|71|

459 20 17
                                    

"It's all lies darling"



Otočila se na záda a zamrkala s pohledem upřeným na bílý strop nad sebou. Skrze mezeru mezi tmavými závěsy do ložnice prosvítaly paprsky ranního světla a Josephine se usmála nad tím, že louče světla jsou v nezvykle teplém odstínu. Pravděpodobně venku svítilo slunce a to byla od věčně zatažených prosincových dní příjemná změna. Bylo prvního ledna. 

Nakrčila obočí a otočila hlavu na stranu tak, že pohledem zastavila na Harrym, který ležel na boku a sledoval jí, zatímco si rukou podpíral bradu. Překvapeně nadzvedla obočí a než se jej stihla zeptat, na co tak kouká, ozval se on. 

"Co tě hned po ránu tak potěšilo?" Jeho hlas byl nakřáplý a chraplavý a bylo jí jasné, že se taky musel teprve před chvílí probudit. 

"Ale nic." Pokrčila rameny a povytáhla jeden koutek výš při pohledu na něj. Nechtěla se mu svěřovat zrovna s tím, že je ráda, protože svítí slunce. Určitě by se jí za to vysmál a nechtěla si tím kazit náladu. 

Postřehla, jak se pobaveně ušklíbl a zakroutil hlavou předtím, než se k ní přisunul a jednu ruku vložil pod peřinu na její břicho. Dívala se mu do tváře, kterou k ní přiblížil tak, že se mohla dokonale ponořit do jeho zelených očí. Aniž by si to uvědomila, zkousla si ret, když prsty nadzvedl okraj jejích kalhotek a vklouzl pod ně. 

Harry si rukou, kterou měl pokrčenou v lokti na polštáři podpíral hlavu a sledoval její obličej, když se dotkl místa přímo mezi jejíma nohama, které automaticky mírně rozkročila. Na rtech mu pohrával jeho klasický vítězný úšklebek, když sledoval, jak se jí zadrhl dech v krku. 

"Co to děláš?" Zeptala se tichým hlasem s pohledem stále upřeným do jeho očí. Viděla, jak mu koutky povyskočily výš předtím, než se k ní naklonil a políbil jí. Neměla žádný prostor přemýšlet nad tím, co se to právě děje, protože ve stejný moment, kdy se jeho rty dotkly těch jejích, cítila, jak prsty vnikl do ní. Kousla jej do rtu a jednu ruku vystřelila k jeho krku, do kterého mu zaryla nehty, zatímco si jeho hlavu udržovala blízko sebe. 

Nadzvednul se tak, aby se dostal nad ní, ale dal si záležet na tom, aby nemusel vytáhnout ruku z jejích kalhotek, kde palcem kroužil po jejím středu. Zavzdychala do jeho úst, když do ní opět strčil dva prsty a pomalými pohyby jimi pumpoval. V dlani cítil stále větší vlhkost a musel se nad tím ušklíbnout předtím, než vytáhl prsty a následně i celou ruku ven z jejích kalhotek. 

Otevřela oči a podívala se na něj právě ve chvíli, když se z ní zvedal a sundával peřinu pryč z jejího těla tak, že pod ním zůstala ležet jen v kalhotkách a jeho volném triku. Nohy měla stále mírně rozkročené a ohlé v kolenou a roztouženým pohledem se dívala do jeho tváře. Nadzvedla se na loktech a sledovala, co bude dělat dál. 

Stál před ní na kolenou a natáhl se ke spodnímu lemu trička, které měla na sobě a pomohl jí ho sundat. Pohled mu padl na její odhalená prsa a sehnul se k nim, načež jedno pevně sevřel v dlani. Druhé laskal svými rty a střídavě používal i zuby, zatímco ona hlasitě vydechovala a prsty zaplétala do jeho vlasů. 

Po několika vteřinách, které věnoval jejím ňadrům se zvedl a sundal si trenýrky. Josephine sklouzla pohledem po jeho břiše dolů, kde rostly tmavé chloupky, nad kterými se tyčila celá jeho ztopořená délka. Zvedla pohled zpátky k jeho tváři, ve které viděla téměř ďábelský úšklebek. Opět se kousla do rtu tak, že si zuby téměř nařízla kůži, pod kterou se hromadila horká krev. 

Vykřikla překvapením, když jí chytil za pas a otočil jí tak, že klečela na všech čtyřech zády k němu. Stál na kolenou vedle jejího boku a sklonil se k jejímu pozadí. Jednu půlku hladil celou plochou své dlaně, zatímco o druhou se otřel svou tváří předtím, než jí na ní políbil. Josephine Pokrčila lokty a položila hlavu do polštářů, do kterých zrychleně dýchala, zatímco cítila jeho dotyky na svém zadku. 

Josephine ~ H. S. ~ CZ ~ |first book|Kde žijí příběhy. Začni objevovat