59. Meglepiii

413 24 1
                                    

Liem.

Hiányoznak Laráék de, muszáj dolgoznom is és már nincs több szabad napom se.. Mégcsak pár órája  kezdődött el a műszakom de, már nincs is kedvem semmihez..

- Liem Taylor! A főnök hívat az irodájába! ~ jön oda Noah a munkatársam.

Nem csináltam semmi rosszat akkor miért? Remélem nem akar kirúgni..

- Főnök! Itt vagyok , valami baj van ? ~ kérdezem félve.

- Foglalj helyet barátom! ~ mutat a fotelre kedvesen..

Ezzel meg mi történt?.. Mindig csak kiabál és úgy néz ránk mint akit helyben megakar ölni... leülök ahogy kérte és várom , hogy mi lesz a folytatás..

- Ma felhívott egy nagyon nagy kutya ! Az apjának köszönhetem, hogy ma itt állhatok vagy ülhetek.. Sokkal tartozom annak a családnak és nem utasíthatom vissza ha kérnek tőlem valamit.. Nem tudtam ,hogy ennyire jóban vagy a Huang családdal te gyerek ! Ha..ha tudtam volna akkor másként bántam volna veled ! ~ mondja nevetve.

Jaj ne..minek hívta fel Tao a fonökömet? Egyáltalán honnan tudta ,hogy ő a főnököm?

- A lényeg az ,hogy adok neked még két hét szabadságot! Megemelem a fizetésed és a juttatásaidat! De! Azt kérte tőlem ez a kutya ,hogy hívd fel őt és a feleségednek ne mond el ,hogy mész. Valamint itt van a jegyed és némi pénz. Érezd jól magad! Mehetsz ! ~ adja át a borítékot.

- Ez..valami rossz vicc ? ~ kérdem értetlenül.

- Miért lenne az ? Fogd és menj haza pakolj össze pár dolgot és siess a géphez! ~ válaszolja.

Elveszem tőle a borítékot és kimegyek az irodából. Össze szedem a cuccaim majd a kocsimhoz megyek és közben hívom Taot .

- Ez gyors volt! Liem , Liem, Liem ! Ne szólj semmit a feleségednek, hadd legyen neki meglepetés. Láttam rajta ,hogy hiányzol neki így kicsit nyomoztam aztán kiderült , hogy apám nagyon jól ismeri azt az embert. Megkértem engedjen el téged, ugye nem zavar ?

- Tao , ez nem csak vicc ugye ?

- Liem , miért gondolod ,hogy átbasználak ? Csak tedd amire kértelek, holnap reggel ismét a családoddal lehetsz .

- Miért vagy velem ilyen ? Vagy vele ? Talán még szereted őt?

- Itt a feleségem ,őt szeretem ! Megmondtam, hogy az ünnepekre való tekintettel kedvesebb leszek de, ha nem akarod akkor menj vissza nyugodtan dolgozni !

- Nem kell kiakadni csak kérdeztem! Nem szólok neki na leteszem !

Beülök a kocsimba haza megyek és össze szedek pár dolgot . Megnézem a borítékban levő jegyet ,hogy mikor indul a gép. Hopenak is van egy jegye szóval előkeresem az útleveleket és két óra múlva indulunk is .

Leszállunk a repülőről és egy ismerős arcot látok aki ránk vár egy nagy hatalmas táblát tartva a kezébe..

LIEM TAYLOR
ÉS HOPE !
Wu bácsit küldtem érted!

Tipikus.. odamegyek Wu bácsihoz aki sokat öregedett mióta utoljára láttam őt..

- Wu bácsi! ~  ölelem át mire az emberek furcsán néznek minket .

- Liem úrfi! Már vártam magát! Jöjjön még reggeli előtt oda érünk~ sietett mosolyogva .

A cuccokat betettük a kocsiba és elindultunk. Mikor oda értünk Tao már kint várt minket .

- Áh, Liem ! Jól utaztál? Gyere utánam. Ha szólok, hogy mostmár  bejöhetsz akkor gyere elő~ mondja és bemegyünk a házba.

Ő bemegy a nappaliba míg én ott állok szinte az ajtóba,  kezembe a kutyával és a bőröndömmel.

-

Úgy látom mindenki itt van , szóval bejelenthetem a nagy hírt ! ~ hallom Tao hangját

-  Történt valami fiam? ~ kérdi tőle az apja .

- Semmi olyasmi apám! Most már bejöhetsz ! ~ kiált nekem hangosan .

Olyan izgatott vagyok , mit mondjak majd ? Megindulók a nappaliba és megpillantom Larát majd a gyerekeket .

- Meglepiiii  ~ mondom
vigyorogva .

Egymás Rabjai 3.Where stories live. Discover now