Quarantotto

1.1K 62 9
                                    

2 hodiny pred bálom

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

2 hodiny pred bálom

„Ruská mafia je načisto odrezaná od východnej časti mesta. Juhovýchod a východ sú len nateraz zabezpečené, no tých šmejdov len pribúda a pribúda. Akoby sa zameriavali iba na jedno miesto." Orlando je rodinný taktik z Dánska. Kvôli môjmu problému opustil rodinu, nechaj svoje zázemie za sebou a dostavil sa čo najrýchlejšie, ako mohol.

Nie, žeby to robil z vlastnej vôle alebo z toho, že by mi chcel pomôcť. Nie, Donatello ho privolal ako psa a on na povel poslúchol.

Zatnem sánku až mám pocit, že si rozdrvím všetky zuby v ústach.

Donatello.

Parchant, ktorý pije víno ako vodu, ktorý je dosť silný na to, že by ma mohol s ľahkosťou zhodiť z moci. Ktorý si medzi nimi vybudoval rešpekt a teraz je ich alfou. Jediná vec, ktorá ma chráni pred tým, aby ma Donatello nezašliapal pod zem je, že toto mesto má nad nami prilepené oči ako supy.

Ak by sa roztrhlo vrece so správami, že člen rodiny De Santis zabil vlastnú krv len, aby získal jeho majetok, znamenalo by to úplný koniec nášho rodu. Dali by sme tak znak svetu, že naša rodina zďaleka nie je tak oceľovo pevná, ako navonok ukazujeme. A potom by sa na nás vrhli, pretože by vedeli, že sa navzájom požierame. Že sa navzájom opovrhujeme , a tak majú otvorený cieľ.

A som si istý, že to Donatello veľmi dobre vie. Nie je hlúpy, na rozdiel od zbytku rodiny.

Nie je to pošuk, ktorý sa schováva za pláštikom niekoho iného.

„Loď s ďalšou várkou drogy sa dostaví do prístavu o pol hodinu. George, postaraj sa, aby nám náš šerif urobil čistú cestičku," George iba prikývne a vyjde z miestnosti s mobilom v ruke pripravený vyhovieť môjmu rozkazu.

„Anabella a Jennie, vy sa postarajte o to, aby boli moji muži o desať minút pripravený. Zabezpečte taktiež aj odvoz."

„Jordan, v skrini v izbe na druhom poschodí, tretie dvere naľavo, je schovaný balík. Dones ho Rosette do izby. Na žiadne otázky neodpovedaj. Nepozeraj sa jej smerom. Iba jej predaj túto obálku aj s balíkom," z vnútra čierneho saka vytiahnem zapečatenú obálku červeným voskom a podám mu ju. Bez slov ju opatrne schytí medzi prst a ukazovák a bez zbytočných rečí sa mi taktiež stratí z dohľadu.

„Vyzerá to, že si si ich omotal okolo prsta," ozve sa Donatello spoza kancelárskeho stola. S vyloženými nohami sa vyvaľuje v kresle a hrá sa s alkoholickou tekutinou v pohári.

„Boja sa teba, nie mňa." Precedím pomedzi zuby pravdu, ktorú obaja poznáme. Lenže Donatello si vždy užíval toho, že ma môže podpichovať. Vždy rád stláčal tlačidla, ktoré ma vedeli dostať na pokraj mojich nervov.

Zachechce sa a zrak uprie na zlatú tekutinu v pohári.

„Je to preto, že si ešte stále dieťa."

LucianWhere stories live. Discover now