46. rész

1.2K 147 27
                                    

Jimin szemszöge. 

- Mr. Park, örülünk hogy épségben megérkezett. Kérem foglalja el a tanúk padját. - int a bíró jelentőségteljesen az említett hely felé, Seonghwa pedig egy bólintással veszi tudomásul az instrukciót. 

- Teljesen megzavarodtak! - susmorogja Hoseok a vállam felett, aki pontosan mögöttem ül. Automatikusan kapom a fejem Kwonék felé, ugyanis nem is kérdés bennem, hogy kikre céloz. A balomon ülő Jungkook is így tesz, így mindketten szemtanúi lehetünk, ahogy Jiyong az asztal felett ökölbe szorított kézzel, gyilkos pillantással követi Seonghwa lépéseit, miközben idegesen magyaráz az ügyvédeinek. Ahogy az utolsó tanúnk megérkezik a helyére, az egyik védőügyvéd kérdés nélkül már fel is pattan a helyéről, mintha csak égetné a széke; 

- Bíró úr! Szót kérnék! 

- Megadom. 

- Védencünk tiltakozik Mr. Park meghallgatása ellen, ugyanis előzetesen nem jelezték a jelenlétét a mai tárgyaláson. - hozakodik elő első érvükkel, de a mi ügyvédeink számítottak arra hogy egyből ezzel próbálkoznak majd, így Mrs. Wang irigylésre méltó gyorsasággal áll fel a helyéről, hogy a védelmünkre kelljen. 

- Tiltakozunk! Jeleztük a tisztelt bíróság felé, hogy lesz egy tanúnk, akinek védelmi okokból nem fedtük fel a kilétét. A döntésünket rendőrségi szakvéleménnyel tudjuk alátámasztani, melyet a tárgyalás megkezdése előtt eljutattunk Önöknek. - tájékoztatja a bírót, aki egyből az oldalán ülő segédjéhez fordul, aki már serényen forgat különböző dokumentumokat a kezei közt. Amikor ujjai megállnak a keresésben, átnyújt egy lapot a felettesének, akire türelmesen várunk még átolvassa a rögzített sorokat. Tudtuk, hogy erre szükségünk lesz, így a főnyomozó a segítségünkre sietett és a kezdetleges gyilkossági nyomozásra, valamint Seonghwa már büntetett előéletére hivatkozva a rendőrség megadta nekünk ezt a szakvéleményt. Egyszerűen áldottam az eget, hogy az ügyvédeink ennyire jók a szakmájukban. 

- Valóban így volt. Nem adok helyet a védelem tiltakozásának, a tanú meghallgatásra kerül! - jelenti ki ellentmondást nem tűrő hangon, ami a túloldalról mérges morranásokat, belőlünk pedig egy emberként felszakadó, megnyugodott sóhajt eredményez. Ez persze nem győzelem még, de mindenképpen pozitív hogy esélyt kaphatunk, hogy Ő is beszéljen.  - Elsőként kérném, hogy felperes ügyvédei kezdjék meg a tanú kérdezését! 

Mrs. Wang szó nélkül pattan fel a helyéről, mivel Ő Jungkookn fő ügyvédje, majd lesimítva díszes ruháját, kecses léptekkel kilépdel a neki fenttartót részre, pontosan Seonghwa és a bíróság tagjai előtt. 

- Mr. Park. Milyen kapcsolatban állt vagy áll jelenleg is Kwon Jiyonggal? - teszi fel első kérdését, megalapozva ezzel a beszélgetés irányvonalát. Ezt már előzetesen is elmondták, hogy igyekeznek a lehető leghamarabban és legvelősebben kidomborítani az Ő szerepét, így nem meglepő hogy nem vesződnek sokat a felvezetéssel. 

- A munkáltatóm. - felel azonnal Seonghwa, majd vet egy megvetőnek tűnő pillantás Kwon felé. - Vagy inkább a zsarolóm. 

- Zsaroló? Kifejtené ezt nekünk? Hogy ismerkedtek meg a vádlottal? - teszi fel a kérdéseit az ügyvédünk, mire Seonghwa visszaemeli rá a tekintetét, és belekezd a történetébe. 

- Jiyonggal a szabadulásom után nem sokkal ismerkedtem meg. A bűntetett előéletem miatt sehova nem vettek fel dolgozni, Ő viszont megkerestett engem, és munkát ajánlott. Úgy fogalmazott, hogy a jobb keze lennék, mert lenyűgőzte a büntett, amit tettem, és neki éppen ilyen emberekre van szüksége. - emlékszik vissza a férfi, akinek arca továbbra is mérhetetlen magabiztosságot sugal. A terem egyként hallgatja a történetét, és ahogy gyors pillantást vetek körbe, nem kételkedik senki a szavában vagy legalábbis nem kételkednek benne annyira, hogy teljesen elzárkózzanak tőle. Mintha mindenki látná a felszínre bukó igazságot, annak ellenére is, hogy mindez egy elítélt szájából hangzik el. Kivéve persze Kwont és az ügyvédeit, akik közül egy felszólal, hogy tiltakoznak a rágalmazás ellen, de a bíró még csírájában elfojta ezt, és nem ad helyet a felszólalásuknak. Ezután folytatásra kéri Seonghwat, aki bólintva tesz hozzá egy utolsó megjegyzést, amit beléfojtottak. - Mivel kilátástalan volt a helyzetem, elválaltam a munkát. 

Needed Me /Jikook ff./Where stories live. Discover now