31. rész

1.6K 154 14
                                    

Jungkook szemszöge. 

Egy hónappal később

- Ezt ugye nem gondoltad komolyan? - csattanok fel, míg az asztalra dobom a dossziét, amit az előbb kaptam meg az új asszisztensemtől, akit Jimin helyére vettek fel. - Ez egy rakás szar, csináld újra! - parancsolom jeges hangon, majd hátra dőlve figyelem, ahogy Soobin vagy mi a franc a neve, bizonytalan léptekkel az asztalomhoz lép, felkapja a mappát, majd egy "Igen, Uram" után elszelel. Tudom, hogy igazságtalan vagyok, de képtelen vagyok megálljt parancsolni magamnak. Bosszant, hogy az élet ugyan úgy akar tovább folytatódni Jimin nélkül, mintha mi sem történt volna, míg én egy helyben toporgok utána sóvárogva. Persze valahol megértem, hogy a cég egyszerűen nem engedhette meg a hiányát, így haladéktalanul felvettek valakit a helyére, aki alapvetően nem is lett volna rossz munkaerő, mert kis egyengetéssel remek lenne a poszton, de én képtelen vagyok elengedni a tudatot, hogy Ő csak egy pótlék a szerelemem helyére. Semmi és senki nem képes pótolni azt, amikor Ő itt sürgőtt-forgott körülöttem igyekezve a maximumot kihozni magából, miközben szerelmes csókjaival a világ legboldogabb férfijává tett. 

Erre most itt vagyok nélküle, a bizonytalansággal, meg a pótlékkal. Annyit tudtam csak Jiminről, hogy életben van, mert a rendőrség megtalálta Őt. Miután Anya és Rose is tudomást szerzett az eseményekről, az unszolásukra bejelentettem, mint eltűnt személy, akik meg is találák Őt, de ennél többek nem tehettek. Jimin felnőtt, így nem kötelezhetik, hogy visszajöjjön hozzám, ráadásul a rendőröknek azt mondta jól van és mivel ők ezt hivatalból nem kérdőjelezhetik meg, ráhagyták. Még a címet sem mondták el, de nem is érdekelt, mert ha ők megtudták találni, akkor Mr. Choi is megfogja, akit ezután azonnal ráállítottam az ügyre. Ennek már nagyjából egy hete, azóta pedig várom a feljeleményeket.
Hatalmas megkönnyebbülés volt, hogy egyáltalán életben van, mert mielőtt ezt megtudtam volna a lehető legrosszabb forgatókönyvek is lejátszódtak a fejemben. Teljesen kikészültem a hiányától, elhanyagoltam magam és a munkám, de a családom felrázott ebből mélységből. Mindenki azzal biztatott, hogy Jimin miatt most erősnek kell lennem, és harcolnom kell érte mert más nem fog és nem is tud. Ez elég erőt adott ahhoz, hogy befejezzem a részeges önsajnáltatást, és belevessem magam a nyomozásba utána. A munkában is igyekeztem tartani a lépést, de lényegesen fontosabb volt most Jimin hazatérése, mint bármi más. 

Egyébként Hoseokot is elnyelte a föld azóta, de Őt nem is kerestetem, mert nyilvánvalóan nem lenne kíváncsi rám. Haragudtam rá, hogy esélyt sem adnak nekem, de be kellett látnom, hogy jogos a reakciójuk. A látottak ellenem vannak, ahogy a körülmények is, amik azután történtek, így nem hibáztattam senkit. Vagyis de, Kwont és Yoongit. Utóbbival egyébként kötöttem egyfajta megállapodást, mert úgy láttam célszerűnek, hogy felhasználom, amit csak tud, ha már más haszna nincsen. Ő készségesen lead folyamatosan minden információt, amit tud Mr. Choinak, mert be kell vallanom, Ő az egyetlen, aki kicsit is ismeri ezt a férget, aki fogva tartja Jimint. 

Tőle tudtam meg azt is, hogy ki volt a nő a képen. A neve Kwon Yuna, és annak a seggfejnek volt a húga. Yoongi elmondása szerint az egész zsarolása egy részeg estéből indult, amikor összeszűrte a levet a lánnyal egy céges bulin és lefeküdtek. Ő nem tudta akkor, hogy ki Ő, csak jó partinak tartotta, csak Yuna szerelmi vallomása után esett le neki kivel is keveredett össze. A csajnak az első faszi volt az életében, és totál odalett az exemért, és mivel Kwon a tenyerén hordozta Őt, hajlandó volt sok kompromisszumra, csak azért, hogy Yoongi ne törje meg a lányt, akiről egyébként kompromitáló képeket is készített, mikor rájött micsoda ütőkáryát is szerzett véletlenül. Ezt mind a Jiminnel való megismerkedése után tette, mert ekkor már látta Yunán, hogy érzi rajta, nincs valami rendben. Ez a barom meg lőtt róla pár meztelen képet, majd elkezdte zsarolni velük Kwont, hogy úgy lépjen a sakktábláján, ahogy az neki kedvez, mindezt azért, hogy megszerezze Jimint. Nem is értem mit gondolt egyáltalán, hogy Jimin képes lenne vele lenni miután ugyanazzal a módszerrel szerezte meg Őt, mint amivel évekig zsarolták? 

Needed Me /Jikook ff./Where stories live. Discover now