Lara.
Minden nap egyre nehezebb küzdenem, a gyerekek is látják rajtam ,hogy valami nincs rendben..
- Megjöttünk! ~ jönnek be Taoek.
A gyerekek egyből oda szaladtak hozzájuk mintha egy hónapja nem látták volna őket, pedig minden nap jönnek. Mivel ma Liem dolgozik ezért hamarabb jöttek át ,hogy ne legyek egyedül a gyerekekkel.
- Sziasztok , kértek esetleg
valamit ? ~ kérdem tőlük mikor én is oda értem.- Te csak inkább pihenj ~ mosolyog rám Yuna .
- Most épp jól vagyok.. ~ hazudom egyből..- Tao..esetleg tudnánk beszélni valamiről úgy hogy a gyerekek ne hallják ? ~ nézek rá.
- Persze , valami baj van ? ~ kérdi aggódva.
Megrázom a fejem igy tudatva vele ,hogy nem , jol vagyok makd bolint és kimegyünk az udvarra.
- Szeretnék kerni tőled valamit..~ szólalok meg nehezen.
- Mond csak ,mi az ? ~ kérdi mosolyogva.
- Sokat gondolkoztam..Nem viselem olyan jól ezt..az egészet..Nem szeretném, hogy így lássanak a gyerekek..Azt szeretném, hogy amíg ilyen az állapotom addig vidd el innen a fiúnkat én még haza költözöm anyáékhoz..~ válaszolom elcsukló hangon.
- Mi ? Hogy érted ezt ? ~ néz rám értetlenül.
- Úgy ahogy mondtam..~ hatalmas levegőt veszek mielőtt folytatnám. - Nézd, Tao.. két hete ,mikor ünnepeltünk a fiúnk születésnapját már akkor elgondolkoztam ezen.. Azóta minden nap egyre rosszabb minden... Fáj azt látnom ,hogy a gyerekek szemtanui az állapotomnak, annak hogy fájdalmaim vannak és nem szeretném hogy esetleg úgy emlékezzenek rám..Azt szeretném, hogy úgy emlékezzenek amilyen a betegség előtt voltam .. hidd el nekem fáj ez a legjobban... ~ fejezem be.
- Mit szól ehez Liem ? Tudja egyáltalán? Mit szólnak hozzá a gyerekek ? Hozzád nőttek már , ha most elviszem Taot akkor az sem tesz neki jót, Lara ez nem megoldás! ~ rám néz és én tudom mit érez és gondol..
- Tudod..elkezdtem írni neki egy napló féle levelet.. Azért, hogy jobban megismerjen és tudja majd ki voltam ... Három napló van ebből kettőt oda adok neked és a harmadikat majd csak ha.. az első a találkozásunkról szól Liemmel és arról mit hogyan éltem meg vele , a második a veled való találkozásunkról szól amiben benne foglaltam azt is ami a szerződésünkben szerepel.. Ha elég idős lesz hozzá akkor kérlek add oda neki. Sok szép, gyönyörű emlékünk van , sok dolgom átmentünk és tudom, hogy még mindig szeretsz .. Egymás rabjai vagyunk a szívunk legmélyén. ~ mosolygok rá miközben a sírás keringet.
Igen..annyi minden történt ezalatt a pár év alatt , szerettem és csalódtam majd ismét szerettem és áldozatot hoztam.. Döntést hoztam és tudtam ,hogy fájni fog de, nem magamért tettem.. Betegségem ellenére tudom hogy , ez lesz a helyes döntés. Szerelmem vele örökké élni fog a szívemben ahogy Lieme is.
- Ha.. tényleg ezt szeretnéd.. ~ kezd bele miközben a könnyei záporként hullanak az ölébe. - ígérem a fiúnk boldog lesz , mindent megkap és tudni fogja ,hogy az anyja egy nagyszerű nő volt aki szerette őt mindennél jobban.. ~ törli meg a szemeit.
Átölelem és halkan a fülébe suttogom ,hogy köszönöm.. gyengéden megpuszilom az arcát majd megtörlöm a szemeim én is és begyek a házba ahol a gyerekek boldogan játszanak Yunaval..
YOU ARE READING
Egymás Rabjai 3.
RomanceFény derül Allison terhességére amitől Liem teljesen kikészül, Taot elrendeltetett házasságra ítéli az apja és komoly árat kell fizessen ha nem megy bele. Lara nem képes feladni szerelmét míg rá nem jön valamire és onnantól kezdve megváltozik az él...