Ventidue

1.1K 62 7
                                    

S trhutím sa prebudím do slnečného rána

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

S trhutím sa prebudím do slnečného rána. Bol to len sen...

,,Vstávať, Monetti! Dnes budete mať rušný deň!" Ozve sa ten istý mužský hlas, ktorý ma budí každé ráno. Aký krásny začiatok dňa.

Vzdychnem si a neochotne sa postavím z postele.

༻✧༺

,,Prečo je všade tak rušno?" Spytujem sa Ari, zatiaľ, čo pobehujeme cez chodby s plnými rukami bielizne.

,,Ty to nevieš?" Pozrie na mňa očkom, než zahneme doprava a otvoríme dvere do prehnane drahej a veľkej práčovne.

,,Čo?"

,,Dnes bude mať Lucian špeciálnu návštevu. Ešte včera nám odkázal, že keď sa večer vráti aj s hosťom, celá vila by sa mala lesknúť od podlahy k stropu." Pretočí nad tým očami, vytrhne mi kôš s utierkami, špinavým povlečením do postele a ďalšími kusy látok z rúk a všetko ihneď naprace do práčky.

,,Samozrejme by si to všetko vedela, ak by si nezdupkala do izby skôr, než by sa ktokoľvek z nás stihol nadýchnuť."

,,Hej! V tú noc som mala za sebou veľkú prestrelku s mojím "šéfom". " Nenávidím, že ho musím tak volať. Ariana odrazu zastane a zapozerá sa na svoje ruky na pracej mašine, ktorá teraz už pracuje na plné obrátky.

,,Čo mi pripomína," pozrie na mňa.

,,Kto si, Rosetta?" Jej priama otázka ma zaskočí. Rozmýšľam, či je bezpečné jej o mne povedať. Predsa len, neviem, komu by čo povedala, ale s Arianou tu udržujem ako taký kontakt. Aj keď si to nerada priznávam, beriem ju ako osobu, na ktorú by som sa, možno, mohla obrátiť. A s ktorou by som mohla utiecť.

,,Patrím do ich sveta," kývnem hlavou za seba v mienke, že myslím o Lucianovi a jeho bande chlpatých, neskutočne protivných goríl. Ariane vyskočí obočie až do oblak.

,,Unášaš nevinné dievčatá, predávaš ich a ničíš im životy?" Urobí jemný krok dozadu.

,,Nie, nie, to my nerobíme."

,,Počkaj, my? Kto my?" Vyvalí na mňa oči. Otvorím ústa, no to nás vyruší jeden zo spomínaných debilov.

,,Vy dve! Neflákajte sa, pracovať! Čakajú vás v kuchyni!" Neochotne poslúchneme a vrátime sa späť.

,,Pozri, povedzme, že sa pohybujem vo veľmi špinavej brandži. Moje peniaze sú špinavšie ako rieka Hudson a moje skutky sú také dobré, asi ako pizza od Gilberta na 14 ulici."

LucianWhere stories live. Discover now