Sziasztok!
Nos... Egy jó másfél hét kihagyás és küzdés után visszatértem, de sajnos nem olyan formában, ahogy én azt szerettem volna. A cél az volt, hogy az eredeti, "régi" profilomon köszönthesselek titeket újra, jó hírekkel, de sajnos néhány élettelen miatt ez nem sikerült. Nem akarok nagyon belemerülni abba, hogy mi is történt, de röviden és tömören: valakik jelentették valamelyik könyvemet (máig sem tudom, hogy melyiket), és a Wattpad megtette az állítólag megfelelő lépéseket. Elvileg tiltott tartalmat posztoltam, és írtam a könyveimbe, amibe én azért bele tudnék kötni, de jelenleg, ebben a helyzetben az én szavam pont semmit sem ér.
Hogy őszinte legyek, jobban átgondolva, lehet, hogy volt valami, ami tiltott tartalom volt, és nem tudtam, de szerintem majdnem minden könyvben előfordultak azok a dolgok, mint nálam, így nem érzem fairnek ezt a dolgot. Miután áttanulmányoztam a szabályzatot, végig gondoltam minden egyes pontját, és azt, hogy hol hibázhattam, de úgy érzem, hogy nem volt olyan szintű szabálysértés, hogy ezt érdemeljem. De ezen már nem tudok változtatni, a profilomat nem fogom visszakapni, így mondanám, hogy újult erővel, de sajnos nem, de ennek ellenére is visszatértem. Nem az én stílusom az, hogy feladok dolgokat, így hiába vagyok rettenetesen csalódott és hiába vagyok teljesen összeomolva; az élet megy tovább, nincs idő siránkozásra.
Ezentúl MINDEN könyvem elejére ki fogom írni, hogy a történet mit fog tartalmazni, és mire számítsatok. Így sajnos néhány spoiler elkerülhetetlen, de ha ez kell ahhoz, hogy a könyveim biztonságban legyenek, akkor állok elébe.
Ez a könyv, az Against The Law semmilyen szabályt nem sértett meg. Jelenleg is felnőtt tartalomként van megjelölve, így aki nem elég idős, és nem kíváncsi erre, az nyugodtan fejezze is be itt az olvasást, ugyanis mivel fel van tüntetve a felnőtt tartalom, nem szegek szabályt az esetleges szex jelenetekkel, illetve önbántalmazással. Ha már az önbántalmazásnál tartunk, a szabályzat szerint nem szabályellenes az önbántalmazásról írni, amennyiben a könyv felnőtt tartalomként van feltüntetve, valamint az önbántalmazó szereplő karakter, illetve személyfejlődésen megy keresztül a történetben, és pozitív végkimenetele van a dolognak. Ebben a történetben ez a személy Park Jimin, és bár ez egy kis spoiler, de Jimin képes lesz kilábalni a mentális problémáiból, így nem szegek szabályt. Szexuális kapcsolatot nem létesítenek egymással 16 évesnél fiatalabb szereplők, valamint 16 évesnél fiatalabbak nagykorúakkal, így a kanadai törvény értelmében (ugyanis itt Wattpadon azt kell szem előtt tartani) sem szegek szabályt. Bántalmazás nincs a történetben, szexuális erőszak sincsen benne, valamint durva pornográf tartalmak sem. Amennyiben bárki bele szeretne kötni bármibe, az előbb olvassa végig tüzetesen a szabályzatot, majd utána lépjen velem kapcsolatba, ha probléma merülne fel, mert én ezt így találom korrektnek. A könyv mentális problémákkal is foglalkozik, evészavarral is, így akiket ezek a témák érzékenyen érintenek, kérem, hogy ne olvassák a könyvet.
Úgy gondolom, hogy többek között a normális, értelmes követőim fognak visszatalálni hozzám, így remélem, hogy újra fel tudok építeni egy jó kis közösséget itt, és együtt tudjuk élvezni a műveimet. Ha pedig azok is jelen vannak, akik jelentgettek, akkor csak annyit szeretnék mondani, hogy gondolkodjatok el azon, amit tettetek, mert három évem munkája ment a kukába, és kezdhetek most mindent elölről, valószínűleg egy vagy két aprócska hiba miatt. Ha a későbbiekben is jelenteni szeretnétek, akkor ajánlom figyelmetekbe a szabályzatot, ugyanis innentől kezdve egyetlen egy kifogásolható dolgot sem fogtok találni a könyvemben.
Remélem, hogy mindenki elolvasta, és komolyan vette, valamint megértette, amiről eddig írtam, mert ez egy nagyon fontos dolog jelenleg!
Hát akkor, vágjunk is bele ismét, és remélem, hogy újra élvezni tudjátok a könyveimet!<3
2021.02.19.
YOU ARE READING
Against The Law /Jikook ff./
FanfictionÉlet egy csecsemővel? Nem sokan vállalnák ezt be tizennyolc évesen, és ami azt illeti, Park Jimin sem egészen így tervezte a dolgokat. A semmiből szakadt a nyakába az óriási felelősség, ami gyökeresen megváltoztatta az egész család életét, különöské...