57. Én nem kerülök senkit !

394 22 1
                                    

Tao.

A tegnap este nem ismétlődhet meg mégegyszer! Wu bácsit már reggel ahogy felkeltem , megkértem, hogy nézzen utána ki a főnöke Liemnek . Felhívtam miután kiderült, hogy szoros kapcsolatban áll a cégünkkel és megkértem, hogy adjon neki még két hét szabadságot és küldje őt ide.. Reggeli előtt még Yunát is felhívtam aki a szüleihez ment át..

- Yuna ,nem tudnál velem tölteni az ünnepeket? Gyere vissza inkábbmégis csak a feleségem vagy !

- Biztos ? Mármint ha otthon is vagyok, mindig kerülsz..

-  Igen , biztos ! Jössz akkor ?

- Most azonnal ?

- Igen !

- Összepakolok és akkor
indulok..

- Köszönöm!

Kinyomom a telefont és odamegyek az asztalhoz ahol már mindenki elfoglalta a helyét. Sose ültünk ennyien az asztalnál..kicsit fura de, .  Reggeli után körbevettem a házba a gyerekeket majd kivittem őket a hátsó kertbe .

- Fiam.. történt valami ? ~ kérdi anyu az arcomat fürkészve.

- Mire gondolsz ? Semmi sem történt ~ mosolygom rá.

- Akkor..mégis miért kerülitek el egymást állandóan Larával? Titeket keres az a szegény lány~ csóválja a fejét.

- Én nem kerülök őt! Miért
tenném? Nem vagyok én olyan.. ~ válaszolom halkan.

- Nem -e ? Ne az anyádat akard becsapni ! Én ismerlek a legjobban!  ~ üti meg a fejem játékosan.

- Hé! A hajam !  ~ nevetek vele
együtt.

- Áh! Itt vagytok ! Már mindenütt kerestelek titeket ! ~ kapkod levegő után Lara .

- Minek futsz ha utána alig kapsz levegőt~ kérdem tőle miközben a gyerekeket nézem.

- Miért kötsz belém már megint ?! ~ veszekszik velem.

-Ki köt beléd? Rád se nézek! Áh megérkezett Yuna ! ~ most először örültem a lánynak ennyire hogy látom.

- Yuna? ~ csodálkozik anya

- Igen! ~ válaszolom és oda kiáltok neki ,hogy tudja hova jöjjön.

Szemem sarkából látom, Lara döbbent kifejezését. Mit fog szólni mikor meglátja,hogy nem csak az én feleségem tölti velünk a karácsonyt hanem az ő férje is ?

- Megjöttem~ áll meg mellettem Yuna .

Olyat tettem amit még sose...átöleltem, ő és anyám is csak pislogtak rám.

- De , hogy itt vagy ! ~ fogom
meg a kezét.

Egymás Rabjai 3.Where stories live. Discover now