Egy pillantig lefagyva meredtem Jungkook lehunyt szemhéjaira, de ahogy a derekamra fogott mindkét kezével és rámszorított én is visszatértem a döbbenetemből. Egyik kezem azonnal a nyakára vezettem és közelebb húztam magamhoz, ahogy végre viszonozni kezdtem a heves csókját. Hihetetlen érzés volt vad ajkait fogadni, és egészen elvesztem a pillanatban, ahogy egymás szájában a dominanciáért harcoltunk. Sokszor csókolóztam már, de ez más volt, úgy éreztem megvadulok csupán ettől a kis kontaktustól, testem pedig többért kiált belőle.
Ahogy másik kezem felfedező útra indult izmos mellkasán, Jungkook is felbátorodott, és oldalamat megragadva az asztalára ültetett. Szó nélkül tártam szét a lábaim, hogy közéjük állhasson, és ajkaink kapcsolatát meg nem szakítva ő is elkezdte bebarangolni a testem a mancsaival. Jól eső sóhaj szaladt ki belőlem, ahogy eldöntött a falapon, és utánam hajolva ezúttal a nyakamra kezdett nyálas csókokat és harapásokat hinteni. Megremegtem, ahogy ringatni kezdte a csípőjét, és akaratlanul közelebb szorítottam magamhoz, ahogy minden mozdulata erőteljesebb lett. Az őrületbe kergetett, a vágy pedig olyan sebességgel száguldott át rajtam, hogy a józan eszem teljesen kikapcsolt, és bármit megtettem volna, csak ne hagyja abba édes kényeztetését.
Vállaiba kapaszkodok, amikor egy kissé erősebben beleharap a bőrömbe és úgy érzem darabokra hullok a karjai közt. Jungkook kezei, melyek eddig a csípőmön tartottak szorosan, most serényen az ingem aljához siettek, hogy kitűrve azt a nadrágomból feljebb görgethesse rajtam. Jól eső borzongás futott végig a testemen, bőrömre pedig libabőr került, ahogy hideg ujjaival a hasfalamon kezdett apró köröket rajzolni. Felnyögtem a sok, egyszerre lecsapó kényeztetésre, és bár igen passzívnak éreztem magam, úgy tűnt Jungkookot egyáltalán nem zavarja, hogy teljesen átadom magam az élvezeteknek. Sőt, élvezte, hogy uralkodhat az érzelmeim felett, és nem volt rest megmutatni mennyire jól is csinálja ezt: gyakorta válogatta a tiszta gyönyört és a fájdalmas, de mégis kellemes nyomot hagyó érintéseit.
Éppen én is az ingje gombjaiért nyúltam, hogy levethessem róla, és végre megcsodálhassam a bizonyára hibátlan felsőtestét, amikor hangos dörömbölés zavarta meg a kis afférunkat. Azonnal az ajtó felé kaptam ijedten a szemeim, de Jungkookot egy cseppet sem érdekelte, továbbra is szüntelenül kényeztett, még akkor is, mikor megjegyeztem neki, hogy kopogtak, ha esetleg nem hallotta volna.
- Be van zárva. -mormogja nyakam bőrére kissé türelmetlen hangsúllyal két csók között, de én már nem tudok pusztán az érintéseire kocentrálni, pláne mikor az illető be is kiált.
- Mr. Jeon, elnézést a zavarásért, de nem találom Mr. Parkot, és egy Hoseok nevű fickó folyamatosan hívogatja. - tájékoztatja Taehyung a főnökét, mire nekem azonnal kikerekednek a szemeim döbbenetemben. Micsoda barom vagyok, elfelejtettem Hoseokot! Azonnal belém hasít a gondolat szegény mennyire aggódhat, így egy szó nélkül ellököm magamtól Jungkookot és az ajtóhoz sietek és hezitálás nélkül feltárom azt. Taehyung éppen megszólalna, de szája nyitva marad, ahogy nem az a látvány fogadja, amire számított.
- Áh, Mr Park. - találja meg végül a hangját, és egy kis meghajlás mellett átnyújtotta a telefonom.
- Köszönöm. - mormogom gyorsan, de ahogy a lezárt fekete képernyőn meglátom a tükörképem rájövök, hogy nem csak az lepte meg a fiút, hogy ki nyított ajtót, hanem az is ahogyan kinézett. Felnyitom a telefonom kameráját, és elszörnyűlködve tapasztalom, hogy a külsőm pontosan tükrözi azt mit is műveltünk az elmúlt percekben. Lehunyom a szemeim, és gondolatban tarkóm csapom magam a felelőtlenségem miatt, és csak reménykedek, hogy Taehyung nem pletykás ugyanis nem lenne szerencsés, ha szárnyra kellne a szóbeszéd, mivel is érdemelhettem ki a láttottak alapján Jungkook különleges figyelmét.
YOU ARE READING
Needed Me /Jikook ff./
Fanfiction"Tudom, utálod bevallani, de Baby, szükséged volt rám." Egy találkozás egy idegennel sok mindent magában hordozhat. Park Jimin életében ez az ismeretlen hozta el a várt változást a jó és a rossz értelemben egyaránt. / Jikook