3. rész

2.8K 235 10
                                    

Lefagyva meredtem a fekete szempárba, amik diadalittasan csillogtak vissza rám. Tátogtam, mint egy hal, de hiába is akartam, egy kósza hang sem jött ki az ajkaim közül. De tényleg, valaki valami átkot szórt rám, hogy most folyamatosan egymásba botlunk?
- Oh, azért ne legyél ilyen szótlan! - szólalt fel ismét Jungkook fölényesen vigyorogva, majd a mellette üllő barna hajú férfihez fordult, akit nagy döbbenetemben eddig észre sem vettem. - Namjoon, folytathatjuk az asszisztensed kiválasztását? - kérdezte, mire még inkább lesokkolódom. 

- A-az Ő asszisztense? - dadogásom betudom a megkönnyebbülésnek, de azért gondolatban tarkón csapom magam, hogy aláteszem a lovat a viselkedésemmel. Jungkook a kérdésemre még inkább elvigyorodott, ami csak megerősítette előbbi gondolatmenetem; ez a szemétláda tényleg élvezi, ha alám tehet. 

- Igen, az övé. Tudom, nagyon szívesen lennél az én asszisztensem - mondja a pozíciót úgy kiemelve, hogy tisztában legyek vele, Ő mennyire erotikus irányban is képzeli el a feladatköreim-, de sajnos most nem nekem keresünk. Csak a kiválasztásban segítek egy barátnak.

Öntelten néz rám, de nekem a szavai hallatán egy hatalmas kő gurul le a szívemről. Hát mégsem vagyok egy világi szerencsétlenség! Igazán megnyugtató.
- Ez igazán remek hír. - sóhajtok elégedetten nem is figyelve a szavaimra, amik a fekete hajúból döbbenetet, még Namjoon részéről egy kuncogást eredményezett. De hát nem tehetek róla; az a mérhetetlen öröm, ami elárasztott, hogy mégsem vagyok annyira átkozott, hogy kifogjam ezt a seggfejet főnökömnek, sajnos túl nagy volt ahhoz, hogy megfékezzem a feltörő érzéseim.
Amíg Jungkook arca közben átfordult dühösbe -szeme ugyanis tikkelt a nagy szám csacsogása miatt- addig Namjoon magához vette a szót.
- Szóval Jimin, ha nem gond nem fogok unalmas kérdéseket feltenni az önéletrajzodból. Úgyis olvastam, te meg egyébként is tudod. -bólintottam, és örültem is neki, hogy ugorhatunk az unalmas részeken. Namjoon elmosolyodott, és ekkor észrevettem, hogy mennyire másabb, mint a barátja. Férfias volt ő is, de belőle szinte áradt a kedvesség és az intelligencia. Cégvezetőhöz képest pedig egészen laza volt, mind az öltözködése, mind a viselkedése, ami nekem nagyon imponált. - Szuper. Inkább az érdekelne milyen személyiség vagy, passzolnál el mellém, mint az asszisztensem. Bár az előbbi alapján azt mondanám, hogy nem kell féltenem, hogy esetleg felfalnak a pénzügyesek. - jegyzi meg kuncogva, miközben egy kicsit Jungkook felé int a fejével. Én is elvigyorodom egy bólintás kíséretében. Azt hiszem csíp engem.

- Oh, nem kell őt féltened, nagyobb a szája, mint gondolnád. - jegyzi meg Jungkook csipkelődve, ami mellett nem tudok szó nélkül elmenni. Egyrészt, bár élvezem, néha bele tudnék lépni abban a nagy szájába, ami általában csak kínos megjegyzéseket tesz rólam, másrészt úgy éreztem a sorsom is meg van pecsételve ezen az interjún általa. Hisz úgyis ő segít a kiválasztásban, ergo szinte biztos vagyok benne, hogy már csak kicseszésből alám tesz. Ezeket összevetve pedig minden mindegy alapon gondoltam legalább visszaszólok ennek a pökhendinek, hogy jól szórakozzak ha már eljöttem.
- És még a felét se láttad mire vagyok képes. - mormolom a szemeibe nézve sejtelmesen, mire azok láthatóan elködösülnek a hallottaktól. Most rajtam a sor, hogy diadalittas legyen a mosolyom. Ez az Jungkook, hergeld csak fel magad.
- És mit gondolsz Jimin, alkalmas vagy a pozícióra? - kérdezi Namjoon, mire én elszakítom a tekintetem azoktól az éhes fekete szemektől. -Tudod, ez a munka megköveteli, hogy rugalmas legyél, ez probléma lenne neked?
Gondolatban dobok egy szaltót örömömben, hogy a beszélgetés ilyen irányba megy. Ha eredményes nem is, legalább vicces lesz -legalábbis nekem-, így nem is fukarkodom, hogy egy újabb kétértelmű válasszal szolgáljak.
- Abszolút nem. Nagyon rugalmas vagyok ilyen téren. - emelem ki az "ilyen" szót elég látványosan, amíg Namjoon szemébe nézve válaszolok mosolyogva, aki bólogatva jegyzetel is az előtte lévő füzetébe. Újra egy pillantást vettek Mr. Dominanciára, miközben lassan végig húzom a nyelvem az alsó ajkamon, majd ártatlanul rámosolygok. Látom, ahogy még inkább elködösült tekintete végig mér én pedig nem vagyok rest rájátszani erre. Mivel az asszisztens nőn, aki mögöttem áll, és a két férfin kívül nincs más bent, így könnyen elengedem magam. Átsimítok ujjaimmal a szőke fürtjeimen, majd kezemet a fejem hátulján keresztül, a nyakamon, majd a mellkasomon át vezetem vissza, de nem teszem magam mellé, hanem az övembe akasztom a hüvelykujjam, így többi ujjam pont a nemességem előtt lóg, ahogy előttük állok. Jungkook végig követte komisz testrészem mozgását a testemen és nem volt rest szemérmetlenül végig mérni, miközben ezt tette. Szinte látom, ahogy piszkos gondolatok lepik el az elméjét. 

Needed Me /Jikook ff./Where stories live. Discover now