14. Fáj..úgy fáj!

442 21 0
                                    

Lara.

Olyan rossz érzésem van de..nem tudom miért..remélem nem történt baj... Boldog vagyok ,hogy velem töltötte Tao a születésnapomat annak ellenére, hogy az apja nincs jól. Ma haza utazom mert anyáék addig nem hagynak békén míg haza nem megyek...

Mikor leparkolok a ház előtt, iszonyú fájdalmat érzek a szívembe majd észre veszem ,hogy a telefonom csöng.

- Minden rendben ? Olyan fura érzésem van

- Lara..

- Mi a baj ???...

- Én..

- Tao! Megrémisztesz! Mond már mi a baj ...

- Kérlek..értsd meg..tudd ,hogy
csak téged szeretlek amíg élek és ezen semmi sem tud változtatni! Lara..

- Tao..miért mondod ezt most nekem ??

- Úgy sajnálom...de, megkell házasodjak különben a cég tönkre megy és apám állapota sem stabil ha...ha sok stressznek van kitéve csak romlik az állapota és ma a gyűlésen majdnem rosszul lett.. Mit tehetnék? Nézzem ahogy az álma és az eddigi munkája egy pillanat alatt romba megy ?

- Ssss...ne sírj...tudom, hogy szeretsz...tudom ,hogy ez hatalmas áldozat...büszke vagyok rád amiért képes vagy döntést hozni...biztos vagyok benne..hogy tökéletes férj lesz belőled...

- Mi ? Nem ! Szidj le , kiabálj velem de, semmiképp  ne legyél büszke rám! Téged akartalak elvenni feleségül nem egy idegent !

- Semmi baj.. megértem.. szeretlek ezt tudd és nekem annyi elég, hogy tudom te is szeretsz!.. Most..le kell tegyem ..

Rányomom a telefont mert érzem, hogy nem bírtam volna sokáig sírás nélkül..ahogy le tettem úgy sírtam mint még soha... Nem haragszom .. ez a kötelessége...csak fáj.. iszonyúan fáj!

- Lara! Kicsim mi a baj ? Mi történt? ~ nyitja ki a kocsi ajtaját anya .

- Fáj! Úgy fáj anya ! ~ nyögöm ki sírva...

Igen..fáj..elviselhetetlenül és tudom, érzem hogy neki is és ettől még inkább fáj..amikor meghallottam, hogy sír már akkor tudtam de..mélyen reméltem, hogy nem erről van szó...

Egymás Rabjai 3.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin