72. Kezelés

437 20 4
                                    

Lara.

Mindenki nagyon kedves velem még Tao is. Mindenben támogatnak és minden lépésemet figyelve követik. Vettem egy vastag naplót amiben estenként mindig írok egy keveset elalvás előtt arra az esetre ha..netán.. nem élném túl. A fiamnak írok benne mivel nem szeretném megszegni a szerződést na meg persze , hogy tudja milyen ember voltam és vagyok ! A legelejétől kezdem , hogyan ismertem meg Liemet , min mentem keresztül vele , hogyan szerettem meg őt és a többi.. Szép sorjában haladok , mindent le írok neki , így legalább a végére tudni fogja mi miért volt.. Akárhányszor ránézek , könnybe lábad a szemem ha csak arra gondolok ,hogy talán nem leszek ott amikor először iskolába megy , amikor először lesz szerelmes , amikor először fog csalódni,  amikor igazán szüksége lenne rám..amikor megházasodik, amikor megszültik a gyereke.. Minnél több időt próbálok vele lenni és mindent megteszek ,hogy ott legyek neki minden első dolognál az életébe!

Mindenki a családba megtudta ,hogy beteg vagyok így a nagyszüleimtől elkezdve a testvéreimig mindenki haza jött. Minden nap már korán átjönnek de, ma sokkal hamarabb jöttek mivel ma lesz az első kemoterápiám..

- Lara..hol jársz? Lassan indulni kell... ~ fogja meg a vállam Tao.

- Én csak..Nem vagyok benne
biztos, hogy a kemoterápia
lenne a legjobb megoldás..
annyi mellékhatása van és..  ~ kezdek bele de ő ráteszi az ujját a számra.

- Hidd el , hányásosan, haj nélkül is ugyan az a Lara leszel mint most! ~ mosolyog rám.

- Köszönöm..  ~ hálás vagyok neki ,hogy itt van ő is mellettem.

- Drágám,  mindent eltettem ami kelhet , gyere essünk túl rajta minnél gyorsabban ! ~ fogja meg a kezem Liem.

Bólintok és megindulok, a nagyszüleim megölelnek indulás előtt, a gyerekeknek sok sok puszit adok majd elköszönünk  és indulunk. Tao szülei és az én nagyszüleim vigyáznak a gyerekekre míg az én szüleim, Liem , Tao , Ethan , Aiden , Arielle , Amy , Tracy és Amelia velem tartanak a kórházba.

Anya minden papirt kitöltött helyettem majd felváltva jöttek be hozzám míg az infúzió le nem folyt...

- Erős vagy lányom! Büszke vagyok rád amiért ilyen ember vagy ! ~ tűri a hajamat a fülem mögé anya .

Láttam rajta ,hogy nehéz neki így látnia ezért megkértem, hogy menjen és mondja meg a többieknek, hogy elég ha öt percenként cserélnek... Mindenki próbált jó dolgokat mondani és megnyugtatni mikor látták rajtam ,hogy kezd megviselni a kezelés..nehezen bírtam ki , szerencsémre Dr. Mason megengedte hogy haza menjek és egy hét múlva kell újra mennem..

Két hét telt el az első kemoterápiám óta, próbálok erős maradni és kitartani... Este fürdésnél észrevettem, hogy a hajam elkezdett hullani..annyira megijedtem ,hogy sikítottam de, mivel Liem dolgozott ezért Tao szaladt be hozzám aggódva..

Egymás Rabjai 3.Where stories live. Discover now