Lara.
Tao tátott szájjal mered a képre..basszus..most tuti ,hogy lebukok.. Hogy lehetek ennyire szerencsétlen ?
- Te..te terhes vagy ? Ő..az én...ő..~ dadogja zavartan .
- Tesó, ki terhes ? Mi ? ~ jön be nevetve Liem?
- Te..tudtad ? ~ mutatja a képet Liemnek .
- Jaj, hogy ez ? Zoé képe, Allison a levelébe ezt is csatolta és Lara elkérte tőlem ~ vonja meg a vállát mosolyogva.
- Aha.. Miért hány ennyiszer ? ~ kérdi tőle gyanakvóan.
- Gyógyszer mellékhatása is lehet , nem tudom. Ha ő azt mondja hogy nincs semmi baja én elhiszem . Köszi tesó, hogy maradtál, innen át veszem . ~ érinti meg a vállát majd leül mellém az ágyra.
- Ezt..elviszem ha nem bánjátok..majd találkozunk ~ rakja el a képet és kimegy .
Ránk se nézett de..érzem, hogy nem teljesen hitte el amit Liem mondott, pedig elég jól elő adta..ahoz képest, hogy ő volt az egyedüli aki ragaszkodott hozzá, hogy mondjuk el neki az igazat..
- Hogy vagy ? ~ tűri a fülem mögé a hajam Liem .
- Köszönöm..Nem tudom mi lett volna ha nem jösz..valószínű, hogy lebuktam volna.. Jaj Liem..fáj őt így látni..~ gumizóm fel copfba a hajamat .
- Tudom..siettem ahogy csak bírtam..nem kellett volna mondjam neki ,hogy hozzon haza és akkor ez nem történt volna meg.. ~ okolja magát.
Túlságosan gyenge vagyok pedig csak a terhességem elején járok..Azt gondoltam ,hogy könnyedén a szemébe tudok majd nézni de, még mindig szeretem...hálás vagyok neki amiért megajándékozott egy kisfiúval mégha nem is tudja..vagy csak sejt valamit..
- Most ,hogy ketten vagyun..szeretném meg kérdezni, hogy jött neked az esküvő gondolata ? ~ kérdezem miután ittam egy kicsit .
- Amit mondtam az igaz volt..tudom ,hogy őt szereted még mindig de nem baj ! Szeretnék rólatok gondoskodni ,szeretném ha egy család lennénk. Sajátomként fogom szeretni őt, sose foglak titeket magatokra hagyni. Ez nem csak egy fellángolás , higgy nekem . ~ fogja meg a kezeimet .
Valóban képes lenne úgy szeretni ,hogy tudja én mást szeretek ? Valóban kitartana mellettem így? Belenézek a szeméibe és egyből tudom a választ.. Ő egész idő alatt ugyanúgy, vagy talán jobban is szeretett engem miközben és Taoval voltam. Ugyanakkor..félek, hogy a múlt megismétli önmagát...félek ismét szeretni..
- Ha tényleg úgy gondolod ,hogy képes vagy így is szeretni ,hogy tudod még szeretem őt és ki tudja meddig fogok így érezni..ha képes vagy elfogadni így is akkor köszönöm.. ~ válaszolom mosolyogva .
Mikor már kezdtem azt hinni ,hogy végre pihenhetek...ismét rám tört a rosszul lét...Liem nem habozott , szaladt utánam segíteni..
YOU ARE READING
Egymás Rabjai 3.
RomanceFény derül Allison terhességére amitől Liem teljesen kikészül, Taot elrendeltetett házasságra ítéli az apja és komoly árat kell fizessen ha nem megy bele. Lara nem képes feladni szerelmét míg rá nem jön valamire és onnantól kezdve megváltozik az él...