|54|

542 25 0
                                    


"Leave this dress a mess on the floor"


Nedokázal myslet jasně, když jí za zápěstí přitahoval ke svému tělu tak rychle, že hlasitě vydechla, když narazila do jeho hrudi. Prsty jí okamžitě vjel do rozpuštěných vlasů a přitiskl své rty na její. Cítil, jak její dlaně putují po jeho trupu, zatímco mu oplácí vášnivý polibek a měl chuť posadit jí na stůl a vzít si jí rovnou tady. Zároveň si ale uvědomoval, že ona si zaslouží něco lepšího.

Proto jí od sebe jemně odstrčil, načež se setkal s jejím nechápavým pohledem a byl tak neskutečně šťastný, že se to právě děje. Bez jakéhokoli vysvětlení jí vzal za ruku a potáhl pryč od stolu. Poslušně jej následovala, protože jí došlo, co má v úmyslu. 

V tichosti za ním kráčela rychlým krokem nahoru po schodech, až měla pocit, že si na těch pekelných lodičkách zlomí nohu. Harry se neotáčel, ani kvůli ní nezpomaloval, jen jí vyloženě táhl za sebou jako by byla jen hadrová panenka a Josephine bojovala s chutí se pobaveně ušklíbnout nad tím, jakou rychlostí se jí snaží dostat do postele. 

Na druhou stranu, jakmile vyřkla všechny své myšlenky nahlas, zmocnilo se jí takové vzrušení, že jeho počínání naprosto chápala. 

Co nechápala bylo, kde se to najednou vzalo. 

Harry vrazil do ložnice, div nevytrhl dveře z pantů a jakmile i ona přestoupila práh, ihned je zabouchl. 

Na krátkou chvilku, která mohla reálně trvat zlomek vteřiny, se zaseknul a přejel si jí pohledem, jako by hledal jakýkoli náznak toho, že je proti tomu, co se právě chystají udělat. Všimla si toho a usmála se na něj, načež se téměř vítězně ušklíbnul a udělal k ní krok. Chytil jí kolem pasu a sklonil se k jejímu krku, který začal obsypávat jemnými polibky, které se postupně měnily v drsnější a po krátké chvíli už její jemnou kůži střídavě sál a kousal. 

"Harry," Zavzdychala jeho jméno a on doslova cítil, jak mu tělem projela další vlna vzrušení. 

"Tohle slyšet mě přivádí k šílenství." Zavrčel do jejího ucha a ona překvapeně zamrkala. Poslední, co od něj čekala bylo, že jí bude přiznávat něco takového. 

Polibky pokračoval na její rameno, ze kterého sundal tenké ramínko jejích šatů a spustil jej dolů po rameni. 

Zaklonila hlavu, když prsty druhé ruky přejel přes její páteř od hlavy až dolů tam, kde jej hluboký výstřih na jejích zádech pustil. Spokojeně vzdychla a zavřela oči. Cítila, že šaty na jejím těle drží jen na jednom ramínku, ke kterému se právě blížily jeho prsty, ale to poslední, co teď cítila byl strach nebo snad stud. 

Cítila se tak sebevědomě a sexy, jak snad ještě nikdy v životě.

Zvedl hlavu do úrovně jejího obličeje a spojil s ní oční kontakt, když prsty levé ruky stahoval tenké ramínko dolů po její paži. Díky volným zádům neměly žádné zapínání a když jí stáhl ramínko a pustil jej, za krátkou chvíli dopadla tmavě zelená látka k jejím kotníkům. 

Ještě několik vteřin odolal touze podívat se dolů na její tělo a spojil s ní rty v polibku. 

Prsty mu vjela do vlasů a následně jimi putovala níž přes krk až k zapínání jeho košile, kterou si povolil už dole v jídelně. Snažila se soustředit na to, aby nerozdělila kontakt jejich rtů a zároveň úspěšně rozepnout co nejvíce knoflíků na jeho košili. Ale jeho dlaně, které se vrhly na její prsa jí v tom zabránily. Položila ruce na jeho hruď a vzdychla do jeho rtů, čímž rozdělila jejich polibek a Harry neváhal a sehnul se dolů k jejím právě odhaleným ňadrům. 

Josephine ~ H. S. ~ CZ ~ |first book|Kde žijí příběhy. Začni objevovat