Tao.
Szét robban a fejem..nem kellett volna olyan sokat igyak.. Hívok egy taxit ,hogy elmenjek gyorsan a kocsimért és, hogy be vásároljak egy két dolgot . A taxiba felhívom anyát, mivel tegnap nem voltam olyan ideg állapotban, hogy normálisan tudják vele beszélni..
- Drágám, azt hittem már fel sem hívsz minket !
- Anya..
- Mi a baj ?! Történt valami ?
- Anya..
- Mond már fiam !
- Nekem..nekem van egy
kis babám..- Miket mondasz ??
- Most tudtam meg..illetve
tegnap mikor Liem áthozta
hozzám Zoét. Megláttam egy
képet a telefonján ahol közösen vannak lefényképezve és azon a kisbaba kínai..- Biztos vagy benne ?
- Anya.. igen !
- Szólok apádnak és azonnal indulunk ! Aigoo !
- Kiborultam amiért nem
szóltak nekem ! Ma
áthozzák hozzám, de azt se
tudom mennyi idős lehet..- Nyugodj meg! Óvatosan bánj a kicsivel mivel ő még nagyon törékeny! Tao ! Amilyen gyorsan csak tudunk úgy indulunk ,most le teszlek !
- Oké, anya
Le teszem a telefont és kifizetem a sofőrt majd átszállók a saját autómba. Elkezdem számolgatni magamba ,hogy körülbelül az esküvőn lehetett Lara olyan öt - hat hónapos és azóta eltelt hét hónap.. Akkor most vagy három hónapos vagy négy.. Elmegyek egy baba boltba és veszek neki játékokat illetve plédet, pelenkát, popsi törlőt. Megkértem az eladót, hogy segítsen nekem a ruhákkal mivel nem tudom pontosan hány hónapos a kicsi.. Eléggé furán nézett rám amit nem csodálok de, nem ecseteltem neki az okát annak amiért fogalmam sincs a saját gyerekem méretéről..Szerencsére a nemét tudom mivel a képen zöld és kék ruha volt rajta.. Vásárlás után hazamentem , letörölgettem mindenhol a port és felsöpörtem, felmostam. Mire végeztem mindennel ,addigra ők is megérkeztek. Nagyon remélem, hogy ő nem jött..oda megyek az ajtóhoz, hogy kinyissam. Először kicsit hezitálok majd kinyitom és megpillantom a fiam..
- Tesó.. ~ szólal meg Tao
- Fogd be ! Nem vagyok kíváncsi a hazugságotokra! Add át és menj! ~ vágok a szavába.
- Rendben .. ~ átnyújtja a fiam és egy táskát majd hátralép egyet.
Megfordulok és becsukom az ajtót. Istenem de,gyönyörű! Dús haja van mint nekem , édes pici szája van..milyen kicsi.. Leteszem a táskát amiből ki log egy papir, kiveszem és elolvasom.
Tao!
Megértem a haragod és nem kérlek arra ,hogy értsd meg amit tettem vagy amiért tettem! Azt kérem tőled, hogy ne a gyerekek előtt veszekedj, hiszen ők nem tehetnek erről és nem szabadna ,hogy ilyen emlékük legyen rólad! A fiúnk neve Tao, te utánad, raktam be a táskába anyatejet ,azt rakd be a hűtőbe és mielőtt oda adod neki melegítsd meg. Kérlek bocsáss meg nekem
Lara
Azt hiszi ,hogy ha levelet ír majd elfelejtem amit tett ? Komolyan ! Kiveszem a tejet és beteszem a hűtőbe, leterítem a pokrócot és oda teszem rá a fiam és vele szembe fekszem én is hason
ESTÁS LEYENDO
Egymás Rabjai 3.
RomanceFény derül Allison terhességére amitől Liem teljesen kikészül, Taot elrendeltetett házasságra ítéli az apja és komoly árat kell fizessen ha nem megy bele. Lara nem képes feladni szerelmét míg rá nem jön valamire és onnantól kezdve megváltozik az él...