Setelah mereka berkumpul, mereka bergerak menuju ke Dark World dengan menaiki dua buah kereta.
Sebaik saja sampai di Dark World, Julia membawa mereka masuk dengan menggunakan laluan belakang supaya mereka tidak terlalu menarik perhatian.
“Woi, mari sini. ” panggil Julia kepada dua orang yang berjaga di kawasan itu. Mereka berdua menuju ke arah adik ketua mereka.
“Anak buah kau ikut diaorang. Salin pakaian. Arahan JJ. ” suruh Julia. Anak buah Elvisya hanya mengikuti dua orang itu.
“Angelz ikut aku jumpa JJ. ” kata Julia. Elvira, Elvisya, dan Elfira mengikuti Julia menuju ke sebuah bilik.
“Angelz! Nice to meet you guys.” ujar JJ sebaik saja mereka memasuki bilik itu. Mereka bertiga hanya senyum. Julia duduk dan memerhati mereka.
Bilik itu sangat luas dan mempunyai beberapa senjata berada di dinding.
“Wow, aku agak terkejut lah. Cantik jugak , aku pilih warna ni untuk korang. ” puji JJ. Elvisya yang memakai contact lense yang berwarna dark blue memang cocok untuk Elvisya. Elvira dan Elfira juga begitu.
“Thank you. But lebih baik kita straight to the point, sebenarnya kan siapa yang target kau? ” soal Elfira terus terang. Persoalan itu selalu bermain-main di fikirannya.
“Yang tu aku memang tak boleh jawab sebab aku sendiri tak tahu siapa yang target aku. But aku ada something yang aku nak tunjuk dekat kau. ” jawab JJ lalu memberikan sebuah surat yang berada di dalam plastik lut sinar.
Kertas itu mempunyai beberapa tompok warna merah. Elvira mengambil plastik itu.
“Ni darah kan? ” tanya Elvisya untuk kepastian. JJ mengangguk.
“Ni aku jumpa dekat laluan nak masuk ke Dark World. Surat ni ada sekali dengan mayat salah satu penjenayah dekat sini.” balas JJ serius.
Mereka bertiga membaca surat itu.
“So, betul lah tanggapan kitaorang yang orang yang target kau ni ingat kau satu-satunya ahli Black Angelz yang hidup.” ujar Elvisya. JJ mengangguk.
“Aku rasa ada kaitan dengan ‘dia’. ” kata Elvira.
“Kenapa El kata macam tu? ” tanya Elfira pelik.
“Ira cuba fikir balik. Siapa yang selalu berdendam dengan Black Angelz? ” soal JJ kepada Elfira.
“Tiada orang selain ‘dia’ yang selalu nak lenyapkan Black Angelz. ” jawab Elfira pula.
Keheningan menguasai bilik itu. Sehinggalah seorang anak buah JJ berlari lalu membisikkan sesuatu kepada JJ. JJ hanya mengangguk .
“Ok lah. Korang buat lah macam rumah korang. Aku ada something yang nak kena selesaikan. I will come back. ” pamit JJ lalu berjalan keluar .
Mereka bertiga mengangguk.
“Daripada korang duduk sini kan. Jom aku bawak korang jalan-jalan dekat sini. Aku pasti korang mesti suka. ” ajak Julia sambil mengenyitkan matanya.
“Ok” balas mereka serentak.
*********************
“Welcome to the Dark World, Black Devil. ” ucap JJ kepada sekumpulan yang berpakaian serba hitam.“Kalau I tak salah, you mesti Shawn. ” kata JJ lagi sambil melihat seorang lelaki yang memakai mask yang tinggi.
Lelaki itu ketawa.
“Well, you're right. I'm Shawn. Dua orang yang dekat situ, Brian dengan Alex. ” kata Daniel. Aniq dan Afiq yang juga memakai mask terus berjalan menuju ke arah mereka.
YOU ARE READING
Lu Gangster Gua MAFIA
Action#book1 Mereka cantik, tapi berbahaya. Mereka baik, tapi itu hanya samaran. Membunuh? Sudah sebati dengannya. Elvisya, Elvira dan Elfira memilih untuk membalas kembali perbuatan yang dilakukan oleh 'dia' terhadap ibu bapa mereka . Sehingga kini, hi...