצחקתי ״בסדר נודניק שלי צחקתי״ אמרתי ומשכתי אותו לנשיקה.
—
פתחתי את הדלת מצדו של לואי והוא יצא ״הו, ג׳נטלמן״ הוא אמר בהרמת גבות וצחקתי, נכנסנו לסניף ועמדנו בתור האנשים הקצר, ״היי, אני רוצה להזמין בבקשה המ-״ נקטעתי בכך שמי שמאחורי הקופה הרים את ראשו, ״לא יכול להיות״ גיחכתי ״מה, מה קרה בייב-״ לואי נרתע שהסתכל ״מה?״ הוא שאל בשוק ״התגעגעתם אליי?״
———————————————
היי שלוםםםם
פרק קצר ממש סליחהההה
אבל יש ניחושים מי חזר?????
YOU ARE READING
Insatiable - larry
Random*גמור* רעבים 💚💙 מכיל: *שפה גסה *מלא תכנים מיניים *עולם תחתון *רצח *מכות, סמים, שתיה *אלימות *אונס *התעללות *לארי לארי לארי וזיאם