„Mám ťa pripútať k posteli, aby si ma poslúchla?" Zasyčím v aute na Rosettu. Vezieme sa cez nočné ulice mesta a ja si vychutnávam jej blízkosť.
„Čo si vôbec o sebe myslíš? Napochoduješ si tam v bielom, potom ťa nájdem pod stolom i po tom, čo som ti jasne dal najavo, aby si zmizla." Dal som jej to dosť najavo, však? Frustráciu, ktorú mi spôsobuje táto malá žena je až na nezaplatenie.
„Nebudem ti robiť nijakého maznáčika a slúžiť ti ako nejaká chudera. Môžem si ísť kam chcem a kedy chcem. Nič s tým neurobíš." Otočí hlavu ku mne. Jej temný obraz hovorí, aby som stíchol a nezahrával si s ňou. Akoby ma to zaujímalo.
„Pamätáš si prvý deň, čo som hovoril? Chceš prísť o hlavu?!" Chytím ju pod krk a pritiahnem si ju k sebe. Jej krivky zapadnú to mojej hrude a ja nasucho preglgnem, než sa jej odhodlám pozrieť do očí.
Aké to prekrásne stvorenie...
Kruté a zhnité...no krásne. Rosetta je môj nový hriech. Ten, ktorý ma určite potiahne do pekla.
„Nasrala si ma, a to dosť, dolce Rose." [sladká] zašepkám. Obtriem sa jemne perami o jej ucho a palcom jej prejdem po krivke líca na tvári. Vychutnávam si i ten malý dotyk s jej nahou pokožkou.
„Teraz budeš čeliť následkom, miláčik."
༻✧༺
Hodím ju na posteľ.
„Opovážiš sa ma dotknúť." Zasyčí. Vo svetle sa zablyskne čepeľ noža a ja nadvihnem obočie.
Uvoľním si čiernu kravatu okolo krku a rozopnem si gombíky na košeli.
„Chceš sa hrať, tesoro?" [srdiečko] Temne sa zasmejem a podídem k nej na posteľ. Pridrží mi nôž ku krku a vo mne zaženie plameň vášne. Kurva....
Kravatu položím vedľa a uväzním ju medzi mojimi stehnami.
„Trhni si!"
„Oh, tak si ťa vychutnám." Zasmejem sa a pohladím ju prstom po líci.
„Hovno si tak vychutnáš! Zlez zo mňa." Naše tváre sú od seba iba milimetre ďaleko. Jej ústa vrhajú štipľavé slova a nadávky, no jej oči, bože, jej oči horia tak isto ako moje telo. Prstom jej prejdem po spodnej pere. V sekunde sa mi doň silno zahryzne. Bolesť mi vystrelí telom a omámi mi myseľ.
„Más to rada tvrdo, hej?" Zasmejem sa. Oči mi zasvietia. Cítim chlad čepele na svojom krku, no nič pre to nerobí, aby ma zastavila. Chce ma. Chce ma tak isto ako ja chcem jej telo.
„Oh, Rose." Vzdychnem, keď ucítim jej pery na tých svojich. Ich mäkkosť, ich teplo. Ak splývajú v rytme s tými mojimi. Cítim ako moje telo prihne po jej bozkoch. Po jej dotyku. Privádza ma to do šialenstva.
YOU ARE READING
Lucian
Romance◽Mafia Boss & Assassin◽ ༻✧༺ "Môj svet je krutý a neľútostný. Ak preukážeš milosť, zničí ťa. Ak preukážeš slabosť, zlomí ťa. Ak preukážeš strach, zabije ťa." Keď najobávanejšia vrahyňa vo...