54. Kérdésre kérdés

384 21 1
                                    

Tao.

Hosszú volt ez a nap és rengeteg cuccot hoztak magukkal..Azt hiszem kicsit meghúztam a vállam.. A gyerekek alszanak szóval egy fél órát vagy egy órát úszok aztán lefekszem . Ha már lent vagyok akkor be megyek a  jacuzziba is egy pohár pezsgővel. Oh Istenem ! Bár minden nap lenne erre időm és energiám.. Az üveg felét már megittam , pazarlás lenne meghagyni a másik felét úgyhogy azt is megiszom aztán megyek úszni!

Lemerülök a medence aljára egy kicsit , szeretek a víz alatt lenni és gondolkodni , olyan megnyugtató . Egy levegő vétellel úgy hat percig bírom ki így azaz még van hátra két percem..áááúúúúú! Mi a fene ??

- Bo-bocsánat.. ~ dadogja Lara.

- Te miattad púp lett a
fejemen ! ~ tapogatom magam

- Minek ülsz a medence alján? Nem tudtad, hogy ez veszélyes?  ~ támad le engem ,mintha én lennék a hibás amiért ő bele ugrik a vízbe és természetesen rám ugrik..

- Ez az én házam, az én medencém! Akkor ülök az alján amikor épp kedvem tartja ! Rajtam kívül senki se szokott ide le jönni! Akkor szerinted mennyire érdekel,hogy veszélyes -e vagy sem ? ~ kérdezem miközben egyre közelebb megyek hozzá.

- Már bocsánatot kértem! Nem tudtam ,hogy itt vagy ! ~ válaszolom és közben egyre hátrébb megy addig míg nem bír tovább hátrálni.

- Mindegy! Én úgy is szállók ki ! ~ sétálok el mellette .

Nehéz nem észre venni ,hogy le se veszi rólam a szemét de, mivel már ittam ezért jobb ha nem állok le vele..különben ki tudja mi lesz a vége.. Előveszek mégegy üveg pezsgőt és beülök vele a jacuzziba, háttal  Larának, hogy még véletlen se akarjak oda menni hozzá... Bedugom a fülembe a fülhallgatót és elindítom a kedvenc zeném, hangosan! Szinte megállás nélkül iszom a pezsgőt és próbálom elterelni a gondolataim..

- Nem rossz egyedül inni ? ~ kérdi  miután kihúzza a fülhallgatót a fülemből.

- Talán inni akarsz ? ~
kérdezem tőle.

Majd oldalra forditom a fejem és próbálok uralkodni magamon..ugyanis pár centi választja el a szánkat egymástól..

- Miért vagy ennyire..bunkó? ~ sóhajt nagyot és beül velem szembe.

- Talán jobb lenne ha rád
másznék? ~ ugratom ami úgy
tűnik nem tetszik neki mivel a szemeit forgatja .

- Miért nem tudsz válaszolni egyetlen egy kérdésemre sem ? Miért kell mindig témát váltanod egy másik kérdéssel? ~ fröcsköl le játékosan majd kiveszi a kezemből az üveget.

- Nem rossz egyedül inni ,mivel már hozzá szoktam, azért vagyok bunkó mert nem tudom milyen legyek veled a történtek után.. Így megfelel ? Választ adtam a kérdéseidre. ~ fröcskölöm vissza .

Meghúzza az üveg pezsgőm és a fejét csóválja.

- Hányszor kérjek még bocsánatot? Mit tegyek mond meg és azt fogom csinálni.. ~ néz rám komolyan.

- Forgasd vissza az időt és akadályozd meg azt hogy beled szeressek.. ~ veszem vissza az üveget.

Egymás Rabjai 3.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz