"I want her long blond hair, I want her magic touch
Yeah, 'cause maybe then you'd want me just as much"
Oblékla si obyčejné černé legíny, triko s dlouhým rukávem a klasickým kulatým výstřihem. Přes hlavu si přetáhla bílý svetr a z věšáku vzala koženou bundu předtím, než vyšla ze své šatny a zhasla v ní světlo.
Sedla si na postel a nazula si kotníkové boty, které byly mezi věcmi, které jí koupil Harry a raději neřešila to, jak znal její číslo i vkus. Často chodila ve věcech, které z jejího bytu v Portlandu nevzal, ale byly v šatníku.
Vlasy si nechala rozpuštěné, ale pro jistotu si na zápěstí navlékla gumičku, kdyby venku foukal vítr, což bylo na pobřeží Pacifiku v tuto roční dobu více než pravděpodobné.
Cítila vzrušení, jako kdyby venku nebyla tisíc let a Harry jí právě bral do Disneylandu.
Seběhla schody a pochodovala do nejnižšího poschodí, kde byla kromě posilovny i garáž a místnost, kde měla zázemí Harryho ochranka, kde se nikdy neměla příležitost podívat.
Harry postával ve dveřích do své garáže a sledoval auta, která v ní byla zaparkovaná a přemýšlel, jaké si vezme, když zaslechl kroky, které se k němu rychle blížily. Otočil se a spatřil Josephine, která měla na tváři nadšený výraz.
"To byla rychlost." Zamumlal a přeměřil si jí pohledem, načež jí pohybem ruky naznačil, aby si vyhrnula rukáv, jak také učinila a nastavila mu zápěstí, kde naučeným pohybem připnul sledovací náramek.
"Jen pro informaci, můžu ti tím do těla pustit pěkných pár voltů, tak se ve svém vlastním zájmu o nic nesnaž." Josephine se nejprve pobaveně uchechtla, ale když jí podle jeho výrazu došlo, že nežertuje, zvážněla a rozhodně přikývla.
"Ty umíš navodit atmosféru." Neodpustila si a on se ušklíbnul předtím, než jí chytil za ruku a potáhl k nejbližšímu autu, tmavě šedému sportovnímu Mustangu.
"Kam pojedeme?" Zajímala se, když se připoutala a sledovala, jak soustředěně couvá z garáže ven před dům, kde měla šanci zatím být jenom jednou a to když společně vítali Zayna na oslavě. Ten večer, kdy potkala Romana a svitla jí naděje na útěk.
"Ještě nevím. Je celkem pozdě, takže je to jedno, stejně bude všude tma." Přeřadil ze zpátečky a Josephine se se zájmen koukla na osvícený Harryho dům, na který z této strany byl pro ní neobvyklý pohled. Vypadal větší, než ze zahrady.
Neodpověděla, protože si uvědomila, že je jí stejně jedno, kam pojedou. Okolí neznala a tak neměla žádné preference. Kdyby se měli procházek kolem dálnice, bylo by jí to jedno a byla by spokojená.
Rozhlížela se kolem sebe, zatímco odjížděli od Harryho domu a snažila se ignorovat špatný pocit ze zjištění, že i po několika minutách jízdy neviděla v blízkosti žádné jiné domy.
"Jakto, že žiješ na takové samotě?"
"Mám rád svůj klid." Nespouštěl pohled z cesty, což brala jako pozitivní zprávu, protože ve tmě, která panovala okolo se mohlo klidně stát, že na cestu vběhne nějaké zvíře.
"Není to trochu nepraktické?"
"Proč?"
"Já nevím." pokrčila rameny a usmála se. "Všechno je daleko?"
ČTEŠ
Josephine ~ H. S. ~ CZ ~ |first book|
Fanfiction"Be careful. The devil has a pretty face." Přestože věděl, že je to docela zvrácené, bral to jako druh terapie. Jako určitou formu relaxu. Normálně by zamířil do obýváku a s pohledem na zapálený krb, který jeho ochranka celou noc udržovala, by si v...