Liem.
Mi a francot akar már megint ez a csaj ? Ha most nem hallgatóm meg akkor sose fog leállni..ki megyek és leülök míg nem jön. Pár perc múlva megjelenik ,valahogy más mint eddig...
- Bármit is akarsz mondani, gyorsan tedd meg mert nem érek rá! ~ kulcsolom össze a kezem .
- Terhes vagyok! ~ mondja alig
érthetően.- Nagyon vicces , na mivan mit akartál mondani ? ~ kérdem idegesen .
- Nem vicceltem ! Tényleg terhes
vagyok tőled! Már rég elakartam mondani de mindig
leráztál! ~ válaszolja.Terhes ? Tőlem? Mivan ????? Na nem ! Az kivan zárva! Csak egyetlen egyszer feküdtem le vele...és..gumi nélkül.. a büdös kurva életbe!
- Tőlem ? Az lehetetlen ! Akkor már...te jó ég! Allison ez nem egy olyan dolog amiről csak egyedül dönthetsz! Akkor is el kellett volna mond ! Hiába küldtelek el , jogom lett volna tudnom! ~ kiabálom rá annyira mérges vagyok .
- Most már tudod...ne aggódj nem
kérek semmit se tőled, nem kell
hogy az apja legyél, nem kell hogy fizess vagy be segíts...azért
mondtam el mert jogod van
tudni ez minden ...~
vonja meg a vállát.- Te most szórakozol velem vagy tényleg hülye vagy? Tudják a szüleid? Mióta tudod egyáltalán? ~ faggatom
A gondolat, hogy apa vagyok...megrémiszt de a tudat ,hogy tőle....kiborít!
- Nem kell kiabálj, nem vagyok süket! Ma mondtam el nekik és ma már leordították a fejemet nem egyszer ! Az osztály kirándulás napján tudtam meg...~ kezd el szipogni .
Ez most komoly ? Nagyon felelőtlen! Minek sir egyáltalán?
- Hagyd abba a sírást...~ veszek vissza a hangomból.
- Nem tehetek róla..! Nem megy ..nem bírom abba hagyni ! A hülye hormonok miatt sirok ! ~ alig értem amit mond annyira bőg.
- Nyugodj meg és gyere be a házba...~ sajnálom meg egy kicsit....
YOU ARE READING
Egymás Rabjai 3.
RomanceFény derül Allison terhességére amitől Liem teljesen kikészül, Taot elrendeltetett házasságra ítéli az apja és komoly árat kell fizessen ha nem megy bele. Lara nem képes feladni szerelmét míg rá nem jön valamire és onnantól kezdve megváltozik az él...