Bab 35

419 50 0
                                    

“Keluarga Muzaffar? Bukan ke kau pun terlibat dalam pembunuhan tu. Norman, Norman .. Tak sangka aku , ingatan kau dah tua macam diri kau yang sekarang. Tak guna... Hahaha” gelak tawa Elfira menggerunkan Felix dan Hans diluar bilik itu.

Elvisya dan Elfira menyuruh mereka berjaga diluar dan tidak membenarkan sesiapa berada disitu kecuali mereka berdua.

“Wei, siapa yang jadi mangsa Devil dengan Master kali ni?” soal Felix perlahan.

“Kau tanya aku dah kenapa? Bukan ke kau yang pergi kampung tu ?” soal Hans kembali.

“Ye , memang lah aku. Tapi aku ikut arahan je. Devil , tak kata apa-apa pun pasal mamat ni.” balas Felix .

“Pulak. Biar lah pasal mamat tu, baik kita jaga betul-betul. Kalau tak, kepala kita yang jadi koleksi Devil dengan Master.” pesan Hans . Dia dapat membayangkan kepalanya dijadikan koleksi.

Eeeee... Seram

Mereka berdua terus berkawal disitu tanpa memperdulikan keadaan di dalam bilik itu.

“Aku terlibat? Bukan semua tu rancangan korang ke?! Korang yang bunuh keluarga Muzaffar. Korang nak kekayaan dan kekuasaan diaorang , korang bunuh keluarga dia! ” jerit Norman , tanpa sedar Elfira memandang dirinya dengan tatapan membunuh.

Jadi.. Papa mama kena bunuh sebab kuasa dengan kekayaan? Sebab tu je?! Tak mungkin.... Tak mungkin...

Elfira terdiam. Norman berdecit.

“Mesti kau tak sangka kan aku dapat tahu semua rahsia kau.. Hahaha.. Aku tak tahu lah kenapa Muzaffar bodoh sangat percayakan kau...”

Bang!

“Argh!!!!”

Elfira terus melihat ke arah Elvisya . Mata Elvisya tajam melihat ke arah Norman yang ditembak olehnya. Darah mula mengalir dari bahu Norman.

“Kaulah. Bodoh.” kata Elvisya satu persatu. Suka hati dia je kata bapak aku bodoh... Kau lagi bodoh dari bodoh dalam dunia ni... Geram aku.

“Kau bukan 'dia'? Kau.. kau siapa?” tanya Norman tergagap-gagap. Dia sangka orang yang duduk itu adalah 'dia' tapi bukan.

Elvisya melangkah perlahan mendekati Norman.

“Aku siapa ? Aku , orang yang akan ambik nyawa kau.” jawab Elvisya seram. Elvisya terus menanggalkan mask nya . Elfira juga turut menanggalkan masknya.

“Siapa 'dia'? ” soal Elvisya serius.

Norman seperti hendak menjawab soalan itu tapi dia hanya diam.

Bang! Bang!

Kedua-dua belah kaki Norman berlubang ditembak oleh Elfira.  Norman mengerang kesakitan. Tubuhnya menggigil.

“Jawab atau mati.” kata Elvisya lagi.

Melihat Elfira masih lagi mengacukan pistol nya , Norman meneguk air liurnya. Kesat.

“Jadi kau pilih mati daripada dedahkan identiti 'dia'? Betul-betul anjing yang setia. Okay, aku akan makbulkan pilihan kau.” kata Elvisya penuh makna. Riak wajah mereka berdua mulai terlihat seram.

Mereka berdua meletakkan menyimpan pistol nya dan mulai memilih senjata.

Elvisya memilih pedang manakala Elfira memilih pisau . Mereka berjalan ke arah dengan senyuman .

“Kau.. Kau nak buat apa?” kecut perutnya melihat senjata yang dipegang oleh mereka.

“Mesti tangan ni banyak buat jahat kan.. Kalau aku buang tangan ni, agak agak kau berhenti tak? ” soal Elvisya tersenyum. Norman mengeleng-ngeleng kan kepalanya melihat Elvisya mengangkat pedang.

Lu Gangster Gua MAFIAWhere stories live. Discover now