Halihó!
Nem szoktam ide fentre írni általában, de a szerdai részben kicsit elcsesztem valamit, szóval let's get things straight lmao
Tehát, a szerdai részben véletlen azt írtam, hogy Bora Jungkook nővére, de csak béna voltam, mert Bora mindig is Jungkook húga volt, és remélem, hogy máshol nem írtam el. Tehát Bora Jungkook húga, Jungkook meg Bora bátyja.
A másik dolog meg, szerintem ezt sosem írtam el, de Jiminnek öccse van, azaz Junghyun Jimin öccse, két évvel fiatalabb. Csak azért gondoltam ezt is leírni, mert többször is láttam, hogy valaki azt írja, hogy Jiminnek bátyja van, de nem, Jimin az idősebb.
Csak ennyit akartam, tisztázni a bénázásomat, szóval további jó olvasást!<3
Jimin szemszög
- Vettél mindent, amit felírtam? – támadott le anya egyből, amint betettem a lábamat a házba Yuonnal együtt.
- Igen, még azt is, amit nem kellett volna. De soha többet nem megyek nagy bevásárlásra egyedül, mert három boltba kellett mennem, hogy mindent megvegyek, és Yuon is lenyomott egy olyan hisztit a bolt közepén, hogy én szégyelltem magamat, szóval legközelebb ő se jön velem – magyaráztam mérgesen, miközben letettem a földre a teli szatyrokat, Yuon meg persze a kijelentésemre megint nekiállt bömbölni, és amint anya levetkőztette, már el is trappolt valamerre. – Erről beszéltem... - sóhajtottam nagyot, és én is nekiálltam vetkőzni.
- Csak bal lábbal kelt fel szegény. Majd alszik egyet ebéd után, és minden rendben lesz – védte be egyből anya, de engem annyira felidegesítettek így délelőtt tizenegyre, hogy nem tudott meghatni a dolog.
- Én is bal lábbal keltem fel, de az érdekes módon senkit nem érdekel – vágtam rá, mire anya csak mosolyogva rázta meg a fejét.
- De te huszonkét éves, felnőtt férfi vagy... Hagyd abba a zsörtölődést, és gyere inkább, segíts ebédet csinálni, mert nem adhatunk Jungkooknak tegnapi maradék ebédet! – mondta anya, majd a szatyrok felét felvette, és elment a konyhába.
Mikor Jungkookkal mentünk randizni, anya mondta, hogy hívjam el Jungkookot egy ebédre, és addig zaklatott vele, amíg el nem hívtam ténylegesen is. Aztán belegondoltam a dologba, és ez a legkevesebb, amit a randiért cserébe adni tudok, és végül szívesen hívtam el Jungkookot, ő meg annál is szívesebben mondott igent. Persze ő egyből azt hitte, hogy ez egy ilyen a családnak bemutatom a páromat dolog, de elmagyaráztam neki, hogy ott még azért nem tartunk, és anyáék semmiről sem tudnak, ezért fogja be a száját, és úgy beszéljen rólunk, mint akik csak barátok. Kicsit talán meg is sértődött miatta, de aztán leültünk megbeszélni, hogy három hét után azért még tényleg nem kellene bemutatni őt, mert még azt sem tudják itthon, hogy jelenleg éppen egy fiúba habarodtam bele. Szóval végül megegyeztünk, hogy csak nagyon jó barátok vagyunk, semmi több.
Be is álltam anya mellé ebédet csinálni, és szokásosan nekem az unalmas zöldség vagdosás maradt, mert anya tökéletesre akarta ezt az ebédet, de hogy miért, azt nem tudom, mert például anno Bora miatt nem pattogott ennyire. Közben azt hallgattuk anyával, hogy apa hogyan próbálja lenyugtatni Yuont, aztán mikor ez sikerült, akkor meg hogy hogyan vette rá arra, hogy kimenjenek a kertbe megetetni azt az egy szem kóbor macskát, ami néha idetéved. Azért tényleg nagy segítség, hogy anya is meg apa is itt vannak, mert ha most nekem egyedül kellene főznöm, és közben Yuon bömbölését hallgatni, akkor tuti falnak mennék egy idő után, és nem lennék mindig ilyen türelmes vele.
- Már meg akartam kérdezni egy ideje, csak nem mertem, de Borával tényleg azért szakítottatok, mert nem szeretted őt? – törte meg a csendet anya, mikor már csak ketten voltunk a házban.
YOU ARE READING
Against The Law /Jikook ff./
FanfictionÉlet egy csecsemővel? Nem sokan vállalnák ezt be tizennyolc évesen, és ami azt illeti, Park Jimin sem egészen így tervezte a dolgokat. A semmiből szakadt a nyakába az óriási felelősség, ami gyökeresen megváltoztatta az egész család életét, különöské...