Lara.
Döbbenten néznek rám mindhárman, valószínűleg azért mert nem számítottak rá, hogy eljövök.
Két napja átmentem ismét Liemhez és könyörögtem neki ,hogy vigyen magával az esküvőre de, ő nem akart így addig nem hagytam békén míg bele nem ment. Túlságosan félt attól, hogy miként fogok reagálni ha meglátom őket.. Rá beszéltem arra is ,hogy úgy menjünk el mint egy pár ha már ez volt Tao kérése biztos őrülni fog neki . Sok győzködés árán végül bele ment mindenbe amit akartam ,hamis mosollyal az arcomon de ,büszkén karoltam át Liemet és illedelmesen meghajoltam ,azt a reakciót kaptam amire vártam.
- Mrs. Shmit, micsoda meglepetés, hogy ön is csatlakozik a mai naphoz . ~ szólal meg végül Tao apja .
- Mr. Huang , remélem minnél hamarabb felépül és ismét egészséges lesz . Ne aggódjon kérem, nem azért jöttem hogy tönkre tegyem ezt a.. szép esküvőt, a barátommal jöttem gratulálni és ünnepelni, hogy megházasodik. Remélem nem bánja, hogy eljöttem. ~ minden egyes szó fájdalmasan hagyja el a szám de mégis próbálok tovább mosolyogni .
- Épp ellenkezőleg! Személyesen szerettem volna köszönetet mondani önnek. A fiam elmondta ,hogy ön kérte jöjjön haza hozzám, épp ezért hálával tartozom . ~ hajol meg előttem amitől kicsit zavartba jövök.
- Lara , köszönjük, hogy ilyen jó hatással voltál a fiunkra és sajnáljuk, hogy így alakult..de..~ kezd bele a magyarázkodásba Mrs. Huang .
- Ugyan , a múlt az már a múlt és most a jelennel és a jövővel kell foglalkoznunk . Nem is tartjuk fel önöket tovább. ~ mosolygok rá kedvesen.
Féltem, hogy amit mondani szeretne attól teljesen elveszítem az irányítást így inkább közbe vágtam. Nem néztem rá Taora csak a szüleire , arrébb mentünk és nagyot sóhajtottam.
- Jól csináltad. ~ suttogja halkan a fülembe Liem.
- Igyekeztem de..nélküled nem ment volna . ~ mosolygok rá.
Igen..ha ő nem lenne akkor nem bírtam volna mosolyogva ,kedvesen beszélni velük. Körbe nézek és elgondolkozom azon ,hogy ez lehetett volna a mi esküvőnk is..de mielőtt még inkább belegondolok és fájdalmat okoznék magamnak inkább elveszek egy pohár pezsgőt és megiszom . A szemem sarkából látom ahogy Tao minket néz ezért jobban oda figyelek minden mozdulatomra . A vendégek már megérkeztek és a bevonuló zene is elindult ,így mindenki csöndesen nézte ahogy lassan jöttek a koszorúslányok és a menyasszony is...
ESTÁS LEYENDO
Egymás Rabjai 3.
RomanceFény derül Allison terhességére amitől Liem teljesen kikészül, Taot elrendeltetett házasságra ítéli az apja és komoly árat kell fizessen ha nem megy bele. Lara nem képes feladni szerelmét míg rá nem jön valamire és onnantól kezdve megváltozik az él...