|32|

495 27 6
                                    

"driving me crazy, but I'm into it"


Vzbudila se kvůli světlu, které pronikalo do místnosti skrze prosklenou stěnu. Koukla na závěsy, které visely stažené po stranách místnosti a protočila očima. Kdyby si na to večer vzpomněla, mohla ještě klidně spát. 

Pohled přesunula ze závěsů na mnohem bližší objekt, kterým nebyl nikdo jiný než Harry, otočený jejím směrem. 

Uvědomila si, že je to snad poprvé, co je vzhůru dříve než on. Většinou se vzbudila a už byl vzhůru vedle ní, nebo byla v posteli sama. Znovu položila hlavu na polštář a sledovala jeho uvolněnou tvář položenou na polštáři. 

Vlasy měl rozhozené kolem hlavy na všechny strany, rty měl pootevřené a mírně našpulené, takže byly ještě baculatější než obvykle. Vážně přemýšlí nad tím, že jeho rty jsou baculaté? Tváře měl malinko narůžovělé a všimla si, že se mu třepotají řasy. 

Nedokázala si pomoct, ale musela se usmát. 

Dokázala si představit, že by nebyl nadšený, kdyby věděl, že si ho prohlíží v takové situaci. V situaci, kdy si na nic nehraje, kdy se na ní otráveně nedívá, kdy není protivný a nevyhrožuje její rodině a známým. V situaci, kdy vypadá jako obyčejný spící muž. 

A v této situaci se jí opravdu líbil. 

Ležel na boku tak, že měl přikrývku spíš smotanou pod sebou, než na sobě a na sobě měl jen černé trenýrky. 

Nadzvedla se na loktech, aby si mohla prohlédnout celé jeho tělo a očima klouzala po jeho opálené kůži, zdobené množstvím tetování. A ačkoli nerada, musela přiznat že po fyzické stránce na něm není snad nic, co by se jí nelíbilo. A to jí opravdu hrozně štvalo. Na jednu stranu byla samozřejmě ráda, že jí unesl mladý sexy chlap a ne žádný odpudivý člověk, o kterého by si jindy ani neopřela kolo. Na druhou stanu si byla jistá, že by bylo vše jednodušší, kdyby o něm v tomto směru vůbec nemusela přemýšlet. 

Ale on byl sexy. A byl to opravdu krásný chlap. Na povrchu. 

O tom, co bylo uvnitř si zatím nedokázala udělat žádný pořádný obrázek. 

Když už z něj začínala mít někdy pocit, že jej chápe a nebo mu trošičku snad začíná rozumět, vždycky jí vyvedl z omylu. 

Povzdechla si a posadila se tak, aby mohla jednoduše spustit nohy z postele a postavila se. Ohlédla se na něj, jestli stále spí a natáhla na sebe župan, který do té chvíle ležel na zemi. 

Vyšla z ložnice do obývacího pokoje a zavřela za sebou dveře. Rozhlédla se po interiéru, který měla poprvé příležitost vidět v denním světle, ale neshledala na něj nic zajímavého, čeho by si už večer nevšimla. 

Prosklenou stěnou se dívala ven, zatímco kráčela ke kuchyňské části a všimla si, že venku je poměrně hezké počasí. Město už osvětlovalo příjemné ranní slunce. Postavila vodu na svůj ranní čaj a zatímco na ní čekala si napustila obyčejnou vodu do sklenice a celou jí vypila. 

Prozkoumala několik kuchyňských skříněk, než narazila na tu správnou, kde byly uložené různé druhy čaje a káva. Vzala pytlík zeleného čaje a vložila jej do hrnku předtím, než jej zalila vodou. 

Rozhodla se využít chvíle, kdy ještě spal a malinko detailněji se tady porozhlédnout. Otevřela ještě několik skříněk, nakoukla do lednice, obešla police, kde byly vyskládané knihy, ale nic jí nijak extra nezaujalo. Měla pocit, že stejně jako v jeho domě jsou všechny informace, které před ní chce utajit zavřené v pracovně a tak se k ní rozešla, ale jak po pár vteřinách zjistila, dveře byly zamčené. 

Josephine ~ H. S. ~ CZ ~ |first book|Kde žijí příběhy. Začni objevovat