93. Különleges ajándék

352 19 1
                                    

Zoé.

Olyan puha az arca..de, miért ilyen puha az arca ? Miert néz rám így?

- Khm... a keresztapádnak már nem is köszönsz? ~ köszörüli meg a hangját apa.

- Ne beszélj butaságokat..miért ne köszönnék neki.. Rég láttalak keresztapu ,kissé megöregedtél az évek alatt. ~ ugrok a nyakába viccelődve.

- Azért annyira öreg nem vagyok ~ válaszolja nevetve.

- Gyertek menjünk be a házba ~ szólal meg mama.

Mindannyian be megyünk a  házba és leülünk a nappaliba.

- Meddig maradtok ? ~ kérdi tőlük Olívia néni.

- Egy - két hétig biztosan. ~ válaszolja mosolyogva keresztapu.

- Csodálatos! Ha mindenki megérkezett akkor be is hozhatjuk a tortát. ~ pattan fel a helyéről.

Ahogy ki ment a konyhába, a többiek énekelni kezdtek nekem és észre vettem, hogy Tao másként néz rám de, az is lehet ,hogy tévedek mivel utoljára még elég kicsi volt mikor láttam élőben ... El fújtam a gyertyát és azt kívántam, hogy bár örökké tartana ez a pillanat...

Ünneplés után mindenki a vendégeinket faggatta akik nem győztek válaszolni a sok kérdésre. Tao ki vitte a kutyáját a kertbe és én utána mentem, hogy ne keljen a sok felnőttel együtt lennem.

- Hé, Tao! ~ szaladok utána. - Nincs kedved később el jönni velem egy kicsit bulizni ? A barátaim szerveztek estére egy kisebb partit és ha esetleg van kedved akkor jöhetnél te is . ~ ajánlom fel neki.

- Persze , ha ezt szeretnéd akkor megyek de, csak miután le fürödtem ~ válaszol nevetve.

- Csak nyugodtan ! ~ nevetek vele együtt.

- Milyen buli ? ~ hajol le hozzánk keresztapu

- Szülinapi buli..ne aggódj keresztapu nem csinálunk semmi olyat ! ~ válaszolom egyből.

- Apa! Ez nem öregeknek van ~ gunyolodik az apjával Tao.

- Szerinted én nem voltam fiatal ? Ez elég sértő fiam ! Csak ne csinálj hülyeséget és ne keveredj bajba! ~ figyelmezteti

Meg puszil és a kezembe nyom egy kis dísz dobozt. Ki nyitom és egy gyönyörű nyaklánc volt benne egy egyedi medállal.

- Kersztanyád szerette volna hogy ezt kapd ajándékba tőlünk...Isten éltessen sokáig hercegnőnk! ~ borzolja össze a hajam majd be megy a házba.

Amikor meg hallottam,hogy keresztanyu és keresztapu közös ajándéka, hirtelen könnyek jelentek meg a szemembe.. Szemügyre vettem közelebbről a láncot és észre vettem benne egy írást " Merj álmodni! " és a közös képüket... Eszembe jutottak ismét azok az emlékek amikor még kicsi voltam és életben volt..

- Segítsek fel tenni ? ~ kérdi Tao.

Bólintok és át adom neki majd meg fogom a hajam. Miután bekapcsolta , túl hírtelen fordultam vissza hozzá...pár centi és össze ért volna a szánk...

Egymás Rabjai 3.Where stories live. Discover now