„Au!" Syknem, keď sa neudržím, ruka sa mi zošmykne a ja si zoderiem nechty. Končeky prstov mi idú umrieť od pálčivej bolesti. Mám ich doškriabané a ubolené. Musím sa poponáhľať, než sem ochranka stihne dôjsť a nájdu ma, ako sa škriabem po stene pri balkóne so snahou sa dostať do domu. Prekvapilo ma, že keď som sa vynorila z lesa a nenápadne sa poobzerala vôkol seba, muži nikde neboli. Musela som prísť presne v čas. No neviem, koľko mám času, preto, keď sa ocitnem na bezpečnej strane balkóna si spokojne vydýchnem.
Bežím cez chodby a v mysli sa mi prehráva rozhovor s otcom. Poprosila som Ellu, či by ma nezaviezli do hotelu Angelica. Keďže sa nachádza najbližšie k hore, na ktorej má Lucian postavenú rezidenciu, bol to ten najrýchlejší spôsob, ako sa sem nenápadne vrátiť. Nahovorila som jej, že moji rodičia uviazli v zápche, a tak mi nakázali, aby som zašla k tete, ktorá býva práve v hotelu Angelica. Podľa jej výrazu mi bolo jasné, že mi na to neskočila.
No, keďže som telefonovala s otcom, nechala to tak a zbytočne sa ma na nič nevypytovala. Len mi povedala, aby som bola opatrná a dala mi jej telefónne číslo, aby som jej pre prípad núdze zavolala.
Vstúpila som do hotela a počkala, než ich auto zmizne z dohľadu. Potom som papierik s číslom odhodila do najbližšieho odpadkového koša a rozbehla sa do hôr. Keď som dobehla do jeho záhrad bola som zadýchaná a unavená, opäť, no nemohla som sa zdržiavať, a tak som sa okamžite pustila do lezenia po stene.
Práve teraz bežím k svojej izbe a modlím sa, aby ma nik nechytil. Ak by sa Lucian dozvedel, že som zas utiekla, bohvie, čo by mi spravil. Podarilo sa mi nepozorovateľne utiecť, toto nemôže byť o nič ťažšie. Nie?
Podarí sa mi to. Prezlečiem sa do pyžama a ľahnem si do mäkkých perín. Ráno začnem o siedmej a nik sa nedozvie, že som bola preč. Potom, keď dostanem ďalšie pokyny sa pustím do práce.
Zastanem pred mojimi dverami. Nepočujem žiadne kroky ani hlasy, v dome je mŕtvo. Vydýchnem si od úľavy a otvorím dvere. Rýchlo vkĺznem dnu a potichu za sebou zavriem. Začnem si rozpínať mikinu, keď vtom:
„Rosetta Monetti," ozve sa spoza mňa známy hlas a ja podskočím. Rýchlo sa otočím, mikinu si pritiahnem viac k telu a skoro mi srdce vyskočí z hrude pri pohľade na Luciana, ako sa opiera o stenu s rukami vo vreckách. Pozerá na mňa chladne, hlavu má mierne sklonenú k telu a jeho tmavé hnedé vlasy mu zatieňujú oči. Nasucho preglgnem.
„Lucian," šepnem. Čo mám povedať? Čo mám urobiť? Dýchaj, len dýchaj. Som vriti. Snažím sa pozerať všade inde okrem jeho očí. V tme a žiare mesiaca mu divne svietia a ja mám pocit, akoby ma tým pohľadom spaľoval. Keď mi zrak padne na otvorenú skriňu, nadvihnem obočie v tichej otázke. Hrabal sa mi vo veciach? Myslím, vlastne to moje veci nie sú, ale-
„Aká bola nočná prechádza, slečna Monetti?" Jeho hlboký hlas ma preberie.
„Čože?" Hrám hlúpu.
YOU ARE READING
Lucian
Romance◽Mafia Boss & Assassin◽ ༻✧༺ "Môj svet je krutý a neľútostný. Ak preukážeš milosť, zničí ťa. Ak preukážeš slabosť, zlomí ťa. Ak preukážeš strach, zabije ťa." Keď najobávanejšia vrahyňa vo...