42. De..hisz..

416 22 1
                                    

Tao.

Legutóbb mikor láttam őt..már eléggé nagy hasa volt , úgy saccolok hogy körülbelül az ötödik vagy hatodik hónapba lehetett. Azóta eltelt nyolc hónap, biztos boldogok a kicsivel...de , miért nem szolt nekem erről Liem ? Na...az emlegetett szamár már hív is..

- Halló

- Tesó! Mikor érkezel?

- Körülbelül két óra múlva..

- Addigra nem érek haza..

- Hogy hogy ?

- El kell mennem nagy
bevásárlásra és csak most
indulok el..

- Akkor majd hozd át a lakásba ahogy haza érsz..mi ez a hang? Olyan mintha kisbaba sírna..

- Tényleg? Áh, Zoé az egyik babájával játszik..most le teszem tesó, hogy minnél hamarabb vissza érjek..

- Ha te mondod..oke

Hmm...meddig akar hülyének nézni? Na most meg Yuna hív, aish..mit akar ez is .

- Igen ?

- Drágám, meddig maradsz
ott ?

- Egy hétig de, mondtam neked .

- Igen ,tudom csak nem voltam benne biztos és nem akartam hülyeséget mondani anyának. Érezd jól magad és mesélj rólam a kis hercegnőnek, hogy ha esetleg találkozunk majd akkor tudja ki vagyok .

- Rendben.. te meg figyelj a családomra míg távol vagyok..

- Ne aggódj!

- Leteszem majd este hívlak..

- Rendben.

Olyan fáradt vagyok, de nem akarok most aludni mert este így nem fogok tudni.. Átnézem a szerződéseket amiket magammal hoztam és mire a végére érek már le is landolt a gép. Legutóbb mikor itt voltam a közelben leparkoltam a kocsimmal amit vettem , hogy ne keljen Liemtől függenem így most legalább nem kell várjak hanem egyenesen mehetek a házba.

Kipakolok mindent a táskámból és elmegyek letusolni majd ahogy kiszállok megszólal a csengő.

- Gyertek ! Mindjárt megyek csak most fürödtem! ~ kiáltok jo hangosan.

Hallom nyitódni az ajtót szóval gyorsan felöltözöm és szaladok a nappaliba vizes hajjal és egyből fel is kapom a kislányt. Már megint rengeteget nőt.

- Tesóó! téged látni,  nem haragszol ha elugrom a mosdóba? Ahogy haza értem egyből jöttem ide Zoéval~ magyarázkodik Liem .

- Menj csak , fent van az emeleten ~ mutatok felfelé. - mondd csak hercegnőm, ettél már valamit ? Vagy menjünk el enni ? ~ kérdem a keresztlányom.

- Már vacsoráztam ~ mosolyog rám és egy hatalmas nagy puszit nyom az arcomra .

Liem a telefonját itt hagyta és épp hívja őt Lara..nem veszem fel mivel úgy is mindjárt jön lefelé... Oh..úgy tűnik nem olyan fontos mivel hamar le rakta..

- Lieem! Lara hívott de, már le is rakta ! ~ kiáltok felfelé majd a kezembe veszem a telefonját.

A háttér képén ott van Zoé, Lara ,ő és..egy kis baba..de..de hisz..

- Biztos nem volt fontos ,mindjárt vissza hívo...~ hagyja félbe a mondatát.

- Mit jelentsen ez ? Ne hazudj nekem ! Ő..ő..az én gyerekem?! ~ ordítok rá

Egymás Rabjai 3.Where stories live. Discover now