|35|

459 25 5
                                    


"Want everything she has"


Seděla na gauči v obýváku, na pokrčených nohou měla skicák, kde si bezmyšlenkovitě čmárala, co jí zrovna napadlo a v pozadí sledovala v pořadí již čtvrtý díl Star Wars. Čtvrtý díl série a současně čtvrtý díl ten den. 

Po příjezdu do domu si Harry zalezl do posilovny a poté zmizel s tím, že si musí jet něco zařídit. Nezlobila se na něj, že s ní netráví den, jak původně měl. Byla ráda, že má prostor vypořádat se se vším, co se za posledních dvacet čtyři hodin stalo. Vytvořila si základnu v obývacím pokoji, kde na plazmové televizi pustila několik hodin zpátky první díl série Hvězdných válek a do teď pokračovala. Bylo něco po osmé hodině večer, ale tato zábava jí ještě neomrzela. 

Navíc, co lepšího mohla dělat?

Filmy znala více méně naspaměť, proto u nich střídavě dělala další činnosti, jako kreslení, pročítání časopisů a nebo jen zírání na obraz, při kterém přemýšlela převážně nad Harrym. Dokonce si i nalakovala nehty jedním z tisíce odstínů laků na nehty, které měla ve své kosmetické skříňce. 

Zkontrolovala nástěnné hodiny nad schodištěm a naklonila hlavu tak, aby viděla na schody vedoucí od garáže, odkud se neozývalo nic, než jen ticho. 

Přestože jí momentálně vůbec nechyběl a užívala si, že může okupovat celý gauč, mít kolem rozházené pastelky, vytrhané a zmačkané papíry, mít puštěný zvuk tak nahlas, jak si přála a nebyl tady nikdo, koho by rušila- krom jeho ochranky, která byla jako vždy zavřená v suterénu- s přibývajícím časem na hodinách jí začalo zajímat, kde asi je. 

Natáhla se pro dálkový ovladač, kterým stopla film, vstala z gauče a odnesla všechno nádobí, které tady přes den postupně nanosila. Marry už byla několik hodin pryč a tak naskládala nádobí do myčky a zalila si nový čaj, který ve velkém hrnku donesla zpátky na konferenční stolek. 

Rozhodla se jít si dát rychlou sprchu a následně už v pyžamu dokoukat díl a pravděpodobně se po něm ubrat rovnou do postele. Vystoupala po schodech do druhého patra, došla do své ložnice, kde si z šatny vzala pyžamo skládající se z obyčejného světle šedého trika s krátkým rukávem, kraťasů červené barvy a stejnobarevných ponožek pod kolena s vánočními vzory. I přesto, že se nikterak netěšila na Vánoce strávené s ním v tomto domě, nedokázala v sobě potlačit nadšení z blížících se svátků. 

Osprchovala se, umyla si vlasy a rovnou i vyčistila zuby, protože kromě čaje už dnes neměla v plánu nic jíst ani pít a v pyžamu se vydala zpátky do obývacího pokoje, kde se zabalila do tmavohnědé huňaté deky a pustila film v místě, kde jej před chvílí zastavila. Cítila příjemné teplo, které vytvářel hořící krb a spolu s malou lampou v rohu místnosti a zářící televizí tvořil jediný zdroj světla v místnosti. 

Kolena si přitáhla blíže k tělu a položila na ně zase skicák, kde nalistovala čistou stránku a začala intuitivně čmárat to, co jí právě napadlo. Až následně, podle toho, co jí její prvotní čmáranice  připomínaly dokresila zbytek. Dělala to tak od mala vždycky, když neměla jasnou představu o tom, co by měla kreslit, ale potřebovala zabavit ruce. 

Neuvědomovala si, jak hlasitě má film zapnutý do té doby, než se v jejím zorném poli zjevil Harry, kterého vůbec neslyšela přicházet. Měl na sobě tmavě zelený kabát, který na něm stoprocentně nikdy neviděla a v ruce držel tašku, kde předpokládala, že nesl notebook. 

Rychle se natáhla pro ovladač, aby snížila hlasitost a znova se na něj podívala, když kráčel směrem k gauči. 

"Ahoj," Pozdravila jej. 

Josephine ~ H. S. ~ CZ ~ |first book|Kde žijí příběhy. Začni objevovat