A részben 16+os történések vannak, így aki ezt nem szívesen olvassa, az ne olvassa el a részt legyen szíves!
Jimin szemszög
- Ehhez már túl öreg vagyok? – kérdezte Jungkook, ezért felültem az ágyában, és eltettem a telefonomat, hogy rá tudjak nézni. Éppen egy szűk fekete farmer volt rajta, valamint egy szintén fekete, lenge ing, aminek az első két gombja ki volt gombolva.
- Már miért lennél öreg? Huszonnyolc vagy, öt évet amúgy is letagadhatnál, és még szexi is vagy, szóval meg ne próbálj átöltözni! – magyaráztam neki, mire Jungkook elnevette magát, és megállt velem szemben az ágy előtt, majd lehajolt, és letámasztotta a kezeit a lábam két oldalán az ágyon, úgy nézett farkasszemet velem.
- Tehát szexi vagyok? – kérdezte Jungkook vigyorogva, mire én is elmosolyodtam, és kezeimet az arcára tettem.
- Igen, eléggé az vagy – mondtam, majd közelebb húztam, és az ajkaira tapadtam. Jungkooknak sem volt ellenére ez a csók, de mivel nem akart rám borulni, ezért a kezeit nem tudta elvenni az ágyról, de ennek ellenére is ki tudott fejezni mindent az ajkaival
- Ennek nagyon örülök! – mosolygott rám Jungkook, mikor elhajolt tőlem. – Te kész vagy? – kérdezte, miközben visszafordult a tükör elé, és még néhány apró simítást végzett magán ami közé tartozott a jelenleg kicsit hosszabb hajába való túrás, és elrendezése. Nem rég úgy döntött, hogy kicsit megnöveszti a haját, aminek eleinte annyira nem örültem, de így utólag áldom az eget, hogy nem ellenkeztem, mert baromi jól néz ki ezzel a kicsit hosszabb hajával, és még fiatalabbnak is. Bár egyáltalán nem néz ki huszonnyolcnak amúgy sem, de így meg pláne nem. Kíváncsi vagyok, hogy szeptemberben mit fognak szólni a lány hallgatók az egyetemen ehhez a szexibb Jungkookhoz.
- Aha. Még megmosom a fogam, aztán felőlem mehetünk – bólintottam, majd fel is álltam az ágyról, hogy átmenjek a fürdőszobába.
- Minek mosol fogat? Csak velem fogsz smárolni, azt meg az előbb is megtettük, mikor még nem mostál fogat – koslatott utánam Jungkook, és a fürdőszoba ajtóban megállt, majd az ajtófélfának támaszkodott.
- Az lehet, de későn fogunk hazaérni, és hajnalban biztos nem fogok már fogat mosni. Inkább gyere, és mosd meg te is! – magyaráztam neki, mire Jungkook csak sóhajtott egyet, de végül bejött ő is a fürdőbe, és elővette a fogkeféjét.
Szerencsére június közepén végeztem minden vizsgámmal, ezért most nincs más dolgunk így nyáron, mint élvezni egymás társaságát, és pihenni. Persze Jungkooknak néha kell egy kicsit dolgoznia a saját kutatómunkáin meg minden egyéb dolgon, de olyankor vagy segítek neki, vagy addig békén hagyom, mert azért nem lehetünk minden egyes nap együtt, hiába szeretünk nagyon egymással lenni. A mai nap egy kicsit más, ugyanis Bora felhívott minket dél körül, hogy mi lenne, ha négyesben elmennénk abba a bárba, ahol anno találkoztam Jungkookkal, mi meg végül igent mondtunk, mert rájöttünk, hogy úgy viselkedtünk ebben a pár hétben, mint egy begyöpösödött házaspár, akiknek van egy gyereke. Minden nap csak tévét néztünk, Yuonnal mentünk játszótérre, takarítottunk, meg egyéb apróságok, és most így realizáltuk, hogy nem telhet az egész nyár tespedéssel, és semmittevéssel. Szóval rábólintottunk a dologra, és megbeszéltük, hogy kilencre megyünk a lányokért, és úgy megyünk majd tovább a buliba. Addig volt is időnk bőven elkészülni, mert én itt aludtam Jungkooknál, és csak délben keltünk fel, de kilencig mindennel kész lettünk, amivel kellett. Igaz, hogy megígértem anyának és Yuonnak, hogy ma este otthon alszunk, de végül is be fogom tartani az ígéretemet, annyi kivétellel, hogy csak hajnalban fogunk hazaérni. De megbeszéltem ezt is anyával, és azt mondta, hogy ha nem verjük fel az egész családot hajnalban, mikor megérkezünk, akkor neki nincs ellenére, és azt hiszem, hogy ez nem egy teljesíthetetlen kérés.
STAI LEGGENDO
Against The Law /Jikook ff./
FanfictionÉlet egy csecsemővel? Nem sokan vállalnák ezt be tizennyolc évesen, és ami azt illeti, Park Jimin sem egészen így tervezte a dolgokat. A semmiből szakadt a nyakába az óriási felelősség, ami gyökeresen megváltoztatta az egész család életét, különöské...