24. A nagy nap! IV.

424 20 3
                                    

Tao.

Mi a fenéért kellett megcsókolnia őt? A fenébe! Most mégis hogyan vágjak pofát mindenre?!

- Drágám?! Meg kellene nyissuk a partit a nyitó táncunkkal. ~ fogja meg a kezem gyengéden Yuna .

Ránézek és bólintok majd a zene megszólalása után elkezdek táncolni vele míg vége nem lesz . A tánc után ő elment átöltözni kényelmesebb ruhába én meg ott maradtam és kezet ráztam mindenkivel és lehúztam vagy hat pohár italt, közben figyeltem őt hogy mit csinál.. Amint megláttam, hogy a ház felé tart utána mentem..vagyis szaladtam..

- Lara ! ~ fogom meg hátulról a kezét.

- Mit csinálsz? ~ kérdi tőlem háttal.

- Mégis mi volt ez ? Mi a fenéért csináltad? ~ kérdőre vonom miután behúztam egy üres helységbe ahol senki sem volt .

- Most meg miről beszélsz? Miért velem vagy elfoglalva ? Azt tettem amire kértél minket ! Össze jöttem Liemmel , ami csókkal is jár, szexel is jár! Nem ezt akartad ? ~ húzza el a kezét mérgesen.

- Te..lefeküdtél vele ?! ~ döntöm neki a falnak dühösen.

- Nem a te dolgod ! Házas ember vagy, nem illik egy lánnyal kettesben maradnod ! Engedj , had menjek ! ~ tér ki a válasz alól egyszerűen.

- Szereted őt?! ~ hajolok közelebb hozzá, annyira hogy csak egy centi válassza el az ajkunkat egymástól.

- Nem a te dolgod kit szeretek ! Engedj kérlek... ~ kapkod levegő után.

- Tao ! Ereszd el Larát! Mégis mit művelsz ? Erre tanítottalak? Hogy így bánj a lányokkal? Mivan ha valaki más látja ezt meg? Nem látod, hogy megrémiszted szegényt?! ~ nyit ránk anyám.

Hátrébb állok és látomvalóban félelem van az arcán.. meghajol anyám előtt és sietve próbál távozni.

- Szereted őt?! ~ teszem fel ismét a kérdést neki de, abban reménykedem hogy válasz nélkül távozik...

- Igen.. ~ megáll és háttal állva válaszolja...majd elindul.

- Akkor..le is feküdtél vele..! Így megbánás nélkül tölthetem a nászéjszakámat a feleségemmel! ~ kiáltom utána és elindulok az ellenkező irányban nem törődve anyámmal.

Kimegyek a vendégekhez és a szememmel Yunát keresem ,mikor észre veszem őt, oda megyek hozzá és megragadom a kezét majd szerzek egy mikrofont és megvárom, hogy ő is jelen legyen..

- Kedves vendégeink! Örülünk, hogy jelen voltatok ezen a gyönyörű napon és velünk együtt ünnepeltek! Szeretném elmondani nektek ,hogy az én gyönyörű feleségemmel nemsokára elindulunk a nászutunkra, kicsit előbb mint terveztük de..annyira szeretjük egymást, hogy már nem bírunk várni tovább! Nyugodtan maradjatok és érezzétek jól magatokat továbbra is ! ~ egész végig Larát figyeltem majd ,hosszasan megcsókoltam Yunát.

Mikor felnéztem, láttam hogy sietve távozik valamint,hogy  rohan utána Liem is. Fáj? Nekem is...hazudhattad volna azt is ,hogy nem szereted őt... Meghajoltam a vendégek előtt majd megfogtam Yuna kezét és a kocsihoz mentem vele..

Egymás Rabjai 3.Where stories live. Discover now