48. Igen..ezzel nem hozhatom helyre

426 21 0
                                    

Lara.

- Kérem...bocsássanak meg nekem! Ő... házasságon kívüli gyerek...nem akartam szégyent hozni magukra..akkoriban nagyon sok problémájuk volt és nem szerettem volna teher lenni.. ~ hirtelen sírni kezdek ahogy felelevenedik előttem ami akkoriban volt.

Meghajoltam előttük , mire Mr. Huang megfogja a kezem és felhúz a földről.

-  Te ostoba lány! Egy gyermek
élete mindennél fontosabb !
Ha az unokámról van szó akkor meg pláne! Házasságon kívüli
vagy sem , az én fiam vére van benne ! ~ mutat a fiára aki még mindig nem hajlandó rám nézni rendesen.

- Jól mondja a férjem! Egy szülőnek a legfontosabb a gyermeke majd az ő gyermeke ! Gondolj bele ,mit éreznél ha a fiad felnőtt korába ugyanúgy járna mint Tao. Mond ,hogy éreznél? Nem látnád az unokád születését, az első nevetését, az első gügyögését, az első próbálkozását. Úgy érezned magad mint akit megfosztottak. Bár szándék vezérelt de, mégis rosszat cselekedtél.. Nézd, Lara..fiatal vagy és az elmúlt idő nehéz volt neked ,de ne hidd hogy a fiamnak nem! Nem mondja nekünk de, látjuk rajta . Amikor az apja beteg volt ,alig aludt és evett , mikor a cég érdekében házasságra kényszerült, minden nap elment este és reggel ért haza úgy hogy bűzlött az alkoholtól de, mindent megtett ,hogy a cég továbbra is a családunké lehessen! Elvette azt a lányt akit nem is szeretett és talán soha nem is fog ! Egy percet nem bír ki vele, mindig marakodnak és veszekednek. Külön szobába alszanak, minden este sírva alszik el.. tudom ,hisz az anyja vagyok ! Már nem kisgyerek ,mégis néha megállok a szobája előtt, hogy tudjam mi a helyzet vele.. Elment az esküvőtökre és csalódottan tért haza , azt gondolta Liemtől vagy terhes de, nem ez zavarta hanem ,hogy nem szóltatok neki.. Majd ahogy a  te fiad is felnő, nem lesz egy nyugodt perced sem mert mindig azon fogsz aggodalmaskodni ,hogy eszik e rendesen , alszik e minden nap , bántja e valami , jól van e ?.. Mint anya..tisztában vagyok vele ,hogy mitől félsz.  Higy nekem , az unokámra senki nem fog újjal mutogatni ,nem fogják őt sértegetni amiért nem házasságba született~ törli le a könnyeimet Tao anyukája.

Mindig kedves volt velem , sose bántott meg amiért hálás vagyok neki..igen igaza van , féltem attól, hogy ha kitudódik kinek a gyereke akkor rossz szemmel fognak ránézni mivel törvénytelen..

- Ne sírj már annyit ! Ezzel nem hozod helyre azt amit tettél ! Beszéljünk a továbbiakról! ~ szól rám Tao .

Liem hozott nekem zsebkendőt amivel megtöröltem az arcom , mély levegőt veszek és felülök a kanapéra.

- Igen..ezzel nem hozom helyre a hibámat..de ,tartoztam egy bocsánatkéréssel! A vezeték neve nem Taylor hanem Shmit. Most ,hogy tudomásodra jutott.. ha szeretnéd és nem lenne neked kellemetlen akkor felveheti a Huang nevet.. Minden ami vele kapcsolatos veled beszélem meg és közös megegyezések alapján döntünk mindenben! Mivel te javarészt Kínaban vagy ezért ha ide utazol akkor addig lehet veled míg vissza nem mész. Persze ovinál és iskolánál a szüneteket veled töltheti függetlenül attól, hogy hol vagy. Nem kell ,hogy pénzt adj és nem kérem, hogy felejtsd el amit tettem.. csak azt szeretném, hogy a gyerekek előtt ne viselkedj így.. ~ azt hiszem mindent elmondtam amit akartam...

- Még szép, hogy Huang lesz! ~ Áll fel a helyéről mérgesen..

Egymás Rabjai 3.Where stories live. Discover now