55. Küzdelem: Szív VS Ész

420 23 2
                                    

Tao.

Látom rajta ,hogy csalódott a válaszomba de, ha kedves lennék vele akkor annak se lenne vége..

- Tudom, hogy arra játszol hogy megutáljalak..eléggé egyértelmű.. de, ettől nem foglak utálni vagy gyűlölni téged..inkább csak..sajnállak... ~ mosoly rám

Na persze.. és azt gondolja ,hogy beveszem ezt a hülyeséget neki?

- Miért ne gyűlölnél vagy
utalnál? Nem olyan nehéz szerintem, hisz a férjedet is
hosszú ideig gyűlölted~ húzom
le a maradék pezsgőt.

Intek a kezemmel ,hogy várjon a válaszával csak kidobom az üres üveget és elveszek egy másikat. Tényleg kíváncsi vagyok a válaszára.. Visszaülök miután kibontottam és várom a magyarázatát.

- Sok mindenen mentünk keresztül Tao.. ~ sóhajt ismét, közelebb ül és elveszi az üveget tőlem. - Akkor jelentél meg amikor szükségem volt erőt adtál a vigasztalás mellett.. Véletlen találkoztunk mégis te voltál az egyedüli aki megtudott vigasztalni . Kiálltál mellettem mikor Liem elfordult tőlem, ígéretet tettél nekem amihez tartottad is magad. Hittél bennem és bátorítottál...Megmentettél..olyan voltál mintha az őrangyalom lettél volna..~ maszáj itt félbeszakítanom..a szívem úgy fáj a szavaitól hogy nem bírom elviselni..

- Elég..ne mondj többet.. ~
mondom neki halkan.

- Én csak válaszoltam a kérdésedre..Sajnálom ha valami olyat mondtam amivel felzaklattalak.. ~ kér tőlem bocsánatot...

Erre mit mondjak? Mit tudnék? Itt ül mellettem az a lány akivel leakartam élni az életem hátralévő részét de, a sors a végzet vagy az univerzum ,oly mindegy melyik...nem így akarta.. Érzem ahogy a könnycseppem végig folyik az arcomon.. ne..kérlek ne..ne érj hozzám..ne tedd ezt velem , nem teheted ezt velem ! Miért nem bírok megmozdulni ? Ha..hozzá ér az arcomhoz..onnantól kezdve nem fogom tudni visszafogni magam.. Egy szó se jön ki a torkokból, sem a lábam sem a kezem nem teszi azt amit akarok.. Ne..Ő most..miért törli le a könnyem? Miért sir velem együtt? Tao! Szállj már ki a kibaszott jacuzzibol! A francba! Miért ellenkezik a testem ? Hirtelen megragadom a kezét és magamra húzom..Lara..miért nem ellenkezel ? Olyan rég éreztem már magamon..olyan rég érezhettem az ajkait..Istenem ! A jobb kezemmel beleütök a jacuzzi oldalába amitől visszanyerem a testem felett az uralkodást... Becsukom a szemem és leveszem magamról a lányt akira annyira vágytam hosszú hosszú idő óta..elfordulok tőle majd kinyitom a szemem és kiszállok.. Otthagyom egy szó nélkül. Gyenge vagyok , még mindig szeretem őt de..el kell engednem mivel ő már Liem felesége!

Egymás Rabjai 3.Onde histórias criam vida. Descubra agora