Mám pocit, akoby ma prešlo stádo koní. Celé telo ma bolí. V hlave mi triešti, akoby som prepila celú noc. Svaly ma bolia a i ten najmenší pohyb ma paralyzuje od pichľavej bolesti. A moja myseľ? Mám pocit ako keby som sa vznášala v oblakoch. Akoby som bola na drogách.
To bude zrejme nocou strávenou s Lucianom. Nielenže ma nenechal zažmúriť oka, ale i sex s ním mi pripadal ako z iného sveta. Vyskúšal so mnou asi všetky polohy, na ktoré si spomeniem. Vzal si ma všetkými spôsobmi, v každom kúte jeho izby v ktorej som sa prebudila.
Pretočím sa pod teplými perinami, holou rukou prejdem po posteli a vychutnávam si hebkosť pod rukami.
V posteli som sama.
Vďakabohu. Neviem, či by som dokázala Lucianovi čeliť hneď zrána. Cítim sa potupená. Práve som sa vyspala, a zažila ten najlepší sex môjho života, s nepriateľom. S nepriateľom, ktorého som prišla špehovať pre dobro môjho otca. Nepriateľa, ktorého nedokážem vystáť.
Dvere sa odrazu otvoria a ja vyskočím do sedu. Pritiahnem si perinu bližšie k telu a krv mi odrazu stuhne v žilách. Aless stojí skamenená v dverách. Kľučku pevne zviera v rukách a v tej druhej drží kopu papierov, letákov na svadobné šaty, torty a nejaké fotky.
Kurva.
Úplne som zabudla. Vyzerá to tak, že Lucian mi totálne zamotal hlavu.
Kurva.
Ako jej to vysvetlím? Je mi jasné, že Lucian je had. Že Aless nemiluje. Hej! Veď mal práve so mnou niekoľko hodinový maratón sexu!
„Aless," usmejem sa na ňu sladko.
„Rosetta." Nasucho povie.
„Čo tu robíš?" Urobí opatrne krok dnu, akoby sa bála čo by len pohnúť a jemne za sebou zavrie dvere. Papiere položí na malý stolík pri gauči. Drží si odo mňa viditeľný odstup.
„Počuj Aless-" preruší ma skôr, než stihnem niečo vysvetliť. Ruka jej vystrelí k mojej tvári a mnou prejde štipľavá bolesť. Hlava sa mi nakloní do boku a ja dokážem iba prekvapene zízať na svoju ruku. Plnou cucflekov a jemných modrín od Lucianovich prstov.
Schytím si líce, ktoré ma začína páliť a jemne natočím na ňu hlavu. Nemôžem sa ani na ňu hnevať. Aless je stredom bodu celého toho cirkusu. Je v tom, že Kristián (Lucian) ju miluje. A ja som práve nahá v jeho izbe. Nič o tomto svete nevie. A ja jej to ani nemôžem povedať.
Nedokážem jej to povedať.
Z očí jej tečú slzy. Pery má stiahnuté do úzkej čiary, v snahe zadržať akýkoľvek zvuk.
„Rosetta, že si neurobila, čo si myslím, že si urobila." Hlas sa jej klepe. Skloním hlavu v hanbe a som ticho. Zavzdychá, vzlyky sa z nej začnú drať jeden po druhom a rýchle kroky ma prinútia vystreliť z postele. Omotám si okolo tela prikrývku a schytím Aless za ruku skôr, než stihne prekĺznuť cez prah dverí.
YOU ARE READING
Lucian
Romance◽Mafia Boss & Assassin◽ ༻✧༺ "Môj svet je krutý a neľútostný. Ak preukážeš milosť, zničí ťa. Ak preukážeš slabosť, zlomí ťa. Ak preukážeš strach, zabije ťa." Keď najobávanejšia vrahyňa vo...