Egy pillanatig nem kapok szikrát a hallottaktól, majd mikor végre az előbb történtek alapján felfogom, hogy mire is gondol, rendesen felbőszülök.
- Nem leszek a magán prostid, felejtsd is el. - vágom rá azonnal, miközben lerázom magamról engem sakkban tartó karját. Jungkook erre elneveti magát, ami engem csak jobban felbosszant. Értem én, hogy kirívó és kissé flörtölős a stílusom vele, de ennyire csak nem tűnök könnyű falatnak.
- Csábító ajánlat lenne, tekintve az adottságaid - mondja, miközben jelentőségteljesen végig mér vágytól izzó, fekete szemeivel, majd egy pillanat alatt mintha helyre rázná magát, egy kicsit komolyabb arcot vesz fel, de cinkos félvigyora még most is rajta virít. -, de jelen esetbe másra gondoltam.
Felül emelkedve a vágyon, hogy kiosszam, amiért "megdicsért", kérdőn rá pillantok önelégült fejére, ahogy azon morfondírozok mit forgat abban helyes kis fejében.
- Akkor? Tudod, hogy van munkám. - lököm oda kissé pökhendin, majd ördögi kis gondolat fut az agyamra. - Ráadásul azt hiszem, Namjoonie is szimpatizál velem. - jegyzem meg kissé flörtölősen, miközben egy kacsintást küldök felé, amitől azonnal lefagy a mosoly az arcáról. Beharapom az ajkaim, ahogy még egy lökést teszek rá, amiért mindig szemétkedik velem. - Bizonyára jó helyet fog nekem találni... az ágyában.
- Tegyünk úgy, mintha ezt nem hallottam volna, mielőtt felkaplak és megdöngetlek valamelyik irodában, amiért ilyen szemtelen vagy. - fenyeget meg elködösült szemekkel, mire a napfolyamán először (vagy talán életemben először) úgy érzem tényleg be kellene fognom a lepénylesőmet, mert ha valaki, akkor ez a csávó biztosan megteszi, amivel riogat. Bár erős vitában állok magammal azzal kapcsolatban, hogy ez jó vagy rossz lenne nekem...
- Szóval mi is lenne az ajánlatot? - érdeklődöm sokkal jól neveltebben, ami látszólag azonnal nyugodtabbá teszi egész valóját. Ennyire hatással lennék rá?
- Van egy bárom, hasonló felépítéssel, mint ahol jelenleg is vagy. Szeretném, ha nekem dolgoznál.
- És mégis miért mennék át oda? - faggatom, miközben kérdőn felhúzom a szemöldököm. Ez az ajánlat annyira derült égből villámcsapás, hogy nem is tudom hogyan kellene reagálnom rá. - Jó helyem van a Riseban is.
Jungkook fölényesen elmosolyodik és kicsit ki is húzza magát, mielőtt beszélni kezdene.
- Először is, az én helyem nem olyan lebúj, mint a Rise. Mint mondtam, a Golden Pleasure, hasonló felépítés, de teljesen más a célközönség. Nálunk szó szerint a felső kör fordul meg vendégként. - magyarázza komolyan, de nem kerüli el a figyelmem, hogy szinte dagad a melle a büszkeségtől, hogy dicsérheti a saját helyét. Viszont azt még mindig nem értem, hogy én hogy jövök a képbe.
- Micsoda találó név.- jegyzem meg egy kis félvigyorral, amire egy vállrántást és egy huncut mosolyt kapok válaszképpen. - És miért is lennék én ide annyira jó?
- Mert láttam mit tudsz. A te képességeiddel még a legmakacsabb vendégemből is kicsalnád a gyerekének szánt pénzt is, nemhogy a sok kreténből, aki azt hiszik szerelmet találnak nálam. - mondja, majd ő is a szemközti falnak veti a hátát, és így szemezünk tovább. - Kár lenne veszni hagyni a képességeid, Baby.
- Miért érné meg nekem ez? Miért váltanák?
- Egyrészt sokkal jobban keresnél, mint most, ezt garantálhatom. Plusz fel tudom ajánlani neked a VIP vendégeim szórakoztatását.
- Hu, micsoda nemes ajánlat. - mormolom, de nem tudom azért teljesen félvállról venni az ajánlatot. Jelenleg ugyanis a bár mellett egy kávéházban is dolgoztam, de még így is kevésnek volt mondható a pénzem. Így legalábbis, hogy az általa okozott költségeim fennállnak még egy jó ideig....Nem engedhettem meg, hogy csak úgy nemet mondjak, hisz tudatában voltam, hogy a Riseban egy-egy jobb estémen a "normális" munkám után kapott fizetésem akár felét is megkeresem. Hát mi lehetne egy elitebb helyen? - És mi is lenne a dolgom?
- Ami a Riseban is. De figyelj, gyere el, próbáld ki magad. - mondja, majd a zakója belső zsebéből kiveszi a tárcáját, abból pedig egy lapot, amit felém nyújt. - A névjegykártyám. Ha átgondoltad és érdekel hívj fel vagy írj nekem és én megadom a részleteket.- Egy bólintás mellett átveszem a kártyát, ő pedig rám mosolyog. - Hidd el, hogy nálam tökéletes helyed lesz. Ha engem lenyűgöztél akkor bárkit letudsz. - teszi még hozzá, majd egy kacsintás után magamra hagy a gondoltaimmal. Lenyűgöztem volna?
YOU ARE READING
Needed Me /Jikook ff./
Fanfiction"Tudom, utálod bevallani, de Baby, szükséged volt rám." Egy találkozás egy idegennel sok mindent magában hordozhat. Park Jimin életében ez az ismeretlen hozta el a várt változást a jó és a rossz értelemben egyaránt. / Jikook