- Szóval találkoznod kell vele? - kérdezi Hoseok, miközben a kanapé háttámlájának dönti a hátát egy keserű kifejezéssel az arcán, mellyel szánalmas helyzetem véleményezi. Lemondóan sóhajtok egy bólintás kíséretében, ahogy felé fordulok a tükörtől, amiben tökéletesítettem és ellenőriztem a külsőm, miközben nagy vonalakban elmeséltem neki a történteket. Miután Rose kitalálta, hogy ma bulizni fogunk menni, szerettem volna azonnal lelécelni és hazamenni, de Jungkook ahogy meghallotta az ötletem már meg is vétózta és hallani sem akart róla hogy elhagyjam a lakását. Kisebb vitába keveredtünk erre vonatkozóan, de végül annyira makacs volt, hogy ráhagytam az egészet, és inkább nála készültem el, és a tőle kapott ruhákból választottam ki a szerelésem, de azért tartogatok neki egy csavart, csakúgy a bosszú kedvéért.
Amíg mi "itthon" voltunk, mindenki más a saját otthonába sietett és legnagyobb szerencsémre Hoseok ért vissza legelőször, így amíg Jungkook munka ügyben intézett pár telefont én eltudtam neki mesélni a történteket. Persze csak Kwon hívását, a tegnap estét és Taemint egyenlőre még nem döntöttem el hogyan és miképpen fogom vele megosztani, már ha egyáltalán megfogom. Még mindig erősen tartottam a reakciójától, amit megtippelni sem mertem volna, de sejtettem, hogy az önhibáztatás erősen jelen lesz, ezt pedig nem szerettem Hoseoktól látni, így elnyeltem az ingert, hogy beszéljek erről az egészről.- Igen, sajnos muszáj. - egy szájhúzásssal kísérve túrok a hajamba idegesen, majd én is inkább helyet foglalok mellette a kanapén. - Fogalmam sincs, hogy mire számíthatok tőle, csak azt tudom, hogy nagyon megszívtam.
- Hát meg.- ért egyet a barátom, miközben közelebb csúszott és a combomra simította a kezét.- De ugye tudod, hogy rám számíthatsz?
- Persze, hogy tudom. - mosolygok rá édesen, amit természetesen Ő is azonnal viszonoz. - De elsősorban ez az én hülyeségem, és így is bánom azt is, hogy egyáltalán tud rólad.
- Ez miatt ne idegeskedj. Inkább próbáljunk meg okosan játszani ellene, hogy ne kerülj ennél nagyobb bajba. Talán jelenleg ez a legjobb, amit tehetsz, ha már kimászni nem tudsz ebből. - osztja meg az ötletét, amivel bólintva értek egyet. Három éve volt egy harmatgyenge próbálkozásom ellene, mikor megpróbáltam ellopni a felvételeket, de csúnyán lebuktam, Kwon pedig szinte félholtra veretett az embereivel az ötletemért. Azóta inkább csak meghúztam magam, igyekezve a legkevesebb negatív hatást vonni magammal szemben, ami egészen eddig prímán ment, most viszont úgy tűnt zsákutcába fordultam. - Talán az se lenne gond, ha most elmenne veled valaki, nem? - kérdezi óvatosan, mire én összehúzom a szemöldökeim és értetlenül meredek a kíváncsi szemeibe. - Akár én. Féltelek, hogy most nem lesz túl jó tárgyalópartner.
- Szó sem lehet róla Hoseok! - azonnal felpattanok mellőle, és elönt az idegesség csupán a felvetéstől. Így is többet tudnak már róla, mint kellene, eszemben sincs még jobban beleráncigálni őt ebbe a szarságba.
- És Jungkook? - kérdezi hirtelen, mire én még értetlenebbül meredek rá, már ha ez egyáltalán lehetséges.
- Neki mi köze ehhez? Egyáltalán honnan jött az ötlet? - meredek rá totál felháborodottan, és érzem, hogy a hangom is megemelem kissé, még ha nincs is szándékomban összekapni a barátommal.
- Csak úgy tűnt jóban vagytok már és egyébként is nagyon védelmez téged, ezt már többször is észrevettem. Tegnap és ma is, szinte a fejét vette volna bárkinek, aki ellenkezik vele szemben és csakis miattad csinálta.- magyaráza nyugodt hangon, de én alig tudok rá figyelni, csak idegesen járkálok előtte. - Nem tudom milyen kapcsolatban álltok, de ez tény.
- Félreérted. - fojtom belé a szót, mielőtt bármi más sületlenséget összehordhatna rólunk, amiről én még csak hallani sem akarok. Méghogy Jungkook és én. Mégis mit akarna a munkámon és a szexen kívül tőlem? Na meg Őt sem szeretném véletlenül sem belekeverni ebbe a dologba. - Nincs köztünk semmi, Jungkook csak jó arc főnök volt, meg kicsit flörtölgetünk, de ennyi. Arról pedig hallani sem akarok, hogy társaságom legyen holnapra. Téged nem foglak jobban belevonni, Jungkook pedig semmit nem tud, és ez így van rendjén. - zárom le a beszélgetést, majd meg sem várva a válaszát a fürdőbe megyek, hogy kicsit lecsillapítsam magam.
YOU ARE READING
Needed Me /Jikook ff./
Fanfiction"Tudom, utálod bevallani, de Baby, szükséged volt rám." Egy találkozás egy idegennel sok mindent magában hordozhat. Park Jimin életében ez az ismeretlen hozta el a várt változást a jó és a rossz értelemben egyaránt. / Jikook