94. Tánc, ivás és más

366 20 3
                                    

Tao ( ifj )

Vissza mentünk a régi házunkba ami semmit nem változott, ugyanolyan mint volt de, szerencsére mama ki takarított még tegnap.

- Hé, apa ! Ugye nem ebbe az ágyba kéne aludjak ? ~ kiáltok az emeletről.

- A fenébe! Mit szólnál ha a ma éjszakát a kanapén töltenéd és holnap vennénk egy új ágyat? ~ kiáltja vissza .

- Felőlem... ~ motyogom.

A képeket nézegetem a szobámban majd ránézek az időre és kapkodni kezdek. Le fürdök és gyorsan elkészülök és le szaladok a földszintre.

- Apa, el kérhetem a kocsid ? ~ kérdem miközben a cipőmet veszem.

- Yuna most hozta meg úgyhogy igen de, ne törd össze! Tessék itt van  egy kevés pénz és ittasan ne vezess ! ~ nyomja a kezembe a kulcsot és a pénzt.

- Tudom ,oké?! ~ válaszolom.

Be pattanok a kocsiba és elindulok Zoeekhoz. A ház előtt leparkolok majd hívni kezdem de, nem veszi fel majd pár perc múlva megjelenik az ajtóban. Hű ha..igazán szexi..

- Bocsi csak apa kis előadást tartott.. ~ magyarázkodik miután be ült mellém.

- A szülők már csak ilyenek.. ~ vonom meg a vállam. - merre megyünk? ~ kérdem tőle.

- Menj egyenesen majd az utca végén fordulj jobbra azután ismét jobbra majd pedig balra és ott már te is látni fogod. ~ válaszolja izgatottan.

Elindultam és tíz perc múlva oda is értünk. Miután ki szálltunk a kocsibólZoé meg ragadta a kezem és egyenesen a házhoz szaladt velem. Hatalmas tömeg volt kint és bent is , a zene hangosan dübörög, mindenfele ittas kamaszok..

- Zoeee! Hát itt vagy?! ~ öleli meg a mellettem álló lányt egy szőke hajú csaj. - És biztosan te vagy a rég elveszett testvér! Én Mia vagyok ,ő pedig Karl ! ~ fordul felém mosolyogva.

- Milyen rég elveszett testvér? Mi nem vagyunk testvérek..egyébként Tao a nevem .. ~ mutatkozok be .

- Ó.. tényleg?.. Ne haragudj csak Zoé  azt mondta nekünk, hogy olyanok vagytok mint a testvérek.. ~ néz rám majd a barátnőjére.

- Babyyy! Na végre hogy itt vagy ! Hé , emberek ! Itt van a csajom akinek ma van a születésnapja! ~ karolja át Zoet.

- Nick..nem vagyok a csajod.. hadd mutassam be neked is Taot, ő a keresztszüleimnek a fia. Két hétig itt lesznek ,remélem nem gond hogy el hoztam . ~ mutat be a srácnak.

- Tesó! Üdv nálunk! Érezd jól magad , ha bármire szükséged van csak szólj nekem ! ~ pacsizik le velem.

- Oké.. kösz tesó.. ~ válaszolom.

- Tao, mindjárt jövök addig maradj Mia és Karl mellett . ~ mondja Zoe majd el tűnik a tömegben.

- Nincs kedved táncolni szép fiú? ~ kérdi kacsintva Mia.

- Ők most együtt vannak ? ~ kíváncsiskodom

- Igen is meg nem is , ez ennél sokkal bonyolultabb. Zoé nem adja magát könnyen de , teljesen meg van bolondulva Nickert. ~ csóválja a fejét.

- Nem is tudtam.. akkor megyünk táncolni? ~ kérdem a lányt.

Bólogat és gyengéden meg fogja a kezem majd a tömeg felé húz és háttal állva el kezd táncolni. Nem tudom miért de, most nem vagyok annyira laza mint szoktam lenni az ilyen bulikon ezért lehúztam pár italt ,hogy könnyebben el lazuljak. Mia teste teljesen beindit és alig birok uralkodni magamon.. felém fordul mikor egy lassú szám következett és a nyakamba kurcsolja a kezeit úgy táncolunk. Véletlen észre veszem ,hogy Zoe azzal a Nick gyerekkel smárol, nem tudom miért de totál kiakaszt.. ahogy a zene fel pörög úgy a mi táncunk is Miaval. Az ajkai egyre közelebb vannak az enyémhez és nem bírom meg állni, hogy ne csókoljam meg... Ez a csók pont olyan mint maga a lány, tüzes és vad..pont az esetem.. Ki kerülünk a tömegből és felmegyünk az emeletre ,hogy ott folytassuk tovább. Egy szoba mellett megyünk el ahol Zoé hangját kezdtem hallani.

- Hé, Nick ! Elég legyen ! Én nem akarom ezt ! Hallod ?! Állj le ! ~ a hangja ideges volt és félt is .

Gondolkodás nélkül berontottam a szobába és mikor láttam, hogy a srác rajta van Zoen aki szinte már sír, rávetettem magam a gyerekre. El sötétült előttem minden és csak Zoe hangja ébresztett fel..

Egymás Rabjai 3.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang