Bu aralar oldukça fazla yoğunum. Günde on saat ders çalışıyorum, sonra diğer birsürü iş derken yazmaya vakit bulmak için uykumdan ödün vermem gerekiyor ama hiç sorun değil.
Bu yoğun dönemimde de olsam size bölüm yazmaya devam edeceğim. Geceleri yazdığımdan eğer yazım hataları varsa maruz görün.
Beni takip ederseniz bundan sonra duvarda, gelecek bölüm tarihi hakkında bilgilendirmeler yapabilirim. Merak eden olursa daha iyi olur.
Ve tüm bu emeğime karşı oy vermeyi ve yorumları unutmayın . İyi okumalar şimdiden.
-
Eve vardıklarında onları girişte Sarah karşılamıştı. Saat geç olmuştu fakat evdekiler meraktan olsa gerek uyuyamamıştı."Hoş geldiniz bay Benson. Lisa'yı çok merak ettik, umarım iyidir." dedi meraklı bakışlarını Lisa'nın üzerinde dolaştırırken.
William başını salladı. "Beni takip et," dedi genç kıza. Ardından kucağına aldığı ufak kızla yukarıya çıktı. Sarah da ikiletmeden peşlerinden ilerliyordu.
Sonunda genç kadının ve kızın kaldığı odaya girip ışığı açtı. Lisa'yı yere koyduktan sonra Sarah'a döndü. Sarah da ne için yukarıya çağırıldığını merak ettiği için adama bakıyordu.
"Kıza rahat bir pijama giydir," dedi. Bakışları üstündeydi. Sarah hemen başını salladı.
Küçük kız hâlâ yaşadığı korkunun etkisinden çıkamasa da çevresinde tanıdığı simalar olduğu için daha rahattı. Sarah'ın onu giydirmesine izin verdi.
Kız giyinirken William dikkatle onu inceledi. "Gözüme çarpan bir morluk yok, sen görebiliyor musun?" diye sordu Sarah'a. Sarah onu aslında neden giydirmesini isteyip başında dikildiğini anladı. Kıza bir zarar gelmediğine emin olmak istiyordu.
"Hayır göremiyorum efendim," dedi saygıyla. Saygısızlığın adamın en sevmediği şeyler listesinde başı çektiğini biliyordu. En ufak bir yanlışında kendisini kapıda bulacağını da.
Sonunda kıza dolaptan aldığı pijamaları giydirdiğinde "Karnın aç mı tatlım?" diye sordu.
Lisa başını iki yana salladı. Yalnızca annesini istiyordu. "O zaman sana biraz süt ısıtayım olur mu?" diye sordu. Küçük kız bu sefer başını onaylar anlamda salladı. Sessizdi.
William başlarında dikiliyordu. Sarah odadan çıkmadan önce William'a bakıp onay bekledi. William baş hareketiyle onayladıktan sonra odadan çıktı.
"Annem nerede?" diye sordu Lisa William'a doğru kısık bir ses tonuyla. Bir kedi mırıltısını andırıyordu sesi.
"Uyuyor, sütünü içtikten sonra yanına gideceğiz." dedi küçük kıza. Kız başını sallarken uykuyla gözünü kaşıyordu.
"Gel, elini yüzünü yıkayalım." dedi dışarıdan geldiklerini hatırlayınca. Kızı o pis eve sokmuşlardı. Bu düşünceyle kaşları çatıldı ama kızın şu an yanında olması onu biraz daha rahatlatıyordu.
Kızı odadaki küçük ebeveyn banyosuna sokup elini ve yüzünü yıkadıktan sonra havluyla kuruladı. Annesi sabah uyanınca banyo yaptırırdı nasılsa.
Sonunda bu odadan çıkıp kendi odasına geçiyordu ki koridorda elinde bir bardak sütle gelen Sarah'la karşılaştılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senden Kalan
General FictionDaha önce hiç görmediğime emin olduğum bu adamlar evime bir anda daldığında bir el hâlâ ağzımın üstüne kapalıydı. "Bay Benson size selam gönderdi," dedi elindeki silaha susturucu olduğunu düşündüğüm şeyi takarken. Duyduğum soyisim beynimde adeta bi...